Palsta

mrx

rupee muistuttamaan pelottavan paljon ihan jotain muuta uskonsuuntaa kuin helluntailaisuutta. Palstan ehkä aktiivisimpia henkilöitä ovat homoja tai muuten helluntailaisia solvaavia ihmisiä. Eipä auttanut näemmä ees se homoille suunnattu oma foorumi vaan täällä ovat taas ilkkumassa.

45

2213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasse

jättävät homoaiheiset avaukset tekemättä ja jos joku sellaisen tekee, eivät yllytysmielessä siihen vastaile.

Minua jaksaa hämmästyttää että joku joka väittää itseään (kristin)uskovaiseksi ja uskoo esimerkiki noi jeesusjutut ja taivashommelit, toimii kuitenkin niin rankasti sekä raamattua että taivaspaikkaansa vastaan, kuin esimerkiksi sinä mrx teet.

Hommasta herää kysymys, mistä se johtuu?

Oletko hell-und-die lahkossa siksi että se on kaiketi lähes ainoa, joka sallii "epäkristillisen" käytöksen ja hyväksyy kaltaisesijoukkoonsa?

• hanko

ei täällä ole lahkolaisia.

• Homopalstalla voisi kirjoitella, jos sinä ja muut hengessä vahvat olisitte siellä myös. Mitä hohtoa tässä muutoin olisikaan? Täälläkään jos ei olisi kuin pelkästään hihhuleita, viitsisitkö sinäkään täällä olla toisia samanlaisia nuoleskelemassa ja siunauksia toivottelemassa? Totisesti minä sanon sinulle, jos ei täällä sinua, Ritaria, Frihet:iä ja muita "tosiuskovia" olisi, en saattaisi olla minäkään. Nythän täällä saa sopivasti huvia ja ärsyyntyykin niin, että inspiraatiota riittää. Sama tilanne ateismi-palstalla: ilman hihhuleita ei sielläkään olisi mitään todellista hengen paloa. Vielä väität, että teitä halveeraan. Te olette mielestäni keskustelupalstojen suola.

• ,,,,,,,,,,,,,

Amen!

• Kauko ym nimmarit

Totta puhut tässä ja annat kauniin tunnustuksen samalla meille hihhuleille. Ihan tässä meinaa silmät jo kostua....

• Sim-son

Ei täällä mukavaa ole sen huomaan. Kaikki terve pyritään lokaamaan ja taustalla vaikuttavat samat henkilöt.

Missä ihmeessä sheriffi on?

Kaikki hengellinen keskustelu on nyt lähes mahdotonta. Jos helluntailaisuus on niin kelju 'lahko', miksi sitten vaivautua tänne?

• niin kaikki hengellinen keskustelu on lähes mahdotonta? Eihän moiset provot saisi häiritä normaalia keskustelua. Ainakin minä pystyn käymään täällä myös normaalia keskustelua hengellisistä asioista.

Olen sitä mieltä, että tilanteen surkutteleminen ei auta asiaa. Kaikki ovat tänne tervetulleita palstan sääntöjen rajoissa. Siksi on turha odottaa täydellistä hengellistä ilmapiiriä, missä uskovat voivat keskenään jutella asioista. Sitä paitsi silloinhan tämä olisi todella tylsä palsta.

• RitariOlevainen

muutamat vakio rienaajat ovat saaneet tehtävän itse saatanalta,ei kukaan omassa voimassaan ja viisaudessaan kykenisi ,eikä jaksaisi päivästä toiseen,kuukaudesta toiseen,jopa vuosia olla vastustamassa Pyhää Henkeä.

Heillä on riivaajain viisaus neuvonantajana. Täysin palstalle sopimattomat henkilöt ovat vannoutuneet häirintään,ja pilkkaamiseen ,joilla ei ole mitään yhteyksiä,eikä vuosien kommentoimisten jälkeenkään,mitään tarvetta tulla helluntaiseurakunnen yhteyteen, paitsi pahaa henkeä luoden ja riidan siementen kylväjiä.
      Niin se ei voi olla muutakuin pahan itsensä palkkaamaa väkeä!
      Ihmettelen sitä usein,että miten ihminen voi olla niin röyhkeä,että määrätietoisesti vastustaa Luojaansa,maailmankaikkeuden Majesteettiä.
      Joku pieni mitätön ihminen Jumalan suuruuden rinnalla voikin nostaa kätensä kaikkivoipaa Jumalaa vastaan? Ei voisi hullumpaa enää olla?!

• Nasse

"Joku pieni mitätön ihminen Jumalan suuruuden rinnalla voikin nostaa kätensä kaikkivoipaa Jumalaa vastaan? Ei voisi hullumpaa enää olla?! "

Mikäli ihminen nostaisi kätensä kaikkivoipaa Jumalaa vastaan, niin sen hullumpaa ei voisi olla.

Nämä sinun juttusi ovat palstojen parasta antia, kuten Työmies2 kirjoitti, eräs hyvä syy viihtyä tällä lahkolaispalstalla.

• hanko
        Nasse kirjoitti:

"Joku pieni mitätön ihminen Jumalan suuruuden rinnalla voikin nostaa kätensä kaikkivoipaa Jumalaa vastaan? Ei voisi hullumpaa enää olla?! "

Mikäli ihminen nostaisi kätensä kaikkivoipaa Jumalaa vastaan, niin sen hullumpaa ei voisi olla.

Nämä sinun juttusi ovat palstojen parasta antia, kuten Työmies2 kirjoitti, eräs hyvä syy viihtyä tällä lahkolaispalstalla.

ei täällä ole lahkolaisia

• Sim-son

Veljeni Kristuksessa puit ajatukseni sanoiksi. Saatana antaa voimaa ja on 'valtuuttanut' nämä pelle pelottomat vääntämään kieroon toisten sanomiset ollakseen itse marttyyrejä. Tuttua Raamatusta jossa Paavalin kirjeitä harjaantumattomat väänsivät kieroon omaksi kadotuksekseen, kuten Pietari kirjoittaa. Täällä meidän sanomamme on paljon yksinkertaisempaa ja sekin tieten tahtoen käännetään kieroon.

Jos se on niin vaikeaa ainakin minä voin harkita poistumista areenalta. Sinä RitariOlevainen olet karaistuneempi monissa koitoksissa niin jaksat paremmin. Jaksan kyllä minäkin, mutta miksi kuluttaa energiaa jonkun muka loukkaantuneen jatkuvaan parjaamiseen? Kristillinen mielenlaatu antaa anteeksi mutta missä se on.
        Kun kirjoitin aiheesta *Joka salavihaa pitää*, se juuri on ollut kokoajan taka-alalla. Olen aistinut sen ja vain odottanut puhkeamista. Sinua ja muita taistelutovereita se ei tarkoittanut vaan ihan muuta, ettei synny väärinymmärrystä.

Missähän Anne oikein on vai onko hän jo niin väsynyt tähän ainaiseen?
        Yhden miehen poistuminen ei ratkaise on ongelmaa, sillä riidankylväjä etsii uuden riitakaverin vaikka mistä. Toisilla on riita ja katkeruus elämän kantava voima.

• Sim-son
        Sim-son kirjoitti:

Veljeni Kristuksessa puit ajatukseni sanoiksi. Saatana antaa voimaa ja on 'valtuuttanut' nämä pelle pelottomat vääntämään kieroon toisten sanomiset ollakseen itse marttyyrejä. Tuttua Raamatusta jossa Paavalin kirjeitä harjaantumattomat väänsivät kieroon omaksi kadotuksekseen, kuten Pietari kirjoittaa. Täällä meidän sanomamme on paljon yksinkertaisempaa ja sekin tieten tahtoen käännetään kieroon.

Jos se on niin vaikeaa ainakin minä voin harkita poistumista areenalta. Sinä RitariOlevainen olet karaistuneempi monissa koitoksissa niin jaksat paremmin. Jaksan kyllä minäkin, mutta miksi kuluttaa energiaa jonkun muka loukkaantuneen jatkuvaan parjaamiseen? Kristillinen mielenlaatu antaa anteeksi mutta missä se on.
        Kun kirjoitin aiheesta *Joka salavihaa pitää*, se juuri on ollut kokoajan taka-alalla. Olen aistinut sen ja vain odottanut puhkeamista. Sinua ja muita taistelutovereita se ei tarkoittanut vaan ihan muuta, ettei synny väärinymmärrystä.

Yhden miehen poistuminen ei ratkaise on ongelmaa, sillä riidankylväjä etsii uuden riitakaverin vaikka mistä. Toisilla on riita ja katkeruus elämän kantava voima.

Nukuttaa jo siihen malliin mutta laitan pienen lisäyksen.
        Mikä ihme saa ihmisen vihaamaan minua niinkuin yksi vihaa?
        Mistä ihmeestä he ovat loukkaantuneet ja mitä on tapahtunut? Selvitys vie vain suurempaan hämminkiin joten se on turhaa. Pakko kai kestää tuo varsinkin yhden parjaaminen. Tekee jo syntiä Jeesusta vastaan.

Hyvää yötä nyt. Huomenna nukun pitkään!

• sun-glasses
        Sim-son kirjoitti:

Mistä ihmeestä he ovat loukkaantuneet ja mitä on tapahtunut? Selvitys vie vain suurempaan hämminkiin joten se on turhaa. Pakko kai kestää tuo varsinkin yhden parjaaminen. Tekee jo syntiä Jeesusta vastaan.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000012387346

• sun-glasses

• Ei pysy enää salassa
        Sim-son kirjoitti:

Salaviha on nyt avointa. Älä lähde mihinkään tuon ja noiden vuoksi, koska olet voittajan puolella.

• RitariOlevainen
        Nasse kirjoitti:

Ihan kiva,että sinullakin on jotain lohtua jumalattomuutesi keskellä,näin meidän hyvä Jumala lohduttaa vihaajiaankin.

• RitariOlevainen
        Sim-son kirjoitti:

Tosi on,täällä on noita salavihan lietsojia,eikä sitä käsitä,miksi ne riehuu tavallaan ventovieraille,joilla ei ole osaa eikä arpaa siihen,että ovat jostain syystä kstkeroituneet uskoviin tai seurakuntiin,tai jopa Jumalaan.

Olen kyllä lukenut noita viestejä joita täällä on suunnattu sinuun,pahan palavat nuolet sinkoilee ristiin rastiin,eikä se tietenkään tunnu mukavalta,sillä tunto se on meillä uskovillakin,ja kyllä sitä saa vihastua uskovakin,kunhan ei mee nukkumaan sen vihan kanssa.
        Eikä se ole mikään ihme,että sinua vastaan hyökätään rajusti,olet tunnustautunut evankelistaksi,olet Herran aseen kantja,eikä saatana tietenkään jätä tilaisuutta käyttämättä,tällä palstalla kun sillä, (vaikka tosin pitäisi olla toisdnpäin)on agenttinsa,jotka yötä päivää päivystävät ja vainoavat,niinkuin jo sanoin,varsinkin sinua,olethan eturintamassa.
        Katselin taas kerran "tuntematonta",ja siinä oli etulinjan miehet todella tulilinjalla,miten sieltä ylipäätänsä on kukaan hengissä selvinnyt? [kunnia veteraaneille} Samoin on tällä hengellisellä rintamalla.
        Kyllä Herra sinulle voiman antaa,jos on sallinut noiden pahanpalvelijoiden sinua rusikoida.
        Mutta muista,samoin sinun veljesi joutuvat vainottaviksi,niinhän Paavali sanoi,me kun vaan näemme,tietenkin sen oman tilanteemme,joka on meitä lähinnä.
        Voimia ja siunausta sinulle vilpittömästi,kaikkea armoa ja rakkautta.
        t.RO !

• RitariOlevainen
        sun-glasses kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000012387346

Olen jotenkin pettynyt sinuun,olet ollut ennen tällä palstalla parhaasta päästä oleva kirjoittaja,mielestäni,miksi sinä nyt noin nouset Sim-sonia vastaan?
        Tosin asia ei minulle kuulu,siinä mielessä,mutta näin vanhana palstalaisena,ja monissa avauksissa ja ketjuissa mukana olleena,ettekö voisi haudata sotakirveenne jo lopullisesti,uskon,että jos lasket aseesi,niin Dim-son ei sitä esiin kaiva,kunnioitusta täällä tarvitaan puolin ja toisin,ei anneta henkilökohtaisten ongelmien tuoda tänne palstalle vihaa ja kaunaa,vaan pikemminkin pyrittäis saamaan täältä jotain,millä saisimme oloamme ja mieltämme muuttumaan suopeammaksi ,keskustelukumppaneita kohtaan,eikö sinustakin?
        Hillitään vaan hieman tunteitamme,siitä saa itsekkin paljon paremman mielen,kuin riitaisasta sanomisista.
        Siunausta sinulle,ystävänä ja palsta kaverina vaan,en pyri määräilemään,en,siihen ei minusta ole.

• RitariOlevainen
        Ei pysy enää salassa kirjoitti:

Salaviha on nyt avointa. Älä lähde mihinkään tuon ja noiden vuoksi, koska olet voittajan puolella.

Ei pidä lähteä minnekkään,vaikka mieli tekisi,olen minäkin miettinyt sitä,mutta mitä se hyödyttää,saavat vaan lisää tuulta purjeisiinsa,ja entistä pahemmiksi vaan kommentit heiltä tulee,koska ovat pahan palvelijoiksi ryhtyneet,melkein sielunsa myyneet, sillä se on tietoinen valinta sekin, nuo,jotka eivät voi näköjään totuutta vastaan ottaa.

• sun-glasses
        RitariOlevainen kirjoitti:

Olen jotenkin pettynyt sinuun,olet ollut ennen tällä palstalla parhaasta päästä oleva kirjoittaja,mielestäni,miksi sinä nyt noin nouset Sim-sonia vastaan?
        Tosin asia ei minulle kuulu,siinä mielessä,mutta näin vanhana palstalaisena,ja monissa avauksissa ja ketjuissa mukana olleena,ettekö voisi haudata sotakirveenne jo lopullisesti,uskon,että jos lasket aseesi,niin Dim-son ei sitä esiin kaiva,kunnioitusta täällä tarvitaan puolin ja toisin,ei anneta henkilökohtaisten ongelmien tuoda tänne palstalle vihaa ja kaunaa,vaan pikemminkin pyrittäis saamaan täältä jotain,millä saisimme oloamme ja mieltämme muuttumaan suopeammaksi ,keskustelukumppaneita kohtaan,eikö sinustakin?
        Hillitään vaan hieman tunteitamme,siitä saa itsekkin paljon paremman mielen,kuin riitaisasta sanomisista.
        Siunausta sinulle,ystävänä ja palsta kaverina vaan,en pyri määräilemään,en,siihen ei minusta ole.

Kuule sun-glasses !
        Kirjoittanut: RitariOlevainen 9.12.2005 klo 07.24

>>>> Olen jotenkin pettynyt sinuun,olet ollut ennen tällä palstalla parhaasta päästä oleva kirjoittaja,mielestäni,miksi sinä nyt noin nouset Sim-sonia vastaan?
        Siunausta sinulle,ystävänä ja palsta kaverina vaan,en pyri määräilemään,en,siihen ei minusta ole. >>>>>

- Kuulehan paraskin neuvoja!
        Minä pitkään yritin saada aikaan sopua tämän vihoittelevan Sim-sonin kanssa. Sopu saatiin aikaan mutta hän alkoi inistä että en ole riittävästi pyydellyt häneltä anteeksi. Nimenomaan olin kysynyt häneltä ennen sovintoamme, että tarvitseeko joitakin asioita selvittää: hän ei halunnut selvittää.

