PIKKUTYTTÖJEN IHANNOIMA ILKKA...

PUTOAA..

SEURAAVAKSI!!! se on varmaa se...sama kaava toistuu kuin viime vuonnakin..ilkka on aivan kuin antti huiskuli, pete on jani ja katri hanna!!! eli katri voittaa!!!

5

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainenvm-70

ja niin edespäin...

• sirputin

..jos oikein laulaa kunnolla eikä pelleile liiaksi. Oon silti aatellu, että kuinka pitkälle ulkonäkö voi viedä suosiossa...Ronin kohdalla oli pelkästään kyse siitä, että teinit piti sitä' hyvännäköisenä, onneks putosi jo alkumetreillä. (vaikka ihmettelenkin sitä)
      Toisinpäin sitten taas Pauliina tippui...Ääni hyvä mutta liian lihava muiden mielestä, sääli:(

Kyllä ilkassa on ainesta ehdottomasti, mutta Katrissa oon huomannu nyt huonoja pirteitä, eivät kaikki laulut läheskään sovi hänelle.

Pete on tasainen ja varma, ehkä jopa voittaja ainesta

• jondaz

pete on yhtä paljon myös nurten tyttöjen suosima..ikävä kyllä.. :/ pete on niiin typerä. ja feikki.
        ilkasta pitää moni. Jakaa mielipiteitä..

• Aijaa]

Ilkka EI TOD. ole ANTTI TUISKU.!! Roni oli MINUSTa[siis vain oma mielipide] antti tuisku!! Ja ilkasta ei pidä pelkästään "pikkutytöt" vaan ihan 5v-50v !! JA katri ei tule voittamaan idolssia. SE ON SELVÄ. kaikki tietää sen. katotaaan vaikka. Mutta tämähän on VAIN MINUN mielpiteeni, ei teidän kaikkien, mutta mielipiteitä on tarkoitettu kommentoitaviksi joten kertokaa om mieli piteenne.

• niin nin.

ihan vaikka Katria tai Peteä yjtä lailla. Katsotaan vaan kukaa saa eniten vanhempaa kalustoa mukaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe