"Jeesus ja Josefine", todella...

...hyvä nuorten sarja. Tulee 24 jaksoa. Ensin tuntui älyttömältä, (olenhan itse 27v.), mutta tyttärenikin tykkäsi ja minä jäin ihan koukkuun!

Arkisin noin 16:30 ja la-su noin 10:25

---> Kannattaa tsekata! Vaikka on enemmän nuorille, siis 9 - 16 vuotiaille suunnattu!

Tykkääkö muut???

45

12117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tv:n ystävä

MINÄKIN KYLLÄ TYKKÄÄN.SE ON HAUSKAA KUN NYKY-AIKA JA VANHA-AIKA YHDISTETÄÄN.

• Se tämänpäiväinen jakso oli tosi hyvä (9.12.) Jeesus soittaa... Ei käy kaikille joka päivä, hehheh!

Sarja on tosi hyvä!

• josefina
        Aishwarya kirjoitti:

Se tämänpäiväinen jakso oli tosi hyvä (9.12.) Jeesus soittaa... Ei käy kaikille joka päivä, hehheh!

Sarja on tosi hyvä!

joo, se on tosi hyvä!
        mäki oon jääny koukkuun, aattelin aluks,
        et se on joku tosi lapsellinen ohjelma...
        16wee hki

• josefina kirjoitti:

joo, se on tosi hyvä!
        mäki oon jääny koukkuun, aattelin aluks,
        et se on joku tosi lapsellinen ohjelma...
        16wee hki

Tämä on sitä jotakin!
        Romanttinen vire vain piristää asiaa!

• josefina
        Aishwarya kirjoitti:

Tämä on sitä jotakin!
        Romanttinen vire vain piristää asiaa!

se jeesuski on tosi söpö!!!
        *punastua*

• vasta 35vee...
        josefina kirjoitti:

se jeesuski on tosi söpö!!!
        *punastua*

..tätä ostaa dvd:nä kun muutama jakso on jäänyt välistä?

On tosi kiva sarja!

• vasta 35vee... kirjoitti:

On tosi kiva sarja!

Todellakin olis hyvä, jos tulis DVD:nä, mutten tiedä, tuleeko...

Ja joo, se Jeesus on tosi söpö! Aikuistuttuaan varmaan yhä söpömpi...! ;)

• tiitu
        Aishwarya kirjoitti:

Mäkin katon sitä ohjelmaa. Mun kaveri sano siitä mulle, mutta en aluksi oikein tykänny, ku luulin, että se on joku aivan lapsellinen ohjelma...Mutta ei se kyllä ole lapsellinen! Vaikka kyllä mun pikkusysterikin kattoo sitä(6v.)
        (äitikin kattoo sitä joskus... :)) Musta se oli tänään(13.) kiva, ku siinä oli se ihuna degu! (mulla on itsellä kolme gerbiiliä, ja degu on melkein samanlainen kun gerbiilit

• josefina
        Aishwarya kirjoitti:

se jeesus on ihana!!!
        tietääks kukaan sen näyttelijän nimee?? sen etu nimi tais olla sebastian. ku haluisin etsii, jos netist löytyis jotain siitä...

• ~ewe~
        tiitu kirjoitti:

Mäkin katon sitä ohjelmaa. Mun kaveri sano siitä mulle, mutta en aluksi oikein tykänny, ku luulin, että se on joku aivan lapsellinen ohjelma...Mutta ei se kyllä ole lapsellinen! Vaikka kyllä mun pikkusysterikin kattoo sitä(6v.)
        (äitikin kattoo sitä joskus... :)) Musta se oli tänään(13.) kiva, ku siinä oli se ihuna degu! (mulla on itsellä kolme gerbiiliä, ja degu on melkein samanlainen kun gerbiilit

mä oon niin suunnattoman rakastunu siihen sebastianiin!!!!! (jeesus) se on niin söpö!!!!
        ..ja ku muutaman kerran sarjaa katoin niin koukkuun jäin, se on tosi hyvä, vaik oonki 15wee... pitää kyllä nauhottaa joku jakso niistä että näkee "jeesusta" !!!!!!!!

• ---fani---
        Aishwarya kirjoitti:

olis tosi mahtavaa, jos vaikka ensjoulux sen sarjan sais dvd:lle... kuitenkin siitä tykätään paljon, ja jotku rakastaakin ;D !!!!

• female
        ---fani--- kirjoitti:

olis tosi mahtavaa, jos vaikka ensjoulux sen sarjan sais dvd:lle... kuitenkin siitä tykätään paljon, ja jotku rakastaakin ;D !!!!

