buu

seppänä

joulukuuset on ihan tyhmiä. En voi millään ymmärtää miksi jotkut raahaavat niitä aitoja kotiina neulasia levittämään. On siinä sitten joulun tunnelmaa, kun ensin maksaa itsensä kipeäksi, muka tuoreesta kuusesta, ja sitten on joka paikka neulasia täynnä, - myös varpaat. Haiseekin mokoma aito kuusi niin pahalle että.

En taatusti vie kotiini joulukuusta, tai no, ehkä muovisen voisin viedä. ;)

10

602

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuusi se olla pitää!

Eihän joulu ole joulu, jos ei ole AITOA kuusen tuoksua ja neulasia varpaissa!
      Te ootte ihan nössähtäneitä city ihmisiä jotka ei tajua yhtään mitään! ;-)

• seppänä

juuh, nautiskellaan siinä pihkaisista näpeistä, reikällisestä pepusta, imurin korjaamisesta, allergisesta nuhasta, pesula laskusta, kassavajeesta ja kaikista muista mukavista lieveilmiöistä. ;)

Hyvänä lisänä on se, että sijoitellaan ne hyvää mieltä antavat lahjat sinne kuusen alle. Sieltä sitten jokainen joulumielinen voi masokistisesti käydä noutamassa omansa, - niiden ihanien tuoksuvien neulasten joukosta.

Minusta koko kuusi on suorastaa vaarallinen kansanterveydelle. ;)

• kuusinen
        seppänä kirjoitti:

juuh, nautiskellaan siinä pihkaisista näpeistä, reikällisestä pepusta, imurin korjaamisesta, allergisesta nuhasta, pesula laskusta, kassavajeesta ja kaikista muista mukavista lieveilmiöistä. ;)

Hyvänä lisänä on se, että sijoitellaan ne hyvää mieltä antavat lahjat sinne kuusen alle. Sieltä sitten jokainen joulumielinen voi masokistisesti käydä noutamassa omansa, - niiden ihanien tuoksuvien neulasten joukosta.

Minusta koko kuusi on suorastaa vaarallinen kansanterveydelle. ;)

Oksia EI tarvitse käydä jatkuvasti näpläämässä, eikä peppua työntää oksien sekaan. Kuusi kyllä tuo punkkeja sun muuta ötököitä, mutta sehän vaan siedätyshoitoa. Muovikuusikaan EI ole ilmainen, ja siitä varmasti tippuu neulasia, varsinkin jos sinne pepun työntää. ;-)

Toisekseen, Joulupukkihan ne lahjat tuo, ei niitä itse tarvitse noukia kuusen alta, pukki kyllä hoitaa hommansa. ;-))

Taidat itse olla vaarallinen kansanterveydelle kun olet noin negatiivinen. ;-))

• seppänä
        kuusinen kirjoitti:

Oksia EI tarvitse käydä jatkuvasti näpläämässä, eikä peppua työntää oksien sekaan. Kuusi kyllä tuo punkkeja sun muuta ötököitä, mutta sehän vaan siedätyshoitoa. Muovikuusikaan EI ole ilmainen, ja siitä varmasti tippuu neulasia, varsinkin jos sinne pepun työntää. ;-)

Toisekseen, Joulupukkihan ne lahjat tuo, ei niitä itse tarvitse noukia kuusen alta, pukki kyllä hoitaa hommansa. ;-))

Taidat itse olla vaarallinen kansanterveydelle kun olet noin negatiivinen. ;-))

jaa nypläämässä!? Tässä läävässä, jossa itse asun, ei tarvitse kuin pieraista, niin johan nulaset varisee. ;)

Kerran putkahti mieleeni, että voisin tarjota eräälle parhaan joululahjan mihin pystyn, mutta tulipa mahdollisista seurauksista mieleeni neulatyyny, niinpä päätin antaa asian olla. Tietysti olisin näyttänyt söpöltä siellä kuusen alla lahjakääreissä. ;)

• olisit
        seppänä kirjoitti:

jaa nypläämässä!? Tässä läävässä, jossa itse asun, ei tarvitse kuin pieraista, niin johan nulaset varisee. ;)

Kerran putkahti mieleeni, että voisin tarjota eräälle parhaan joululahjan mihin pystyn, mutta tulipa mahdollisista seurauksista mieleeni neulatyyny, niinpä päätin antaa asian olla. Tietysti olisin näyttänyt söpöltä siellä kuusen alla lahjakääreissä. ;)

peppu vihriänä neulasista, nenä punaisena nuhasta. Juu'u ihan varmasti söpö. ;-))

Ja pieraisuista, luulen sinun omaavan sellasen pierun ettei sitä kukaan kestä, ei edes muovikuusi. ;-))

• paivansadeko

minäpä vien, joka jouluna lahjaksi saan kuusen. Vaikka ne neulaset joskus vähän v....taakin, niin ei haittaa mitään :)

• seppänä

en usko, että ei haittaa. ;) Kuika ihmeessä kukaa voi nauttia siitä neulaspainajaisesta. ;)

• Fat-Boy-Slim
        seppänä kirjoitti:

en usko, että ei haittaa. ;) Kuika ihmeessä kukaa voi nauttia siitä neulaspainajaisesta. ;)

Miksi pitää maksaa joulukuusesta, kun sen voi
        hakea ilmaiseksi metsästä? ;)

Ja ne neulaset on ärsyttäviä!

• paivansadeko
        seppänä kirjoitti:

on niin mukavaa astua neulasiin joulupäivän aamuna :)
        Ja juhannuksena.

• sen verran

Että kyllä minä ainakin käyn sen tuolta lähimetsästä kaatamassa, eikä tule kalliiksi. Kuusen haju taas on mielipide kysymys.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3679
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      47
      3679
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2569
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1609
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe