NÄMÄ

NAHKAPÄÄT

ELI SKINIT..AJAVAT SOTAVETERAANIEN PUOLESTA!!!!
vITUN LUUPÄÄT,OVAT TÄYSIN RASISTEJA JA PELLEJÄ!!

KIMPASSA LIIKUTAAN,OVAT IDIOOTTEJA JO MIELELTÄÄN JA PITÄIS NAKATA SIPERIAAN KAIKKI NOI KUMINAAMAT!!

8

1106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törkeetä käyttäytymistä

Keräsvät rahaa sotaveteraaneille.
      Voi helvetti eiks ne osaa edes ryöstellä vanhuksia niin kun maahanmuuttajat.

• älähän

innostu...montakohan nahkapäätä istuu tällä hetkellä vankilassa ja hei yhden kumipään vuorokausi maksaa 600 mummonmarkkaa ja me veronmaksajat maksamme ne!!Eli revi siitä!!

• Jonninen

Voi kun suloista nämä teidän keräilyt.

Näin minut skinit pahoinpiteli:

Olin matkalla elokuviin, oli perjantai-ilta helsingissä. Kuulin takaani huudon "toi kävelee tyhmännäköisesti" Sen jälkeen käännyin katsomaan kuka huutaa, ja sain potkun päähän. Liukasta oli ja kaaduin, sen jälkeen ympärille juoksi niistä muutama lisää ja alkoi potkimaan ja repimään. Muutama skini katsoi sivulla ja joi kaljaa. Kun hakkaaminen loppui, tuli verta päästä sekä käsistä joilla olin suojannut päätäni ja pärstä oli turvoksissa. Skinit voi ilmottautua poliiselle jos vain uskaltavat.

Sotaveteraanit suomen kansa ei skinheadejä tule ikinä hyväksymään. Te yritätte käyttää vain hyväksenne sotaveteraaneja se ällöttävä piirre teissä.

• Jonninen
        Jonninen kirjoitti:

Olin matkalla elokuviin, oli perjantai-ilta helsingissä. Kuulin takaani huudon "toi kävelee tyhmännäköisesti" Sen jälkeen käännyin katsomaan kuka huutaa, ja sain potkun päähän. Liukasta oli ja kaaduin, sen jälkeen ympärille juoksi niistä muutama lisää ja alkoi potkimaan ja repimään. Muutama skini katsoi sivulla ja joi kaljaa. Kun hakkaaminen loppui, tuli verta päästä sekä käsistä joilla olin suojannut päätäni ja pärstä oli turvoksissa. Skinit voi ilmottautua poliiselle jos vain uskaltavat.

Sotaveteraanit suomen kansa ei skinheadejä tule ikinä hyväksymään. Te yritätte käyttää vain hyväksenne sotaveteraaneja se ällöttävä piirre teissä.

Ja minä, siis äskeinen pahoinpidelty, olen siis suomalainen ja vaaleaihoinen.

• xxx
        Jonninen kirjoitti:

Juu,juu - skinit eivät ole kunnioitettavaa sakkia. Mutta isänmaallisuus=skinhead ja rasisti?!? Eikö tämä keskustelu kuulu rasismi-palstalle? Isänmaan rakkaudella ja toisten vihaamisella ei ole mitn tekemistä toistensa kanssa.

• A. Punaniska
        xxx kirjoitti:

Juu,juu - skinit eivät ole kunnioitettavaa sakkia. Mutta isänmaallisuus=skinhead ja rasisti?!? Eikö tämä keskustelu kuulu rasismi-palstalle? Isänmaan rakkaudella ja toisten vihaamisella ei ole mitn tekemistä toistensa kanssa.

Asiaa kirjottaa kolme äksää.

• hoivaaminen ja
        älähän kirjoitti:

innostu...montakohan nahkapäätä istuu tällä hetkellä vankilassa ja hei yhden kumipään vuorokausi maksaa 600 mummonmarkkaa ja me veronmaksajat maksamme ne!!Eli revi siitä!!

Hyysäminen on sitten ilmasta,kielitaidottomien raiskarirosvo mamujengien hyysäys hoivatöineen ei vissiin maksa mitään.

• ottaisit
        Jonninen kirjoitti:

asioista selvää ennenkun kirjottelet tänne tollaista roskaa.Sinä et varmaan tunne yhtään nahkapäätä,olet ehkä nähnyt jossain kadulla näitä räkä poskella heilaavia kaljapussi skinejä.Etkä todellakaan ole ottanut selvää miten veteraanit skineihin suhtautuu.Vai onko aiheesta tehty kenties jonkin sortin tutkimus?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe