Ninni :(

yhhyhh

Vituttaa kun se näyttelijä vaihtui, olen ikuisesti katkera siitä. Olis ennemmin ollut vaikka jäänyt se Ninni ohjelmassa sinne opiskelemaan lisää missä olikin, siksi aikaa kunnes Ninnin oikea näyttelijä saisi opinnot lääkiksessä päätökseen. Tai sit oltais vaan tapettu hahmo tms ..

6

3536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • telkun katsoja

Olen kanssasi melkein samaa mieltä.
      Vanha Ninni oli niin aito.
      Tämä uusi Ninni on jotenkin jäykkä.
      No mutta tämä oli vain mun mieli pide.

Olis muuten mukavaa tietää mitä ekalle Ninniä näyttelevälle nykyisin kuuluu.........

• Anja

nykyinen Ninni honottaakin puhuessaan ihan ihmeellisesti.Oikein ottaa päähän kuunnella puhetta.Kyllä on tosi huono näytteliä.

• play-boy90
        Anja kirjoitti:

nykyinen Ninni honottaakin puhuessaan ihan ihmeellisesti.Oikein ottaa päähän kuunnella puhetta.Kyllä on tosi huono näytteliä.

Surkea on. Onneksi ei ole näkynyt sarjassa vähään aikaan.

• Satu-nen

Tää uusi Ninni on mustakin aiva kauhea!!! Mä odotan aina, että kohtaus, jossa Ninni esiintyy loppuisi ja alkaisi uusi kohtaus uusien tyyppien kanssa...

• muuten ok

Olen harvinaisen samaa mieltä kanssasi. Ja onneks se virolainen häippäs siitä - toivottavasti lopullisesti. Kyllästytti ne kohdat, missä se oli. Ihan turha tyyppi koko sarjassa.

• Niiiin

AQrranko tyttö Ninniä esitti?Olisivat etsineet enemmän samantyylisen tytön.Hänhän oli hentoinen eikä varmaan olisi niin vanhan oloinen kun tämä Ninni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4919
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3850
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      190
      3647
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3299
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2979
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1971
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      187
      1857
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1706
    10. HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ

Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus
      Kiuruvesi
      98
      1406
    Aihe