Eli tilanne se että lahjoja pitäisi ostaa mutta lapsen kanssa shoppailu ei onnistu.. Jos joku on nähnyt jonkun seuraavista asioista jossain niin olisin erittäin kiitollinen tiedosta minnepäin kannattaisi suunnistaa.
-Suuri Unikirja (Tamara Maunonen)
-Kaarina Roinisen leivontakirja
-Jotain millä saisi omatekoisen kalenterin kasaan? Jotain kierteitä tai vastaavaa..
Onko kukaan nähnyt näitä jossain kaupassa?
3
1132
Vastaukset
- netin kautta
Hei oletko katsonut kirjakerhojen sivuilta noita kirjoja , viime vuonna tilasin nuo molemmat Johanna kirjakerhosta.Myös kirjakaupoilla on on omaat nettisivut josta voi tilata kirjoja :) Hyvää joulua sinulle ja onnea kirjojen hankintaan.
- Lissu
Ei ole ainakaan tämän hetken Johannan valikoimassa kun olen jäsen ja tarkastin netistäkin. Täytyy varmaan katsoa muilta firmoilta löytyisikö. Kiitos vinkistä ja hyvää joulua!
- Leevi
Lissu kirjoitti:
Ei ole ainakaan tämän hetken Johannan valikoimassa kun olen jäsen ja tarkastin netistäkin. Täytyy varmaan katsoa muilta firmoilta löytyisikö. Kiitos vinkistä ja hyvää joulua!
kasaamiseen soveltuvia kierrejuttuja olen nähnyt työpaikallani ja kokeillutkin ja toimivaksi havainnut. Olisiko sinulla jossakin konttorilla tuttavia, joita voisit hyödyntää tässä? Joku pikkufirma voisi myös tehdä kyseisen homman, mutta mikä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663323Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201829Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811344
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51646