Vituttaa kun se näyttelijä vaihtui, olen ikuisesti katkera siitä. Olis ennemmin ollut vaikka jäänyt se Ninni ohjelmassa sinne opiskelemaan lisää missä olikin, siksi aikaa kunnes Ninnin oikea näyttelijä saisi opinnot lääkiksessä päätökseen. Tai sit oltais vaan tapettu hahmo tms ..
Ninni :(
6
3596
Vastaukset
- telkun katsoja
Olen kanssasi melkein samaa mieltä.
Vanha Ninni oli niin aito.
Tämä uusi Ninni on jotenkin jäykkä.
No mutta tämä oli vain mun mieli pide.
Olis muuten mukavaa tietää mitä ekalle Ninniä näyttelevälle nykyisin kuuluu.........- Anja
nykyinen Ninni honottaakin puhuessaan ihan ihmeellisesti.Oikein ottaa päähän kuunnella puhetta.Kyllä on tosi huono näytteliä.
- play-boy90
Anja kirjoitti:
nykyinen Ninni honottaakin puhuessaan ihan ihmeellisesti.Oikein ottaa päähän kuunnella puhetta.Kyllä on tosi huono näytteliä.
Surkea on. Onneksi ei ole näkynyt sarjassa vähään aikaan.
- Satu-nen
Tää uusi Ninni on mustakin aiva kauhea!!! Mä odotan aina, että kohtaus, jossa Ninni esiintyy loppuisi ja alkaisi uusi kohtaus uusien tyyppien kanssa...
- muuten ok
Olen harvinaisen samaa mieltä kanssasi. Ja onneks se virolainen häippäs siitä - toivottavasti lopullisesti. Kyllästytti ne kohdat, missä se oli. Ihan turha tyyppi koko sarjassa.
- Niiiin
AQrranko tyttö Ninniä esitti?Olisivat etsineet enemmän samantyylisen tytön.Hänhän oli hentoinen eikä varmaan olisi niin vanhan oloinen kun tämä Ninni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542888
- 612721
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p412254- 632017
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa402012- 551985
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41975Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit113904Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123869Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit37844