Heippa! Löysin Jeesus ja Josefine dvd :n tanskalaisesta verkkokaupasta osoitteesta
        http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1066744122245130

Käykää siis tarkistamassa, miten voisi tilata ja kertokaa muillekin. Hinta näyttäisi olevan 149 tanskan kruunua eli n.20 euroa. Voin vielä tsekata, löytyykö sitä suomalaisista verkkokaupoista ja ilmoittelen mikäli onnistaa:)

• Tink_
        ---fani--- kirjoitti:

Niinpä :)
        Jos niitä tulee ens Jouluna niin on pakko ostaa kaikki :D
        Toivotaan parasta!!

• Fang
        female kirjoitti:

Heippa! Löysin Jeesus ja Josefine dvd :n tanskalaisesta verkkokaupasta osoitteesta

Käykää siis tarkistamassa, miten voisi tilata ja kertokaa muillekin. Hinta näyttäisi olevan 149 tanskan kruunua eli n.20 euroa. Voin vielä tsekata, löytyykö sitä suomalaisista verkkokaupoista ja ilmoittelen mikäli onnistaa:)

Totta, se on hyvä :) Mutta huomenna se loppuu :( Mitähän siinä Jeesuksen antamassa lahjassa on? ;)

• Rasmus Ott Fani
        ~ewe~ kirjoitti:

mä oon niin suunnattoman rakastunu siihen sebastianiin!!!!! (jeesus) se on niin söpö!!!!
        ..ja ku muutaman kerran sarjaa katoin niin koukkuun jäin, se on tosi hyvä, vaik oonki 15wee... pitää kyllä nauhottaa joku jakso niistä että näkee "jeesusta" !!!!!!!!

moi! Mun mielestä se rasmus (Oskar) on niin ihana
        että en tiiä, mutta se on niin ihku!!Siihen ohjelmaan jäi koukkuun, mut ei se mua ainakaan haittaa hyvä vaan!!

• nupsu
        female kirjoitti:

se oli ihana sarja sitä parempaa EI ole mulla on se korukin varsinkin minä haluaisin samanlaisen seimen kotiini ja tykkäsin nin kamalasti jeesus ja josefine ohjelmasta se seimi oli niin kivan näköinen enemmin kyllä haluisin näytellä josefinea

• katsoja
        vasta 35vee... kirjoitti:

On tosi kiva sarja!

kyllä saa mutta koska se on alun perin tanskasta seon tanskaksi tai ruotsiksi puhuttu

• non

kyllä tykkään

• koululainen

Mun mielest se on hyvä sarja. Oon itse 11.w. Kerran harmitti kun jäi se toinen satrja näkemättä. Kyl aikuiset sitä voi kattoo mut mun vanhemmat ei kato . se on mun mielest hyvä

• IHAN REHELLISET

TÄM PÄIVÄINEN SARJA JÄI JÄNNÄÄN KOHTAAN. KUN SE JEESUS JÄI VANGIKS NYKYAIKAAN MITÄ HÄN HUOMEN TAPA´HTUU PAKKO NÄHÄ

• <3
        IHAN REHELLISET kirjoitti:

TÄM PÄIVÄINEN SARJA JÄI JÄNNÄÄN KOHTAAN. KUN SE JEESUS JÄI VANGIKS NYKYAIKAAN MITÄ HÄN HUOMEN TAPA´HTUU PAKKO NÄHÄ

Joo tykkään ite tosi paljon sarjasta ja noi otsikossa mainitut näyttelijät on parhaita

• nallekarhu

musta se on miljoona kertaa parempi ku hyvä se on aivan järjetettömän hyvä

• Joulupuuro

se on paras ihan oikeesti katoin ihan muuten vaan tvt ja sillon se tuli VAU!!!

• jhgdjgjh

jhsgdjshgdsjhdgshdshdgsjhdgsjdhgsdhgsjdhgsjdhgsdghsjdghsjdh

• eve

mä tykkään siitä sarjasta, eteenkin siks, että rakastuin siihen sebastianiin joka näyttelee jeesusta, se on aivan ihana!!!!

• ...puuh...

Joo mustakin se on hyvä!!! duppaus on vähän huono juttu, mutta muuten mallikelpoinen. sehän on tehty vähän joulukalenteri tyyliin ja on paljon parempi kiun lapsellinen tonttu toljanteri.

• Nimetön

olen 11 vuotta ja katon sitä iha n,muutenvaan kun oli se mainos se siis "jeesus ja joosefine myrskyissä...." mut sitte n aloin katoo sitä enemmän . mitäkön seuraavaksa tapahttu kun thorsenistakin tuli yli ihminen!!!! hahahahahahaha

• , että kantsii olla vaan Jumalan poika!
        Toi Ei-kristitty maailma näyttää aika karseelta...:)

• pontius

Asun Norjassa ja näin sarjan viime vuonna. Todella hyvin tehty TV-sarja (joita tanskalaiset osaavat muuten tehdä!), joka sopii kaiken ikäisille. Omalta kohdaltamme sarja piti koko perheen otteessaan alusta loppuun ja lapset puhuvat siitä vieläkin. Ja miksen minäkin. Hienoa, että se näytetään siellä Suomessakin (tosin harmi jos se on dubattu)!

Kerrottakoon, että sarja kandee katsoa loppuun saakka. Cliffhangereitä riittää joka jakson loppuun ja viimeinen jakso on ... tai enpäs kerrokkaan!

Ja syksyllä oli teattereissa muuten elokuva "Oskar og Josefine". Jännittävä kertomus 400 vuoden takaisesta taikauskosta ja noitajahdeista. Toivottavasti senkin voi joskus tsekata siellä Suomessa.

• female

...miten pimeä ja toivoton paikka maailma tosiaan olisi, jos Jeesus ei olisikaan kuollut ristillä, kuten joku jo asiasta mainitsi? Ihmiset olisivat toivottomia, toisilleen pahoja, murhat ja väkivaltaisuudet olisivat arkipäivää tuossa kotinurkillakin ja parhaimmassakin tapauksessa yhteiskuntamme olisi vaikkapa muslimivaltio, jossa naiset olisivat täysin alistetussa asemassa. Jeesus toi valon maailmaan ja sen valon varassa ovat nämä meidän pohjoismaatkin lakinsa luoneet. Lipuissakin on risti, eikä suotta! Nyt vain valitettavasti jotkut yksityiset ja julkiset tahot haluavat ottaa takapakkia ja kieltää kristillisyyden sekä valtiollisella että henkilökohtaisella tasolla. Jeesus ja Josefine -ohjelmassa on hyvin tavoitettu se ajatus, että 'minkälainen maailma olisikaan, jos pelastussuunnitelma olisi peruuntunut'. Muutenkin ohjelma on sopivan mielenkiintoinen kaiken ikäisille:)

• female kirjoitti:

...miten pimeä ja toivoton paikka maailma tosiaan olisi, jos Jeesus ei olisikaan kuollut ristillä, kuten joku jo asiasta mainitsi? Ihmiset olisivat toivottomia, toisilleen pahoja, murhat ja väkivaltaisuudet olisivat arkipäivää tuossa kotinurkillakin ja parhaimmassakin tapauksessa yhteiskuntamme olisi vaikkapa muslimivaltio, jossa naiset olisivat täysin alistetussa asemassa. Jeesus toi valon maailmaan ja sen valon varassa ovat nämä meidän pohjoismaatkin lakinsa luoneet. Lipuissakin on risti, eikä suotta! Nyt vain valitettavasti jotkut yksityiset ja julkiset tahot haluavat ottaa takapakkia ja kieltää kristillisyyden sekä valtiollisella että henkilökohtaisella tasolla. Jeesus ja Josefine -ohjelmassa on hyvin tavoitettu se ajatus, että 'minkälainen maailma olisikaan, jos pelastussuunnitelma olisi peruuntunut'. Muutenkin ohjelma on sopivan mielenkiintoinen kaiken ikäisille:)

...vaikka uskonkin Jeesukseen. Todella hyvä veto. On helppo selittää lapsellekin, että maailma olis tollanen, jos...

Maailma on kyllä joillekin lapsillekin vielä tollanen. (Kaivostyö, jne...)!

On pelottavaa, jos muut saavat päättää, että joululaulutkin on lakkautettava kouluissa, koska se loukkaa toista uskontoa. Jos me joutuisimme toiseen (vaikka muslimimaahan) pakolaisiksi, ei VARMASTI siellä lopetettaisi uskonnonopetusta vain meidän tähden! Jokainen pitäköön uskonsa! Eihän niiden lasten ole pakko tulla joulujuhlaan, jotka sitä ei edes vietä!

TOIVOO: Jokaista uskoa kunnioittava henkilö, jolla on myös ystäviä melkein joka uskontokunnasta!

• female
        Aishwarya kirjoitti:

...vaikka uskonkin Jeesukseen. Todella hyvä veto. On helppo selittää lapsellekin, että maailma olis tollanen, jos...

Maailma on kyllä joillekin lapsillekin vielä tollanen. (Kaivostyö, jne...)!

On pelottavaa, jos muut saavat päättää, että joululaulutkin on lakkautettava kouluissa, koska se loukkaa toista uskontoa. Jos me joutuisimme toiseen (vaikka muslimimaahan) pakolaisiksi, ei VARMASTI siellä lopetettaisi uskonnonopetusta vain meidän tähden! Jokainen pitäköön uskonsa! Eihän niiden lasten ole pakko tulla joulujuhlaan, jotka sitä ei edes vietä!

