Älä anna minkäänlaisten
käsitteiden
arvioida itseäsi.
Älä luovuta kenellekkään
omaa tahtoasi.
Kunnioita itsessäsi olevaa suuruutta.
Ole itsesi arvoinen.
Yksikään maanpäällä oleva ihminen
ei ole arvokkaampi,kuin sinä.
Kukaan ei ole sinun yläpuolellasi,niinkuin ei
myöskään alapuolellasi.
Ja taas hymyilee Quuuuuuu :o))))))))....Pähkäilin vain illalla asioita....;o)
Näin se vain on:o)))))))))))))
50
1345
Vastaukset
- kippari
olen sinullekin tainnut sanoo et jokainen ihminen on laulun arvoinen:=))))
- quistis
et kuin olisitkin joskus näin sanonut;o)))Ja paljon muutakin.....Olet sä:o)))
- kippari
quistis kirjoitti:
et kuin olisitkin joskus näin sanonut;o)))Ja paljon muutakin.....Olet sä:o)))
sellainen höpöttäjä olen puhunnut niin paljon ettei kaikee voi enää muistaa:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
sellainen höpöttäjä olen puhunnut niin paljon ettei kaikee voi enää muistaa:=)
ihan kaiken...Pisteet ja pilkutkin;o))Ai olet vai höpöttäjä.....Et mun mielestäni...:o)
- kippari
quistis kirjoitti:
ihan kaiken...Pisteet ja pilkutkin;o))Ai olet vai höpöttäjä.....Et mun mielestäni...:o)
sitä tarkoita et pelkkä höpöttäjä,mut jutut ei mulla lopu ihan helpolla kesken;=)Vai sä muistat kaikki no sehän on hyvä kun olen tavannut sellaisia ihmisiä joilla tuntuu olevan dementia jo nuorena:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
sitä tarkoita et pelkkä höpöttäjä,mut jutut ei mulla lopu ihan helpolla kesken;=)Vai sä muistat kaikki no sehän on hyvä kun olen tavannut sellaisia ihmisiä joilla tuntuu olevan dementia jo nuorena:=)
hömppä ka kohelentti....Hyvämuistinen sellainen kuitenkin:o))
- kippari
quistis kirjoitti:
hömppä ka kohelentti....Hyvämuistinen sellainen kuitenkin:o))
pitää pikkusen koheltaa muuten elämä alkaa olemaan kurjaa ja se on tärkeetä et muistaa mitä on puhuttu ym.Mut on sellaisia ihmisiä kun tuntuu ettei muista vaikka olis eilen puhunnut jostain jutusta:=))
- quistis
kippari kirjoitti:
pitää pikkusen koheltaa muuten elämä alkaa olemaan kurjaa ja se on tärkeetä et muistaa mitä on puhuttu ym.Mut on sellaisia ihmisiä kun tuntuu ettei muista vaikka olis eilen puhunnut jostain jutusta:=))
Voi olla et ihmiset ei osaa kuunnella.Siksi eivät muista:o))
- kippari
quistis kirjoitti:
Voi olla et ihmiset ei osaa kuunnella.Siksi eivät muista:o))
sit ne ei haluu muistaa sitä minkä pitäs muistaa:=))Niin sinulla ne kohellukset kyllä onnistuu aika hyvin:=))
- quistis
kippari kirjoitti:
sit ne ei haluu muistaa sitä minkä pitäs muistaa:=))Niin sinulla ne kohellukset kyllä onnistuu aika hyvin:=))
Ihan tahatonta se koheltaminen on...Välillä meinaa olla vitsit vähissä....Onneksi minulla nykyisin hyvä tasapainottaja;o))
- kippari
quistis kirjoitti:
Ihan tahatonta se koheltaminen on...Välillä meinaa olla vitsit vähissä....Onneksi minulla nykyisin hyvä tasapainottaja;o))
pitää olla todella varovainen ettei satu pahempaa kun se painottajakaan ei ole aina mukana:=)))
- quistis
kippari kirjoitti:
pitää olla todella varovainen ettei satu pahempaa kun se painottajakaan ei ole aina mukana:=)))
tasapainoilen ne väliajat:o))
- kippari
quistis kirjoitti:
tasapainoilen ne väliajat:o))
se painottaja on tulossa jeesaa sinuu niin ei ainakaan silloin tapahdu mitään niin toivoo ainakin:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
se painottaja on tulossa jeesaa sinuu niin ei ainakaan silloin tapahdu mitään niin toivoo ainakin:=)
Quun luokse......Kohellus voi iskee milloin vain;o/
- kippari
quistis kirjoitti:
Quun luokse......Kohellus voi iskee milloin vain;o/
huomiseen pystyt olla koheltamatta niin apua tulossa:=))
- quistis
kippari kirjoitti:
huomiseen pystyt olla koheltamatta niin apua tulossa:=))
tosi lujasti....Yritän mä:o))
- kippari
quistis kirjoitti:
tosi lujasti....Yritän mä:o))
iisisti ettei tapahdu mitään ennenkuin apuvoimia tiedossa:=))
- quistis
kippari kirjoitti:
iisisti ettei tapahdu mitään ennenkuin apuvoimia tiedossa:=))
kuin asentaa itselleen kokovartalokipsi,,,,
- Uppis
....kun oikein pähkäilee :))))
"Vessassa me kaikki olemme
tasa-arvoisia, vahvinkaan
mies ei saa paskaa tulemaan
väkisin".- quistis
Heh...hyvin pähkäilit;o)))
- Uppis
quistis kirjoitti:
Heh...hyvin pähkäilit;o)))
kukaan ei voi väitettä kumota :))))
- quistis
Uppis kirjoitti:
kukaan ei voi väitettä kumota :))))
Toi on hyvä arkumentti;o)))
- Touretten syndis
Sanoikaan Kaarle Kustaasta: Toimittaa sekin asiansa wc-pytyllä.
- työntäjä
vua ko raha haisoo, ja myö sitä rahnan tuoksusta ähellettää pytyl er miäriä, nii jo tokkiisa männöö tuassiisa arvot uuvelle tolalle. Eekä muuten ne tuottehekkaa uo ihka tasassii, vua sep luatu tuppoo vaihtelemmaa. ;)
- quistis
työntäjä kirjoitti:
vua ko raha haisoo, ja myö sitä rahnan tuoksusta ähellettää pytyl er miäriä, nii jo tokkiisa männöö tuassiisa arvot uuvelle tolalle. Eekä muuten ne tuottehekkaa uo ihka tasassii, vua sep luatu tuppoo vaihtelemmaa. ;)
paskaa pellolle ajaessaan,,,kun nyrpistin siroa nokkaani..Et "se on leivän hajua,kun haisee;o))"
kun aina vaan muistais...joskus ne vaan unohtuu....
=:0)))))))- quistis
eivät olekkaan itsestäänselvyyksiä....Niin:o/
- Uppis
"Olkimaja, jossa nauretaan,
on arvokkaampi kuin palatsi,
jossa itketään".- quistis
siihen loppui tasaarvo;o))
- kippari
kuin varovasti vaan huomiseen ettei kohelluksia tapahdu:=)
- quistis
Sä et tiedä...Hupsista vaan ja taas jotain sattuu...Aivan arvaamatta,,,;o))
- kippari
quistis kirjoitti:
Sä et tiedä...Hupsista vaan ja taas jotain sattuu...Aivan arvaamatta,,,;o))
ala kipparia pelottelemaan;=)
- quistis
kippari kirjoitti:
ala kipparia pelottelemaan;=)
Mä olen aibvan koheltelematta...teen työtäni siivosti ja...Hih..Luen naisten lehtiä siivouskomerossa....
- kippari
quistis kirjoitti:
Mä olen aibvan koheltelematta...teen työtäni siivosti ja...Hih..Luen naisten lehtiä siivouskomerossa....
sit varovainen siellä töissä huomenna:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
sit varovainen siellä töissä huomenna:=)
melkeistä varovainen....:o))
- kippari
quistis kirjoitti:
melkeistä varovainen....:o))
aina olla pikkusen varovainen ettei tapahdu mitään vakavaa:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
aina olla pikkusen varovainen ettei tapahdu mitään vakavaa:=)
on moukantuuria;o)))))))))))
- kippari
quistis kirjoitti:
on moukantuuria;o)))))))))))
ne seilaa monet laivatkin;=)Mut pikku varovaisuus aina kohdalla:=)
- jeffjeff
Paljon onnea vaan,
paljon onnea vaan,
paljon onnea Quistis,
paljon onnea vaan!
Tuli inasen liian aikaisin mutta ei kai haittaa:)))- quistis
Sä muistat:o)) Ja ei varmasti haittaa...Quuuuu
on aivan otettu:o))) Äippä ehti ensiksi...Sä olit toka:o))
- Kuunkulkija
ajattelin ja ajattelin et mikä mättää... mutta sitten hokasin: Oletko unohtanut Joulupukin?
Joulupukki tarkkailee, katselee, kuuntelee... tulee aattona, katsoo onko kilttejä hyviä ihmisiä, tekee ratkaisunsa, palkitsee vai ei. Eikö pelota, eikö? Iso, karvainen, kovaääninen, möreä ja tarvittaessa käskevä... hallitseva rotu, tekisi mieleni sanoa, aito Haltija joka tekee mitä tahtoo... ja usuttaa tarvittaessa poronkin kimppuun...
Minä ainakin pelkään. Miten sen saa ulos jos tarvetta ilmenee? Viidennen kerran "Joulupukki, Joulupukki, karvahattu...." on jo liikaa, eikö Sinustakin? Kaikki puurot syöty... kuusesta joutuu namuja aamupalaksi repimään... Pelottaa.
Ovikello soi ja siellä sukulaisia naamat kikkuralla "... hei me nähtiin teillä valot ja ajateltiin tulla pistäytymään..." ja Joulupukki samaan aikaan sisällä... ei herran isä.. pakoon jonnekin, onkohan jollain halpalentoyhtiöllä vielä Lontoon lippuja... lähtö vaikka Tampereelta jos ei täältä pääse... nyt on tehtävä jotain!
Niin, hyvää syntymäpäivää!- quistis
Mut kiitos kuitenkin...Quulla helmiquussa synttärit...Ikäntymisen riemua:o)))
Mä olen niin rohkelikko en joulupukkia pelkää....Odotan häntä tulevaksi innolla...Kovin...Partoineen kaikkineen...Kunhan vain muistaa et Quu on allerginen ..."HOU,HOU...hokemalle...Mä haluun senn Nuuttipukin...En mitään HOU,HOU...hapatusta;o))
Älä pelkää kqulkiakaan...Quu valvoo;o))))) - sitä taas
quistis kirjoitti:
Mä olen niin rohkelikko en joulupukkia pelkää....Odotan häntä tulevaksi innolla...Kovin...Partoineen kaikkineen...Kunhan vain muistaa et Quu on allerginen ..."HOU,HOU...hokemalle...Mä haluun senn Nuuttipukin...En mitään HOU,HOU...hapatusta;o))
Älä pelkää kqulkiakaan...Quu valvoo;o)))))quuuuuuuuuuuu tätä taas
- quistis
sitä taas kirjoitti:
quuuuuuuuuuuu tätä taas
Ei tää koskaan opi:o/ Tuus auttamaan mua siivouksessa....Tule vain:o))
- quuuuu sitä tätä
quistis kirjoitti:
Ei tää koskaan opi:o/ Tuus auttamaan mua siivouksessa....Tule vain:o))
etkö voisi ihan tavallisesti että minä teen sitä ja tätä
- Herra_X
quuuuu sitä tätä kirjoitti:
teititellä itseään. Onhan se minustakin omituista mutta kaikkihan tällä palstalla on.
- Kuunkulkija
quistis kirjoitti:
Älä pelkää kqulkiakaan...Quu valvoo;o)))))niin onks se sellanen kun oli joskus Urjalassa kakruna, musta reuhka päässä ja alla synkkä pään peittävä huivi, paksu musta pomppa päällä nilkkoihin saakka, huopatossut ja pussihousut. Kokonaisuutena synkkä ilmestys ja lapset pelkää ettei se vaan tuu kyseleen mitään, piiloutuvat nurkkiin... kehuu poroaan muttei mainitse nimeltä, ei ainakaan Petteriksi mikä kai on amerikkalaisten keksintö. Myöhemmin kun pukki on saatu jotenkin ulos noiden laulujen jälkeen katsotaan mitä on saatu ja ollaan onnellisia kaikista karkeista koska sukkia ja vaatteita ei vielä osata arvostaa kun juuri nyt ole kylmä.
Jonkun ajan kuluttua sitten joku aikuinen tulee sisään ja harmittele kun ei ollut paikalla, oli saunaa lämmittämässä saunarakennuksessa.
Joka Joulu toistuu ja kukaan ei ihmettele. Pääasia on kuitenkin Joulupukki, on oltava pelottava ja on oltava paljon suurempi auktoriteetti kun vanhemmat... - quuuuuuuuuuu
quuuuu sitä tätä kirjoitti:
taitaa olla jakautunut persoona...Tai aiankin jonkin asteen persoonallisuushäiriöinen...Hui...sairastankohan sittenkin skitsofreniaa....heh..En mä ainoa ole joka kirjoittaa...näin...:o/
- Alien-8
pohjimmiltasi filosofi,Quu:=)))
- quistis
pähkäilij' ja hömppä vain:o)))))) Quulla on sosiaalinen omatunto...:o)))))))))))
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti28946029Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!5311504Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy24211090Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump439892Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla928716Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2936787Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka123812Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j43575Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti33460Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle83369