Luin just kirjan Populaarimusiikkia Vittulajänkältä.
Siinä ne laittaa voita sileälle puolelle ja minä olen aina tunkenut voita sinne palloihin.
Mites sinä, kumpi puoli?
A-puoli = Reikäpuoli
B-puoli = Silee puoli
Tää on tärkeetä mulle, koska menin vähän sekaisin.
NÄKKILEIPÄGALLUP
17
704
Vastaukset
Silee puoli, mutta jos kysyjää lohduttaa niin pienenä laitoin aina sille reikäpuolelle...voi maistui paremmin siltä puolelta :)
- Hansku83
Pienenä itsekin laitoin voita aina sille reikäpuolelle. Ei kelvannut näkkäri jos voita oli sileällä puolella.
Nykyään laitan levitteen (en voita) sileälle puolelle. Sitä kuluu siten vähemmän ja eipähän tule turhia kaloreita xD Hansku83 kirjoitti:
Pienenä itsekin laitoin voita aina sille reikäpuolelle. Ei kelvannut näkkäri jos voita oli sileällä puolella.
Nykyään laitan levitteen (en voita) sileälle puolelle. Sitä kuluu siten vähemmän ja eipähän tule turhia kaloreita xDJustiin tota mäki tarkootin mitä sä kirjootit mun tekstin alapuolelle! :D
- Kyo-kun
Mutta reikäpuolelle tulee laitettua yleensä.
- dream_er
Ite voitelen sileelle puolelle, koska reikäselle puolelle menee liikaa rasvaa. Mutta makuasiahan tuo on. Onhan se näkkäri parempaa, kun laittas rasvan reikäpuolelle. Mut kun pitää aatella nuita kiloja =(
- 2=1
A puoli. maistuu paremmalle, ja ei murusta niin paljon
- minunnn
Laitan levitetteen sileälle puolelle, ei mene niin paljon rasvaa.
- menja
Sileän puolen olen voidellut penskasta asti. Reikiin jää liikaa voita, ei maistu hyvältä vaan yököttää.
- ms.himalaya
Reikänen, tottakai; tarttuu voi paremmin, heh.
- altheia
se on oikea puoli=)
- optimoija
Silloin kun itselläsi on mahdollisuus syödä näkkileipää tilanteessa, jossa jäljelle jäävän voin määrä ei periaatteessa vaikuta elintasoosi tulevaisuudessa (toisin sanoen muualla kuin kotona), kannattaa käyttää leivän reikäistä puolta. Voit siinä tapauksessa hyödyntää näkkileivän koko kapasiteetin levitteen määrään suhteen. Tämähän on jo vanha kansanviisaus.
- A-puoli
eli se reikäpuoli... Sileästä puolesta irtoo jyvänmoskaa joka sotkee voirasian!!!!
- miäs
Varsinkin jos on joku Ryvita, muutenhan muruset tippuu pöydälle/lattialle/kämmenelle.
- sehänolenminä
Ostin muutama päivä sit Ryvitaa ja nyt sit on lattiat täynnä murusia. Ja oivariinipaketti:)
- artsivm58
sehänolenminä kirjoitti:
Ostin muutama päivä sit Ryvitaa ja nyt sit on lattiat täynnä murusia. Ja oivariinipaketti:)
Katselin näitä sivuja, ja aukesi "sehänolenminä", ja kuvasi tuli kuvaruutuun, käsipystyssä, Säikähdim ja väistin, putosin penkiltä. Aivan suotta. Kun taas pääsin pöydän alta ylös totesin ettei mitään ole tapahtunut. Toivoisin että otat yhteyttä. Osoite löytyy sivuiltasi, Terv: Artsi
- aina mielessä
sileelle puolelle
- P.i.n.k.Y
..A.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318