TOIVOO: Jokaista uskoa kunnioittava henkilö, jolla on myös ystäviä melkein joka uskontokunnasta!

Ne raukat, jotka todella elävät yhteiskunnassa, joissa voi esim. lapsi joutua orjaksi, on yleensä ateistinen valtio tai jotenkin muuten epäkristillinen. Siellä, missä ei ole valoa, on pimeyttä. Jeesus on heikkojen puolustaja, siksi ne, jotka kunnioittavat hänen tahtoaan sekä omassa elämässään että valtiollisella tasolla, eivät sorra muita. Tällä en nyt tarkoita sellaisia, jotka Jumalan nimeen tekevät julmuuksia ja sortavat muita, koska hehän eivät TODELLA ole Jumalan asialla, vaikka niin väittävät. Se joka oikeasti on tullut valoon, ei voi enään kantaa pimeyttä. Teot siis puhukoon puolestaan, kenen asialla mikin valtio ja yksilö todellisuudessa on. Rauhallista joulua kaikille, onneksi on Jeesus syntynyt ja myöskin kuollut meidän puolestamme. Meidän ei tarvitse kuin uskoa Häneen pelastajanamme ja kerran tulemme näkemään Hänet kasvokkain!

• ...

Se on todella hyvä koska siinä ollaan nykyajassa ja menneessä ajassa ja joka jaksossa tapahtuu jotain jännittävää.. ;)

• Essi Sarajärvi

Minä katon myös Jeesus ja Josefinea(=
      Minä olen 9.v. Se jännittä siinä ohjelmassa,että miten ne selviytyy niistä joitten pitää laittaa sitä (hiiltäkö se oli?) no mutta ihan sama! Niin mitenhän ne selviää siitä?

• IiDa

Jeesus ja Josefine minusta on hyvä! =) Semmoinen hyvä joulukalenteri =)

• kissafani

mitä kahdessa viimeisessä jaksossa tapahtui, kun en nähnyt niitä?
        Mä olin jäänyt koukkuun se oli niin jännittävä joulukalenteri.
        Tiedättekö tuleeko niistä jaksoista videoita tai dvd:tä?
        T:kissafani
        P.s.Ois kiva jos tulis vastauksia :)

• e.e.h

totella hyvä sarja

• ?!?!?!?!

Paska ohjelma! Lol!!!!!!!!!P-A-S-K-A!!ON NIITÄ PAREMPIIKIN KEKSITTY....
        Jos joku määly ohjelmii rakastaa on päästään vialla...

__ __
        | | ||||||| | |
        | |_ || || | |_
        |___| ||||||| |___|

• Seb<3

En toista tässä keskustelussa jo moneen otteeseen sanottua tosiasiaa: Jeesus ja Josefine on TODELLA LOISTAVA. :(

Seb on TODELLA suloinen. VARSINKIN IRL. Sitä ei voi vastustaa...aah...

• fanii

Todella loistava ohjelma!!! :)

• Miinaa

Joo-o. taidan muistaa. Muistaako Laura itse? :D haha, joo on sitä tullu vuoden aikana vähän muisteltua, eikös Laura? :DD

Joo, sen ois pitäny tulla tänä jouluna.

• Muumilimppa holisti! xD Muu...
        Miinaa kirjoitti:

Joo-o. taidan muistaa. Muistaako Laura itse? :D haha, joo on sitä tullu vuoden aikana vähän muisteltua, eikös Laura? :DD

Joo, sen ois pitäny tulla tänä jouluna.

Aivan ihana sarja. Se pikku Lukas tai Lucas tai mikä olikaan on söpö. Nii ja tietty Jeesus ja Oskar.

• ggfgf
        Muumilimppa holisti! xD Muu... kirjoitti:

Aivan ihana sarja. Se pikku Lukas tai Lucas tai mikä olikaan on söpö. Nii ja tietty Jeesus ja Oskar.

Tänään taisi tulla 2 jaksoa miksi? voi kun saisi sen joskun dvdlle tai nauhoitettua. koukkuun jää!. Ja se on myös hyvä se elokuva jesus og josefine. kannattaa katsoa.

T 11. v

• joo---

AIvan ihana sarja, Just katoin kaikki jaksot vanhalta video nauhotukselta :D

• jeesus jajosefiina

haluisin kattoo kaikki jaksot ku oon kaks kertaa kattonu sitä mut en oo ikinä kattonu loppuun asti =( ENKÄ LÖYDÄ NETISTÄKÄÄ MISTÄÄ NIIT JAKOSOI=( mut tää on niin paras ohjelma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3065
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1580
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1332
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1294
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1196
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1158
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      119
      989
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe