Kun mietin omaa tämän hetkistä elämäntilannettani, se on kaikkea muuta kuin mitä olin ajatellut n. 5 vuotta sitten.
Tässä hieman taustaa: Vannoin ei ikinä mm. seuraavista asioista; ei ikinä lapsia, ei ikinä miestä samalta paikkakunnalta mistä itse on, en ikinä sekaannu kaverien isoveljiin (aikoinaan se oli kaveriporukkamme periaate, toinen oli isoveljien kaverit), en ikinä aloita tupakointia, en ikinä voisi tehdä sairaanhoitajan/lähihoitajan hommia ammatikseni, en voisi ikinä olla töissä päiväkodissa, varsinkaan jos itsellä olisi lapsia.
Tuossa nyt muutamia.
Tällä hetkellä olen päiväkodissa töissä oleva lähihoitaja, minulla on pian 3-vuotias tytär avomieheni kanssa. Mies on hyvän ystäväni isoveli ja samalta paikkakunnalta kuin minä. Kaiken huipuksi meidän suhteemme alkoi kaupungissa, josta olin aina vannonut että "siellä en voisi ikinä asua hetkeäkään" (asuin puolitoista vuotta). Ja tupakointi on valitettavasti tullut tavaksi.
Silti olen onnellinen. En voisi kuvitella elämääni muunlaiseksi. Sen olen oppinut etten enää koskaan sano ei ikinä. Tosin olen välillä edelleen taipuvainen siihen. Uskon ja haluan vakaasti etten ikinä mene naimisiin. Se homma ei ole minua varten.
Ehkä ihminen, tai ainakin osa ihmisistä sanoo ei ikinä asioista, jotka kummiskin houkuttelevat jollain tapaa. Ehkä niitä pelkää niin paljon että ne pitää sulkea pois ajatuksista. En tiedä. Mutta näin minun elämäni. Onnellinen sellainen.
ÄLÄ KOSKAAN SANO EI KOSKAAN
5
1414
Vastaukset
- IhMiNeN
Ilmaiset itseäsi erinomaisen selkeästi ja ytimekkäästi. Kiitos siitä. Pidän erityisesti ytimekkäistä lauseistasi, ei jaarittelua.
Mitä tulee periaatteisiin, niin elämän tilanteen muuttuessa ihminen yleensä kasvaa ja sopeutuu. Varmaankin kasvamisen myötä tietyt periaatteet väistyvät toisten tieltä. Varmaan löytyy kuitenkin joitain perustavanlaatuisia arvoja, joista et tingi, vaikka vuodet vierivät. Olet heittänyt turhat periaatteet romukoppaan, mutta mikä pysyi samana vuodesta toiseen?
Vastaus kuulunee toiseen tarinaan, sillä tänään kerroit muutoksesta. Onneksi onnellisesta sellaisesta. :) - samiska
mikä avioliitossa on vikana kun kuitenkin teillä on yhteinen lapsi.
- blackmagictiger
Näinhän se on
- hohhoijakkaa
Eipä olisi uskonut että näin tylsää ja mitäänsanomatonta juttua joku viitsii tänne kirjoittaa.
Onnittelut, teit se kuitenkin. - Peikko87
*nauraa* niinhän siinä käy kun oikein vannooo.. =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764