- Hän on rikkonut tämän sovinnon ja sitä paitsi hän ei ole koskaan kunnolla pyytänyt minulta anteeksi. En selitä enempää koska olen selittänyt tätä riittävästi. ONKOS SIM-SON ANTANUT MINULLE PYYTÄMÄTTÄ ANTEEKSI? (eikös hänenkin olisi pitänyt?, ei antanut anteeksi vaikka pyysin). ;)

- Sinulle ei varmaan ole totuus tärkeintä? Onko mielestäsi oikeutettua painaa villaisella jonkun väärät teot? Onko sellainen oikeaa ystävyyttä? Seurakunnan luottamustoimet yms. eivät takaa sitä että uskovan elämä olisi moitteetonta. Kuuluuko uskovan salata "kivan kaverin" synnit ja myötävaikuttaa siihen, että ikävä käyttäytyminen jatkuu edelleen. "Saunaseura" hallitsee ja muut ihmiset tallataan armotta jalkoihin?

- Olen pannut merkille omat loputtomat kiistelysi tällä palstalla milloin homojen asioista ja sitten kasteasiasta. Et ole paljon sanojasi säästellyt.

Minä olen myös pettynyt sinuun. Miksi sotkeudut asiaan joka ei kuulu sinulle? Uhkaillaanko sinua vai saatko lahjuksia?

- Onko totta että sinut laitettiin syrjään sheriffin tehtävistä? Miksi? Selittäisitkö?

• Sim-son

Ei pidä lähteä minnekkään,vaikka mieli tekisi,olen minäkin miettinyt sitä,mutta mitä se hyödyttää,saavat vaan lisää tuulta purjeisiinsa,ja entistä pahemmiksi vaan kommentit heiltä tulee,koska ovat pahan palvelijoiksi ryhtyneet,melkein sielunsa myyneet, sillä se on tietoinen valinta sekin, nuo,jotka eivät voi näköjään totuutta vastaan ottaa.

Kuten huomaat on täysin mahdoton päästä sopuun ihmisen kanssa joka kantaa tahallaan vihaa. Jos asiaa alkaa selvittään se johtaa turhiin ja loppumattomiin jaarituksiin.
        Olen aina antanut sun-glasses,sille anteeksi mutta hänellä on anteeksiantamaton mielenlaatu. Eikä kestä minkäänlaista, asiallistakaan kritiikkiä. Kaikki jotka ovat kommentoineet hänen kirjoituksiaan hän pyrkii mitätöimään. Hänellä on saatanan antama lupa haukkua minua. Itse en ole haukkunut häntä ja otan vastuun vain Sim-son nicistä, en mielikuvituksen tuotteesta.

Kerran oli jo sovinto mutta aistin salavihan sen alta. Sitten alkoi tuo ratkutus joka pahenee. Annoin kaikki köntissä anteeksi mutta kun tuli uusi asia muistutin ettei hän ole koskaan todellisesti nöyrtynyt pyytämään anteeksi.

>>Pyydän anteeksi joitakin sanoja, jotka mahdollisesti on vieläpä väärin käsitettykin.>>

Tuossa on anteeksipyyntö vekkihameesta, permanentin otosta, vanheveljeksi ja valehtelijaksi haukkumisesta ym ym. Puolinainen vailla nöyryyttä.
        Minä annan RitariOlevainen tässä nyt anteeksi kaikki sinun ja koko palstan edessä tuon roskan. Tämä kuuluu myös sinulle ja koko palstalle.
        Mutta jos asia ei kelpaa olkoot kelpaamatta. Minä, Sim-son en tahdo riidellä.

TV; Sin-son

• Sim-son
        Sim-son kirjoitti:

Kuten huomaat on täysin mahdoton päästä sopuun ihmisen kanssa joka kantaa tahallaan vihaa. Jos asiaa alkaa selvittään se johtaa turhiin ja loppumattomiin jaarituksiin.
        Olen aina antanut sun-glasses,sille anteeksi mutta hänellä on anteeksiantamaton mielenlaatu. Eikä kestä minkäänlaista, asiallistakaan kritiikkiä. Kaikki jotka ovat kommentoineet hänen kirjoituksiaan hän pyrkii mitätöimään. Hänellä on saatanan antama lupa haukkua minua. Itse en ole haukkunut häntä ja otan vastuun vain Sim-son nicistä, en mielikuvituksen tuotteesta.

Kerran oli jo sovinto mutta aistin salavihan sen alta. Sitten alkoi tuo ratkutus joka pahenee. Annoin kaikki köntissä anteeksi mutta kun tuli uusi asia muistutin ettei hän ole koskaan todellisesti nöyrtynyt pyytämään anteeksi.

>>Pyydän anteeksi joitakin sanoja, jotka mahdollisesti on vieläpä väärin käsitettykin.>>

Tuossa on anteeksipyyntö vekkihameesta, permanentin otosta, vanheveljeksi ja valehtelijaksi haukkumisesta ym ym. Puolinainen vailla nöyryyttä.
        Minä annan RitariOlevainen tässä nyt anteeksi kaikki sinun ja koko palstan edessä tuon roskan. Tämä kuuluu myös sinulle ja koko palstalle.

