Taustaa:
9 vrk yskimistä, nuhaa ja kuumetta. Sit 3 vrk kännissä ja hyvännäköinen mies 24 h per vrk mukana.
Ja lähtee:
1.12. to • Ei muistikuvaa, mutta jossain.
2.12. pe • Kännissä, olin laulanut karaokea. Yhden toisen miehen luona yö Kalliossa.
3.12. la • Kännissä, olin laulanut karaokea. Yhden kolmannen miehen luona yö lähellä himaa.
4.12. su • Karmeessa kännissä, en laulanut karaokea. Sammuin yksin himaan.
5.12. ma • Hiki valui ja palelin himassa yksin. Kännykkä kadonnut. En polttanut yhtään röökiä.
6.12 ti • Hain kännykän baarista, aikaa kului tunti, parisenkymmentä viestiä hätääntyneiltä. En polttanut yhtään röökiä. Katsoin linnanjuhlat, koska siellä oli kaveri.
7.12. ke • Eka ja toka mies soitti. Kaverin luokse lamppua asentamaan. Kämppä oli täynnä kaupunkirottia, hirveetä.
Äkkiä himaan. Poltin 3 röökiä.
8.12. to • Tolkuttomasti virtaa, suursiivous, kauppaan, hyvää ruokaa, allekirjoitukset Käräjäoikeuden papereihin, duunihakemuksia, 3 tunnin päiväunet, sauna, pari hyvää leffaa, monta puhelua, 5 röökiä ja tää teksti.
Siinähän se viikko sitten.
Hui.
Hui-hui
0
302
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931018Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei300939- 102895
- 78761
- 78742
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39630