Työpaikallani on autobar fusion merkkinen kahviautomaatti (maksullinen) näihin automaatteihin on koodit joilla saa esim. ilmaista teetä. mistähän ne sais selville?
kahviautomaatin tunnusluvut
6
3287
Vastaukset
- koodaaja
8181884 ja sen jälkeen valitse tuote
- Toimiiko?
Kertoisitteko kokemuksia,
ja onko muita vastaavia koodeja? - voi voi...
Miksiköhön automaattien huoltajat käyttävät kolikoita testatessaan automaatin toimivuutta, jos tuollaisella koodilla saisi kahvia maksutta...?
- mä vaan
voi voi... kirjoitti:
Miksiköhön automaattien huoltajat käyttävät kolikoita testatessaan automaatin toimivuutta, jos tuollaisella koodilla saisi kahvia maksutta...?
mun avomies huoltaa näitä koneita ja kyllä se totta on että koodeilla saa testikupin.ei mun ukko ainakaan kolikoita käytä.(oon ollu mukana)kai se riippuu vähän konemallistakin..
- autobar
mä vaan kirjoitti:
mun avomies huoltaa näitä koneita ja kyllä se totta on että koodeilla saa testikupin.ei mun ukko ainakaan kolikoita käytä.(oon ollu mukana)kai se riippuu vähän konemallistakin..
Nii onks toi koodi totta minkä toi yks ilmotti?mä tiiän taas vaa sumppi koodin ja se on *29 ja sit annat sen perää iha mitkä vaa kolme lukuu vaik 123 ja sit kuppi määrä 1 ja tulee ilmasta sumppii.
- DanskuBansku
autobar kirjoitti:
Nii onks toi koodi totta minkä toi yks ilmotti?mä tiiän taas vaa sumppi koodin ja se on *29 ja sit annat sen perää iha mitkä vaa kolme lukuu vaik 123 ja sit kuppi määrä 1 ja tulee ilmasta sumppii.
Sain oikean koodin selville :)
näpyttelette vaan... "29" sitten painatte "C" sen jälke valkkaatte kuppimäärän (esim:1) ja vahvuuden (esim:Norm.) venaatte muutaman sekunnin... siinä sumppia teille :) P.S. Tosiaan, muistakaa laittaa oma muki alle... kone ei anna kertakäyttöstä mukia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019