TV; Sin-son

Minulla ei ole anteeksi pyydettävää.

• RitariOlevainen
        Sim-son kirjoitti:

TV; Sin-son

mitään mitä pitäis sinulle antaa anteeksi,mutta ottakoon nyt jokainen joka tuntee tulleensa loukatuksi Sim-sonin taholta ,vastaan tämän anteeksi pyynnön ja unohtakoon kaiken kaunan ja vihan lietsomisen.

• Sim-son

mitään mitä pitäis sinulle antaa anteeksi,mutta ottakoon nyt jokainen joka tuntee tulleensa loukatuksi Sim-sonin taholta ,vastaan tämän anteeksi pyynnön ja unohtakoon kaiken kaunan ja vihan lietsomisen.

Tarkoitin tuon anteeksiannon sun-glasses,sille. Eipä minulla ole muita anteeksi annattavia.
        Kutsuin sinut noin todistajan ominaisuudessa paikalle. Olet hyvä veli ja kauan uskossa kilvoitellut.

• sun-glasses
        Sim-son kirjoitti:

TV; Sin-son

>>>>>Minä annan RitariOlevainen tässä nyt anteeksi kaikki sinun ja koko palstan edessä tuon roskan. Tämä kuuluu myös sinulle ja koko palstalle.
        Mutta jos asia ei kelpaa olkoot kelpaamatta. Minä, Sim-son en tahdo riidellä.>>>>>>

TV; Sin-son >>>>>

Tämä ei ole mikään anteeksipyyntö.

- >>>>>Olen aina antanut sun-glasses,sille anteeksi mutta hänellä on anteeksiantamaton mielenlaatu. Eikä kestä minkäänlaista, asiallistakaan kritiikkiä. Kaikki jotka ovat kommentoineet hänen kirjoituksiaan hän pyrkii mitätöimään. Hänellä on saatanan antama lupa haukkua minua. >>>>>

Tämä edellä oleva on aivan valhetta. Mutta jos kerrot itsestäsi, niin tuo edellä oleva kyllä kuvaa sinua itseäsi aika hyvin.

- Et todellakaan ole aina (koskaan) antanut minulle anteeksi. Ja jos nyt ikään kuin anteeksi antaisitkin, niin sehän oli vain hetken huumaa ja puolen tunnin päästä jo sinulla on aivan toinen tunne. Eikö niin? Olet aivan huumorintajuton ja väität vielä ettet ole minua haukkunut? Luehan uudelleen viestisi, niissä on haukkumista minua kohtaan aika tavalla. Ja erittäin loukkaavaa.

- Minusta siinä ei ole mitään ihmettelemistä, jos olen maininnut vekkihameita ja nutturoita, koskapa olet huudellut välillä naispuolisen trollin hahmossa. Älä suotta edes loukkaannu.

- Anteeksipyyntö pitää esittää suoraan tuolla julkisesti eikä täällä salamyhkäisesti. Minä pyysin sinulta aivan julkisesti kerran anteeksi, mutta herra ei vaivautunut edes mitään vastaamaan siihen. Niin että se siitä että "olet aina antanut minulle anteeksi".

• Sim-son
        sun-glasses kirjoitti:

>>>>>Minä annan RitariOlevainen tässä nyt anteeksi kaikki sinun ja koko palstan edessä tuon roskan. Tämä kuuluu myös sinulle ja koko palstalle.
        Mutta jos asia ei kelpaa olkoot kelpaamatta. Minä, Sim-son en tahdo riidellä.>>>>>>

TV; Sin-son >>>>>

Tämä ei ole mikään anteeksipyyntö.

- >>>>>Olen aina antanut sun-glasses,sille anteeksi mutta hänellä on anteeksiantamaton mielenlaatu. Eikä kestä minkäänlaista, asiallistakaan kritiikkiä. Kaikki jotka ovat kommentoineet hänen kirjoituksiaan hän pyrkii mitätöimään. Hänellä on saatanan antama lupa haukkua minua. >>>>>

Tämä edellä oleva on aivan valhetta. Mutta jos kerrot itsestäsi, niin tuo edellä oleva kyllä kuvaa sinua itseäsi aika hyvin.

- Et todellakaan ole aina (koskaan) antanut minulle anteeksi. Ja jos nyt ikään kuin anteeksi antaisitkin, niin sehän oli vain hetken huumaa ja puolen tunnin päästä jo sinulla on aivan toinen tunne. Eikö niin? Olet aivan huumorintajuton ja väität vielä ettet ole minua haukkunut? Luehan uudelleen viestisi, niissä on haukkumista minua kohtaan aika tavalla. Ja erittäin loukkaavaa.

- Minusta siinä ei ole mitään ihmettelemistä, jos olen maininnut vekkihameita ja nutturoita, koskapa olet huudellut välillä naispuolisen trollin hahmossa. Älä suotta edes loukkaannu.

- Anteeksipyyntö pitää esittää suoraan tuolla julkisesti eikä täällä salamyhkäisesti. Minä pyysin sinulta aivan julkisesti kerran anteeksi, mutta herra ei vaivautunut edes mitään vastaamaan siihen. Niin että se siitä että "olet aina antanut minulle anteeksi".

Vaikka et nöyrry pyytämään anteeksi annan anteeksi. Pyysin RitariOlevaista todistajaksi.

Pyydän anteeksi.

Tämän jälkeen olet minulle ilmaa.

TV; Sim-son

• Sim-son

Tosi on,täällä on noita salavihan lietsojia,eikä sitä käsitä,miksi ne riehuu tavallaan ventovieraille,joilla ei ole osaa eikä arpaa siihen,että ovat jostain syystä kstkeroituneet uskoviin tai seurakuntiin,tai jopa Jumalaan.

Olen kyllä lukenut noita viestejä joita täällä on suunnattu sinuun,pahan palavat nuolet sinkoilee ristiin rastiin,eikä se tietenkään tunnu mukavalta,sillä tunto se on meillä uskovillakin,ja kyllä sitä saa vihastua uskovakin,kunhan ei mee nukkumaan sen vihan kanssa.
        Eikä se ole mikään ihme,että sinua vastaan hyökätään rajusti,olet tunnustautunut evankelistaksi,olet Herran aseen kantja,eikä saatana tietenkään jätä tilaisuutta käyttämättä,tällä palstalla kun sillä, (vaikka tosin pitäisi olla toisdnpäin)on agenttinsa,jotka yötä päivää päivystävät ja vainoavat,niinkuin jo sanoin,varsinkin sinua,olethan eturintamassa.
        Katselin taas kerran "tuntematonta",ja siinä oli etulinjan miehet todella tulilinjalla,miten sieltä ylipäätänsä on kukaan hengissä selvinnyt? [kunnia veteraaneille} Samoin on tällä hengellisellä rintamalla.
        Kyllä Herra sinulle voiman antaa,jos on sallinut noiden pahanpalvelijoiden sinua rusikoida.
        Mutta muista,samoin sinun veljesi joutuvat vainottaviksi,niinhän Paavali sanoi,me kun vaan näemme,tietenkin sen oman tilanteemme,joka on meitä lähinnä.
        Voimia ja siunausta sinulle vilpittömästi,kaikkea armoa ja rakkautta.
        t.RO !

Nukuin kyllä hyvin. Meillä oli tuossa saarnaajan kanssa palaveri.

Pyytäisin sinua todistajaksi kun pyydän ja annan anteeksi tuolle sun-glassesille.

Tämän jälkeen tuo nainen on vain ilmaa minulle.

• sun-glasses
        Sim-son kirjoitti:

Vaikka et nöyrry pyytämään anteeksi annan anteeksi. Pyysin RitariOlevaista todistajaksi.

Pyydän anteeksi.

Tämän jälkeen olet minulle ilmaa.

TV; Sim-son

>>>>> sun-glasses
        Sim-son 9.12.2005 klo 22.03

Pyydän anteeksi.

Tämän jälkeen olet minulle ilmaa. Tv: Sim-son >>>>>>>

Minkä takia pyydät anteeksi, kun et sitä ollenkaan tarkoita? Jos pyytää anteeksi, niin ei silloin ajattele että toinen on sen jälkeen pelkkää ilmaa. Pelkkää sananhelinää joka ei tarkoita mitään.

Eikä sinun hyödytä täällä piilossa pyydellä vähän niin kuin anteeksi. Pyydä reilusti julkisesti jos todella tarkoitat pyytää anteeksi, mutta älä muodon vuoksi teeskennellen pyytele.

• sun-glasses
        Sim-son kirjoitti:

Pyytäisin sinua todistajaksi kun pyydän ja annan anteeksi tuolle sun-glassesille.

>>>>>Pyytäisin sinua todistajaksi kun pyydän ja annan anteeksi tuolle sun-glassesille.

Tämän jälkeen tuo nainen on vain ilmaa minulle.>>>>>

Mitä teet todistajilla, kun ei ole aikomuksesikaan antaa tai pyytää anteeksi. Mitä tekee muodon vuoksi höpistyllä anteeksipyynnöllä, jossa sydämesi ei ole mukana ollenkaan. Ja jota kadut jo nyt - etkö kadukin?

Jos todella haluaa pyytää ja antaa anteeksi, niin et silloin julista että tuo toinen osapuoli on pelkkää ilmaa.

Tuollaista anteeksipyyntöä / -antoa en hyväksy, tuohan on pelkkää valhetta.

• ..........................
        Sim-son kirjoitti:

Miksi pauhaat täällä siitä että sinua vihataan?
        Vaikuttaa siltä että sinä itse vihaat.
        Ei se viha sillä lähde että väität että se on vain toinen joka sinua vihaa. Mistä edes tiedät että sinua vihataan? Oletko käynyt oman elämäsi aikana kertyneet vihantunteet läpi sen sijaan että yrität syyllistää toisia ihmisiä omista hallitsemattomista vihan tunteistasi? Oletko niitä uskovaisia jotka väittävät olevansa täysin vihasta vapaita?

• Uskossa
        sun-glasses kirjoitti:

>>>>>Pyytäisin sinua todistajaksi kun pyydän ja annan anteeksi tuolle sun-glassesille.

Tämän jälkeen tuo nainen on vain ilmaa minulle.>>>>>

Mitä teet todistajilla, kun ei ole aikomuksesikaan antaa tai pyytää anteeksi. Mitä tekee muodon vuoksi höpistyllä anteeksipyynnöllä, jossa sydämesi ei ole mukana ollenkaan. Ja jota kadut jo nyt - etkö kadukin?

Jos todella haluaa pyytää ja antaa anteeksi, niin et silloin julista että tuo toinen osapuoli on pelkkää ilmaa.

Tuollaista anteeksipyyntöä / -antoa en hyväksy, tuohan on pelkkää valhetta.

Vai, että olet oikein evankelista vielä; No sinun samomasi> varmastikin on rakkaus ja anteeksi anto?
        Ja varmastikin ei katkeruutta ilmene, siis sinun todistuksessasi!Minusta sinä, et itse edes ymmärrä, että mitä anteeksi anto on?Kun pidät sisuksissasi kaunaa ja ilkeyttä...Valheen harhaluulo tai jokin luulevaisuuden henki on saanut sinut nyt valtaansa, joten> etsi vapautus Jeesuksen nimessä äkkiä itsellesi! Ettet suistu kokonaan raiteilta? No elämän iloa ja suvaitsevaisuutta elämääsi siskoseni.....Ola

• sun-glasses
        Uskossa kirjoitti:

Vai, että olet oikein evankelista vielä; No sinun samomasi> varmastikin on rakkaus ja anteeksi anto?
        Ja varmastikin ei katkeruutta ilmene, siis sinun todistuksessasi!Minusta sinä, et itse edes ymmärrä, että mitä anteeksi anto on?Kun pidät sisuksissasi kaunaa ja ilkeyttä...Valheen harhaluulo tai jokin luulevaisuuden henki on saanut sinut nyt valtaansa, joten> etsi vapautus Jeesuksen nimessä äkkiä itsellesi! Ettet suistu kokonaan raiteilta? No elämän iloa ja suvaitsevaisuutta elämääsi siskoseni.....Ola

Anteeksi, unohtui vähän sanomatta: tuo viesti jonka lähetit, minusta se sopii sinulle itsellesi oikein hyvin. Mitäpä jos keskittyisit vahtaamaan omaa eukkoasi, ettei vaan lähde povaamaan kylille.

>>>>>Vai, että olet oikein evankelista vielä; No sinun samomasi> varmastikin on rakkaus ja anteeksi anto?
        Ja varmastikin ei katkeruutta ilmene, siis sinun todistuksessasi!Minusta sinä, et itse edes ymmärrä, että mitä anteeksi anto on?Kun pidät sisuksissasi kaunaa ja ilkeyttä...Valheen harhaluulo tai jokin luulevaisuuden henki on saanut sinut nyt valtaansa, joten> etsi vapautus Jeesuksen nimessä äkkiä itsellesi! Ettet suistu kokonaan raiteilta? >>>>>

• sun-glasses
        sun-glasses kirjoitti:

Anteeksi, unohtui vähän sanomatta: tuo viesti jonka lähetit, minusta se sopii sinulle itsellesi oikein hyvin. Mitäpä jos keskittyisit vahtaamaan omaa eukkoasi, ettei vaan lähde povaamaan kylille.

>>>>>Vai, että olet oikein evankelista vielä; No sinun samomasi> varmastikin on rakkaus ja anteeksi anto?
        Ja varmastikin ei katkeruutta ilmene, siis sinun todistuksessasi!Minusta sinä, et itse edes ymmärrä, että mitä anteeksi anto on?Kun pidät sisuksissasi kaunaa ja ilkeyttä...Valheen harhaluulo tai jokin luulevaisuuden henki on saanut sinut nyt valtaansa, joten> etsi vapautus Jeesuksen nimessä äkkiä itsellesi! Ettet suistu kokonaan raiteilta? >>>>>

Täällä riehui äsken joku häirikkö, joten laitan tähän linkin josta voisi löytyä apua hänelle tai kaltaisilleen:

http://www.webinfo.fi/index.php/luokat/mielenterveyspalvelut/

• Uskossa
        sun-glasses kirjoitti:

Kuule sinä itse kysyt ja myös itse vastaat? Mutta silti riitelet, ei siis ole riidan-ratkaisijaa välillesi????Mutta kaikella rakkaudella Tsemppiä, ehk'ä se järjen-valo vielä siullekin valkenee,Täst-lähin en enää noteeraa, enkä puhele.....sinä olet itse ilkeys ja pahan-suopaisuus! Mutta en muistele pahalla, siunausta ja ihme kyllä toivon sitä koko sydämestäni sinulle.....murheellisena Ola

• sun-glasses
        Uskossa kirjoitti:

Kuule sinä itse kysyt ja myös itse vastaat? Mutta silti riitelet, ei siis ole riidan-ratkaisijaa välillesi????Mutta kaikella rakkaudella Tsemppiä, ehk'ä se järjen-valo vielä siullekin valkenee,Täst-lähin en enää noteeraa, enkä puhele.....sinä olet itse ilkeys ja pahan-suopaisuus! Mutta en muistele pahalla, siunausta ja ihme kyllä toivon sitä koko sydämestäni sinulle.....murheellisena Ola

Etkö tunnistanut omaa tekstiäsi, jota olit minulle laittanut. Käänsin sen sinulle itsellesi. Ja jos viesti oli outo, se johtui siitä, että eilen illalla joku häirikkö riehui täällä kohden ja poistin yhden vastaukseni, enkä ole tullut sitä enää uudelleen kirjoittaneeksi.

Onko teillä romaneilla tapana noin kovasti syytellä ja haukkua? Minun vanhempani olivat hyvin anteliaita kun meillä kävi mustalaisia ja jos pyysivät jotakin niin ei tarvinnut meiltä tyhjin käsin lähteä. Ne mustalaiset eivät haukkuneet. Mutta olen kyllä kuullut toisenlaisistakin mustalaisista.

Minä ajattelen sinusta, että olet hyvin puolueellinen, puolustelet koko ajan Sim-sonia ja minulle sinulla riittää haukkumisia. Mutta en minäkään noteeraa sinun puheitasi, kun ne ovat minusta hyvin epäoikeudenmukaisia. Kun haukut minua, niin ajattelepa niin päin, että ne puheet ovat sinulle itsellesi. Kiitos.

• Uskossa
        sun-glasses kirjoitti:

Etkö tunnistanut omaa tekstiäsi, jota olit minulle laittanut. Käänsin sen sinulle itsellesi. Ja jos viesti oli outo, se johtui siitä, että eilen illalla joku häirikkö riehui täällä kohden ja poistin yhden vastaukseni, enkä ole tullut sitä enää uudelleen kirjoittaneeksi.

Onko teillä romaneilla tapana noin kovasti syytellä ja haukkua? Minun vanhempani olivat hyvin anteliaita kun meillä kävi mustalaisia ja jos pyysivät jotakin niin ei tarvinnut meiltä tyhjin käsin lähteä. Ne mustalaiset eivät haukkuneet. Mutta olen kyllä kuullut toisenlaisistakin mustalaisista.

Minä ajattelen sinusta, että olet hyvin puolueellinen, puolustelet koko ajan Sim-sonia ja minulle sinulla riittää haukkumisia. Mutta en minäkään noteeraa sinun puheitasi, kun ne ovat minusta hyvin epäoikeudenmukaisia. Kun haukut minua, niin ajattelepa niin päin, että ne puheet ovat sinulle itsellesi. Kiitos.

Niinpä niin,not comment

• palstan jurakaudelta
        Sim-son kirjoitti:

"Tämän jälkeen tuo nainen on vain ilmaa minulle".

Onpa merkillinen käsitys anteeksipyynnöstä evankelistalla, vai onko tuo edes mikään anteeksipyyntö tuollainen?

Outo heppu toi simson.

• JurassicPark
        palstan jurakaudelta kirjoitti:

"Tämän jälkeen tuo nainen on vain ilmaa minulle".

Onpa merkillinen käsitys anteeksipyynnöstä evankelistalla, vai onko tuo edes mikään anteeksipyyntö tuollainen?

Outo heppu toi simson.

Lues alempaa: "Minulla ei ole mitään anteeksi pyydettävää." Näinhän se menee tänäänkin.

• tode'

lisää tällaisia mainioita keskustelun aiheita. kaikesta saa ja tulee keskustella... huoh-hh!

• poikalapsi

Joo, jo onkin taas älyn säihkettä ilmassa. Palstan parhaimmisto puhelee hellunytailaisuudesta, jonka keskeisiä opinkappaleitä nöäkyy oleban ihmisten kivittely. No, minkäpä mrx pipolleen voi... Kun on sokeuden valinnut, sokeana pysyy.

• leahim
        poikalapsi kirjoitti:

Joo, jo onkin taas älyn säihkettä ilmassa. Palstan parhaimmisto puhelee hellunytailaisuudesta, jonka keskeisiä opinkappaleitä nöäkyy oleban ihmisten kivittely. No, minkäpä mrx pipolleen voi... Kun on sokeuden valinnut, sokeana pysyy.

No niin,tässäkään ketjussa ei ollut muuta kuin riitaa.
        Ei sanaakaan helluntailaisuudesta!
        Onko se tällaista?
        Ollut ainakin kymmeniä vuosia.
        Ja aina riidan keskellä tietty nimmari.

Tuosta anteeksiannosta ja pyytämisestä
        vuosia jo ollut juttua.
        Kovin vaikeata tuntuu olevan...

Jumala kehoittaa raamatussa anteeksi antamaan
        ja pyytämään.
        Miksi se voi olla noin vaikeaa?

(Minä en nostanut tätä ketjua.)
        Mielenkiinnolla luin...

• 7

vielä anteeksipyyntöä könttinä... Oli vain eri uhri...

• merihukka

Pahalla hengellä näyttää olevan hirmuinen valta, myös helluntailaisten keskellä. He kiusaavat, panettelevat toisiaan ja käyttäytyvät kuin perskeleet.

Paha henki näyttää olevan vahvempi kuin Pyhä Henki. Se ottaa ihmisen kepppoisesti valtaansa!
        Kaikkivaltias ei mahda mitään. Vai onko kaikkivaltiaalle keksitty vapaa tahto siksi, kun se ei olekaan kaikkivaltias?

• kauheaaaa!

Luin tämän ketjun ja kyllä huomaa että aika on pysähtynyt tällä palstalla. Sim-sonin käytös on ihan niin kun ennen vanhaan. Lahkohenkikö vaivaa vai mikä on?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3679
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      47
      3679
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2569
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1609
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe