Suomi antautuu venäjälle. Suomesta tulee osa venäjää.
- Saksa hyökkää nyt myös ex-suomeen, koska on vihollinen. Ex-suomesta tulee saksan ja venäjän yhteinen taistelutanner. kymmeniä tai satojatuhansia siviilejä kuolee sodan jalkoihin.
Tykistön jäljiltä jää vain soramonttuja.
- sodan loputtua ex-suomi on moukaroitu maan tasalle ja talous on rappiolla - ihmisiä kuolee nälkään ja tauteihin moninkertaisesti
- "rauhanpuollustaja" ex-suomi saa käskyn venäjältä yhdenmukaistaa armeija samanlaiseksi kuin venäjällä. Vuosikymmenet asevelvollisuus kestää monta vuotta. Simputus on suorastaan sääntö ja sotilaita kuolee huonoihin oloihin satoja/tuhansia vuodessa
- kommunistinen ex-suomi joutuu seuraamaan venäjän talouspolitiikkaa ja on täten aivan rappiolla ja kansa elää ennennäkemättömässä köyhyydessä
RauhanPuollustaja viedään todennäköisesti väkisin armeijaan, mikäli ei ole varaa lahjoa korruptoitunutta virkamiestä. Armeijassa sinua simputetaan ja hakataan. Lopuksi sinut lähetetään tsetseniaan sotaan. DarkFear odotteleekin sinua jo siellä.
Suomi antautuu venäjälle
c o r e
1
157
Vastaukset
- turve
Näin se olisi mennyt.
Mielummin jatkosodassan neuvostoliiton hyökätessä Saksan apua käyttäen kuin yksin häviten neuvostoliitolle myöntyen ehdottamaan antautumiseen ja näin ollen Barbaroksen myötä Saksan ja Neuvostoliiton sotatantereella.
Kollaa kesti ja luojan kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057