Usa,n suurlähetystö poistuttava

Suomesta!!!!

Usa,n suurlähetystö voisi mun puolesta mennä henkilökuntineen takasin Yhdysvaltoihin.
Tervetuloa takaisin , kun on entiset valheet täällä EU,n alueella selvitetty.

18

1529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joopajoo

      Lähetys Moskovasta alkaa....

      • häätää

        USA.n haiseva,valehteleva roskajoukkio olisi heti häädettävä kaikista sivistysmaista.Maailma kaipaa vapautta, ei amerikkaa.


      • häätää kirjoitti:

        USA.n haiseva,valehteleva roskajoukkio olisi heti häädettävä kaikista sivistysmaista.Maailma kaipaa vapautta, ei amerikkaa.

        En pidä USA:n nykyisestä politiikasta, mutta pitäis miettiä minkälainen maailma olis ollu ilman amerikkaa. Todennäköisesti Neuvostoliitto olis levittäny kommunismin "ilosanomaa" länsi-eurooppaankin Ranskaa myöten toisen maailmansodan jälkeen, koska venäläisillä ei olis ollu tasaveroista vastusta kapitalistisessa maailmassa. Todennäköisesti eurooppalaisilla olis oma "siirtokunta" Siperiassa. Myös suomalaisilla. Miten olis käyny euroopan jälleen rakennuksen ilman amerikkalaisten apua sodan jälkeen ?
        Eli on jenkit joskus tehny hyvääkin maailmalle.
        Tämmöset asiat pitäis muistaa nykyäänkin, vaikka Bushin hallinto onkin saanu enemmän pahaa kuin hyvää aikaseksi.


      • Aikuinen mies
        raikkulu kirjoitti:

        En pidä USA:n nykyisestä politiikasta, mutta pitäis miettiä minkälainen maailma olis ollu ilman amerikkaa. Todennäköisesti Neuvostoliitto olis levittäny kommunismin "ilosanomaa" länsi-eurooppaankin Ranskaa myöten toisen maailmansodan jälkeen, koska venäläisillä ei olis ollu tasaveroista vastusta kapitalistisessa maailmassa. Todennäköisesti eurooppalaisilla olis oma "siirtokunta" Siperiassa. Myös suomalaisilla. Miten olis käyny euroopan jälleen rakennuksen ilman amerikkalaisten apua sodan jälkeen ?
        Eli on jenkit joskus tehny hyvääkin maailmalle.
        Tämmöset asiat pitäis muistaa nykyäänkin, vaikka Bushin hallinto onkin saanu enemmän pahaa kuin hyvää aikaseksi.

        ...mutta ero sinun ajatuksiisi syntyy siinä, että minä pidän USA:n nykypolitiikkaa järkevänä ja tarkoituksenmukaisena.

        Jos supervalta ei näyttäisi "närhen munia" kaiken maailman äärimuslimeille, ei sillä olisi myöskään riittävää auktoriteettia.

        Varsinkin arabimaat ymmärtävät vain sotilaallista toimintakykyä, ja sen tähden esim. Israel on loppujen lopuksi saanut olla hyvin rauhassa arabien valtiollisilta iskuilta v.1973 jälkeen!


      • Ihmisiä.
        Aikuinen mies kirjoitti:

        ...mutta ero sinun ajatuksiisi syntyy siinä, että minä pidän USA:n nykypolitiikkaa järkevänä ja tarkoituksenmukaisena.

        Jos supervalta ei näyttäisi "närhen munia" kaiken maailman äärimuslimeille, ei sillä olisi myöskään riittävää auktoriteettia.

        Varsinkin arabimaat ymmärtävät vain sotilaallista toimintakykyä, ja sen tähden esim. Israel on loppujen lopuksi saanut olla hyvin rauhassa arabien valtiollisilta iskuilta v.1973 jälkeen!

        "Varsinkin arabimaat ymmärtävät vain sotilaallista toimintakykyä"
        Tavallisia rauhaa rakastavia tavallisia Ihmisiä.


      • Aikuinen mies kirjoitti:

        ...mutta ero sinun ajatuksiisi syntyy siinä, että minä pidän USA:n nykypolitiikkaa järkevänä ja tarkoituksenmukaisena.

        Jos supervalta ei näyttäisi "närhen munia" kaiken maailman äärimuslimeille, ei sillä olisi myöskään riittävää auktoriteettia.

        Varsinkin arabimaat ymmärtävät vain sotilaallista toimintakykyä, ja sen tähden esim. Israel on loppujen lopuksi saanut olla hyvin rauhassa arabien valtiollisilta iskuilta v.1973 jälkeen!

        Ei sotilaallinen voima auta terrorismiin. Pitäis enemmän uhrata voimavaroja enneltaehkäisyyn, eli mistä terrorismi johtuu. Yleensä ääriainekset saa jalansijaa, kun ihmisillä menee elämässä huonosti esim. työttömyyden tai köyhyyden takia. Mielestäni terrorismia pystyttäis paremmin ehkäisemään suuntaamalla enemmän rahaa maailman köyhille maille. Israel on hyvä esimerkki aseellisen voiman hyödyttömyydestä ääriaineksia vastaan. Israelin sotilaallisesta ylivoimasta huolimatta palestiinalaiset tekevät säännöllisin väliajoin pommi-iskuja israelin puolelle. Ja on muistettava, että Saddam Husseinilla ei ollu yhteyksiä terrorismiin. Irakin sota johtuu suurimmaksi osaksi amerikkalaisten intresseistä halvan öljyn saannin turvaamiseksi.


      • Antikana
        raikkulu kirjoitti:

        Ei sotilaallinen voima auta terrorismiin. Pitäis enemmän uhrata voimavaroja enneltaehkäisyyn, eli mistä terrorismi johtuu. Yleensä ääriainekset saa jalansijaa, kun ihmisillä menee elämässä huonosti esim. työttömyyden tai köyhyyden takia. Mielestäni terrorismia pystyttäis paremmin ehkäisemään suuntaamalla enemmän rahaa maailman köyhille maille. Israel on hyvä esimerkki aseellisen voiman hyödyttömyydestä ääriaineksia vastaan. Israelin sotilaallisesta ylivoimasta huolimatta palestiinalaiset tekevät säännöllisin väliajoin pommi-iskuja israelin puolelle. Ja on muistettava, että Saddam Husseinilla ei ollu yhteyksiä terrorismiin. Irakin sota johtuu suurimmaksi osaksi amerikkalaisten intresseistä halvan öljyn saannin turvaamiseksi.

        ... tuo sinunkin tekstisi. Ainakin sen yritystä. Mutta ei noilla avuilla kyllä mihinkään eduskuntaan mennä. Jos jotakin haluat parannella, niin aloita sinä vaan omasta lähipiiristäsi. Luuletko sinä voivasi terrorismin pysähdyttää kirjoittamalla? Huh huh! Linnut ne vasta terrorismeja ovat. Lentävät aikapommit valtaavat koko maapallon ja levittävät kemiallista asettaan H5N1-virusta kaikkialle. Tappaa tehokkaammin kuin yksikään atomipommin poikanen:D


    • SilitysrautaMikko

      Juu, sehän ois tosi hyvä idea. Toisi mukavasti duunia lisää Suomeen ja elintaso senkun nousisi. Oisko sunkin jo aika alkaa lukemaan jotain muuta kun Iltalehteä?

    • SilitysrautaMikko

      Juu, sehän ois tosi hyvä idea. Toisi mukavasti duunia lisää Suomeen ja elintaso senkun nousisi. Oisko sunkin jo aika alkaa lukemaan jotain muuta kun Iltalehteä?

    • SilitysrautaMikko

      Juu, sehän ois tosi hyvä idea. Toisi mukavasti duunia lisää Suomeen ja elintaso senkun nousisi. Oisko sunkin jo aika alkaa lukemaan jotain muuta kun Iltalehteä?

      • Salmanteri

        Ensin,mitä suurlähetistö kuuluu asiaan.
        Kun usa:aan johtoakin viedään CIA puo-
        lesta mennen tullen.
        Ja toiselle,muutakin voi lukea kuin
        Aku Ankkaa ja Valittuja paloja.
        Sit Se naikkonen juoksee pitkin
        maailmaa puhumassa miten USA lopettaa
        kidutukset ja raiskaukset.
        Eu ja Nato kaverit senkun hymisee
        paskat housussa,voi noita raukkoja.
        Ei ole miehillä selkärankaa,se on
        valunut housuihin.


      • SilitysrautaMikko
        Salmanteri kirjoitti:

        Ensin,mitä suurlähetistö kuuluu asiaan.
        Kun usa:aan johtoakin viedään CIA puo-
        lesta mennen tullen.
        Ja toiselle,muutakin voi lukea kuin
        Aku Ankkaa ja Valittuja paloja.
        Sit Se naikkonen juoksee pitkin
        maailmaa puhumassa miten USA lopettaa
        kidutukset ja raiskaukset.
        Eu ja Nato kaverit senkun hymisee
        paskat housussa,voi noita raukkoja.
        Ei ole miehillä selkärankaa,se on
        valunut housuihin.

        Ja sinä tietenkin kertoisit miten asiat ovat 5 miljoonaisen kansan puolesta. Ota lasi maitoa, pilleri huulen alle ja pää tyynyyn!


    • sen itsekin

      Jos minusta tuntuu , että haluan sähköjohdon perseeseeni , niin voin asettaa sen itsekin. En tarvitse siihen toimitukseen Yhdysvaltain armeijan siihen kouluttamaa sotilasta.

      • Tiedotusta

        Jenkki siis tarvitaan siihen opettaa?
        Mie luulin että ne on syntyään
        poikkeavia.


    • kyllä

      aloittaa Kiinan suurlähetystöstä.

      Ja potkitaan vaan kaikkien maiden lähetystöt pois ja elellään täällä ihan vaan keskenämme ja köhdytään.

      Mitäs sitä turhaan suhteita ylläpitää mihinkään.

      Rakennetaan vielä vitun korkea aita jokapuolelle ja estetään kaikki tavaran ja ihmisten liike.

      Tehdään tästä uusi Pohjois-Korea kun pohjoisessa kerran olemme.

      Vai oletko sittenkin vain kommunisti idiootti.

    • kuulustelukeskus?

      Yle Teksti-TV Sivu 134/1
      ULKOMAAT YLE24 PERJANTAI

      Puola oli CIA:n kuulustelukeskus?

      Yhdysvaltain salaisia kuulusteluja on
      hoidettu viime vuosina Puolassa, sanoo
      Human Rights Watch -järjestön sotilas-
      asiantuntija Marc Garlasco.

      Garlascon mukaan Puolan viranomaisten
      on täytynyt tietää vankiloista. - Näin
      laaja operaatio ei olisi onnistunut
      salassa Puolan viranomaisilta.

      Puolan hallitus on vakuuttanut, ettei
      USA:n keskustiedustelupalvelu CIA ole
      tuonut terrorismiepäiltyjä maahan.

      Euroopan parlamentti päättää ensi
      viikolla, alkaako se selvittää epäilyä,
      jonka mukaan CIA:lla olisi salaisia
      vankiloita terroristiepäillyille. > 133

      Yle Teksti-TV Sivu 133/1
      ULKOMAAT YLE24 PERJANTAI

      USA myönsi estäneensä vankivierailuja

      USA on myöntänyt ensi kertaa, ettei se
      ole päästänyt Kansainvälistä Punaista
      Ristiä tapaamaan kaikkia vankejaan.

      Genevessä asiasta kertonut ulko-
      ministeriön johtava lakimies John
      Bellinger ei täsmentänyt, missä
      tällaisia vankeja pidetään.

      Hän kuitenkin kertoi, että Punaisen
      Ristin edustajilla on pääsy jokaisen
      Guantanamon vankileirin vangin luo.

      Ilmoitus on lisännyt epäilyjä siitä,
      että Yhdysvaltain keskustiedustelupal-
      velulla CIA:lla olisi salaisia vanki-
      loita terroristiepäillyille. > 134

      • sitten???

        Kiinnostaa aivan helvetisti!


      • ekstropertti
        sitten??? kirjoitti:

        Kiinnostaa aivan helvetisti!

        kiinnostavankin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe