mä alan sit seulomaan juoppoja ja liimanhaistajia ,eli kaikki ketkä on eilen vetäny bensaa kumiliimaa tai jotain vinettoo niin järjestän teiät kyl selväks ,HELSINKILÄISET mä nakkaan koleeraaltaaseen VANTAALAISET ja lähiympäristöstä vantaan vihreisiin kalavesistöihin KOUVOLA IMATRA ANJALANKOSKI LAPPEENRANTA sektorilta kaik kuusankoskeen ja TURKULAISET aurajokeen TAMPERELAISET näsijärveen PORILAISET pyhäjärveen LAHTELAISETjoutuu pulkalla laskee suurmäen alas ja mis ei löydy enää järviä NE PAIKKAKUNNAT AIDATAAN JA METTÄHALLITUKSEN puolel juopot täks päivää stimmarit jalas
huuhaa perskele herätyyyys nyt
164
2988
Vastaukset
- nylkkäri
onko minulla toiveita saada päätäni selväksi
- rahtari1
panit nyt kyl vaikeen,no sii on tietysti vaihtoehtoina herperia kellokosi pitkäniemi ja täydellä ylläpidolla sairaanhoitajat kuuluu myös henk, koht, palveluun,mut älä missään nimessä nyt kaivoon vielä hyppää
- rahtari1
rahtari1 kirjoitti:
panit nyt kyl vaikeen,no sii on tietysti vaihtoehtoina herperia kellokosi pitkäniemi ja täydellä ylläpidolla sairaanhoitajat kuuluu myös henk, koht, palveluun,mut älä missään nimessä nyt kaivoon vielä hyppää
mahollisuus et vetäset äkkii 2ks pulloo sorbusta niin mä haen sut tonne koleraaltaaseen miekkakalojen seuraks
- nylkkäri
rahtari1 kirjoitti:
mahollisuus et vetäset äkkii 2ks pulloo sorbusta niin mä haen sut tonne koleraaltaaseen miekkakalojen seuraks
ollaan oikeaan suuntaan menossa.
Vaikka ei täysin parantuisi niin tulis edes entiselleen. Viina en edes ajattele. - AMR-52
nylkkäri kirjoitti:
Vaikka ei täysin parantuisi niin tulis edes entiselleen. Viina en edes ajattele.....nylkkäri..))) juuhhh,ei koskaa ennää surulientä,sitä se kuiteski pitemmän pääl on..((
- nylkkäri
AMR-52 kirjoitti:
....nylkkäri..))) juuhhh,ei koskaa ennää surulientä,sitä se kuiteski pitemmän pääl on..((
harrastus ainakin minulle.
- AMR-52
nylkkäri kirjoitti:
harrastus ainakin minulle.
..myös allekirjottaneel..(( hitto,ilo irtoo ilman sitäkin,ja takuust ei oo teeskentellyy. viinan kaa se nimeommaa on sitä.
- rahtari1
nylkkäri kirjoitti:
Vaikka ei täysin parantuisi niin tulis edes entiselleen. Viina en edes ajattele.lähtee johonki hoitoon ,no ei ne aluks tommosii mietoja tapauksii pidä suljetulla ku 5iis vuotta ja sit lääkäri tekee uuden arvion
- AMR-52
....mie sidon pulkan Jannen nilkkoihin,tullee komia lento..))) törmätään pussi-aseman seinään..))) Brune viel miun pulkkaa narul kiinni omas pulkas. varsinai tantem-lento..)))
- rahtari1
ootlos varma kans et oot eilen ottanu jotain tulee muuten päivystäville lääkäreille perskuleen kova kiiru
- espen
Huomenta vaan täältäkin... Aikas kipakka herätys näköjään... Mitäs sie Tornikujalaisille teet vai jätätkö ihan rauhaan?
- rahtari1
en jätä rauhaan ,jos ei vettä ympäril niin hyppää teiän pihakaivoon mut sido se naru siit ämpärist nilkkaan et saan tänään ongittuu sut sieltä ylös ku mä koitan vältää viimiseen asti noit hautajaiskutsuja
toiset yrittäääää nukkuuuuuuuu!!!!
ei vaiskaaa hööment.........*tutisevat ja tärisevät...*kädet mulla.......=:0)))))- rahtari1
se on sit tänään pulkkamäen päivä ,ja jos sul ei oo pulkkaa niin fillari jos sulta löytyy se käy myös mainiosti ja huoment vaa
- voivoivoi
niin ne yleensä on kun ottaa edellisenä iltana
- rahtari1
voivoivoi kirjoitti:
ku tulu perskuleenmoinen katku tänne mun kämppää
rahtari1 kirjoitti:
se on sit tänään pulkkamäen päivä ,ja jos sul ei oo pulkkaa niin fillari jos sulta löytyy se käy myös mainiosti ja huoment vaa
tuutko kyytiin niin lasketaan yhdessä......=:0)))))
voivoivoi kirjoitti:
ajattelin viel jatkaa......... huilin pari tuntii...
tuu sääkin...... tarjoon sulle karhuuuuuuu........=:0)))))))))))))))))- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
se muo koske ja eiks siin teitin lähel oo toi sairaala niin alkaahan tulee potilasta ja muista se on sit vaan vaatimattomasti suurmäki, hui helvetti ku sä haiset vinetolle
rahtari1 kirjoitti:
se muo koske ja eiks siin teitin lähel oo toi sairaala niin alkaahan tulee potilasta ja muista se on sit vaan vaatimattomasti suurmäki, hui helvetti ku sä haiset vinetolle
*nuuh...nuuh...* heheheheeee...pussaillaanks.....=:0)))))
Ai nii ja sairaala ihan vieres.....- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
*nuuh...nuuh...* heheheheeee...pussaillaanks.....=:0)))))
Ai nii ja sairaala ihan vieres.....kyl pussaile ja jokos sä alat olee kohta valmis mäkeen ja terkkaril vähä sidottavana ,perkele ku toi sun haju pistää ihan silmät kirvelee, mitä helvetin ponua sä oot oikeen eilen kiskonu
rahtari1 kirjoitti:
kyl pussaile ja jokos sä alat olee kohta valmis mäkeen ja terkkaril vähä sidottavana ,perkele ku toi sun haju pistää ihan silmät kirvelee, mitä helvetin ponua sä oot oikeen eilen kiskonu
haise....... pepsodent suussa maistuuuuuuuuuuuuuuu....karhua ja leijonaaaa... mut arvaas mitä....pääsin lähikuppilaan asti.....=:0)))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
haise....... pepsodent suussa maistuuuuuuuuuuuuuuu....karhua ja leijonaaaa... mut arvaas mitä....pääsin lähikuppilaan asti.....=:0)))))
karhu ja jellona noin saatanan pahalle ,pistä koko tuupi sitä hammastahnaa ja hankaa nut julolauta juuriharjal ne hampaat ja sit mäki alkaa jo odottaa
rahtari1 kirjoitti:
karhu ja jellona noin saatanan pahalle ,pistä koko tuupi sitä hammastahnaa ja hankaa nut julolauta juuriharjal ne hampaat ja sit mäki alkaa jo odottaa
ai nii pitääks mun toi naamikin kammata sinne mäkeä varten...kävelin nääs peilin ohi ja se hajos....
=:0)))))))))))))- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
ai nii pitääks mun toi naamikin kammata sinne mäkeä varten...kävelin nääs peilin ohi ja se hajos....
=:0)))))))))))))luulen et se mäki kestää kyl sunkin naamavärkin ,onhan se kestäny matti nykäsenki
rahtari1 kirjoitti:
luulen et se mäki kestää kyl sunkin naamavärkin ,onhan se kestäny matti nykäsenki
ei muuta ku mäkeen sit........=:0))))))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
ei muuta ku mäkeen sit........=:0))))))))
valita kummalla lasket pulkalla vai kanootilla ,mut mun melaa mä en voi nyt antaa ku sille on koko päiväks käyttöö ,on meinaa mela jo juhlakunnossa
rahtari1 kirjoitti:
valita kummalla lasket pulkalla vai kanootilla ,mut mun melaa mä en voi nyt antaa ku sille on koko päiväks käyttöö ,on meinaa mela jo juhlakunnossa
sun mela......jaahas vai niin.....ja muiden käyttöön annat etkä mun..... taidan alkaa möks...möks......
=;0))))))))))))- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
sun mela......jaahas vai niin.....ja muiden käyttöön annat etkä mun..... taidan alkaa möks...möks......
=;0))))))))))))koht kuka antaa sulle melaa muuhunkin tarkotukseen ku siihen mäkeen ,et sä tänään ilman melaa jää
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
..ratiomäen rintees,siit Salininkavun sivult, hyvä kyyti rappusten ettee...)))) huomenet siul BB...)))
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
..ratiomäen rintees,siit Salininkavun sivult, hyvä kyyti rappusten ettee...)))) huomenet siul BB...)))
tonne ylemmä jo mut tuskin sun tarttee mäkeen lähtee ku ei tääl ainakaan viina haise sun kohalla ,mut toi bb-ee se hais niin että silmiä alko kirvelee
rahtari1 kirjoitti:
koht kuka antaa sulle melaa muuhunkin tarkotukseen ku siihen mäkeen ,et sä tänään ilman melaa jää
herää herää..... nyh meen haisemasta tonne suihkuun.....=;0))))))))))
- AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
tonne ylemmä jo mut tuskin sun tarttee mäkeen lähtee ku ei tääl ainakaan viina haise sun kohalla ,mut toi bb-ee se hais niin että silmiä alko kirvelee
...kiva tyttö tuo BB,pienennetään mäkee,karpalos on semmosii K10m. hyppyreit. riittää näi aluks.
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
...kiva tyttö tuo BB,pienennetään mäkee,karpalos on semmosii K10m. hyppyreit. riittää näi aluks.
pidetään vaan siin suurmäes ja sähän voit antaa jo ensihoitoo siin mäen lopus sitämukaa ku niit päivänmittaa alkaa sielt alas tulee
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
herää herää..... nyh meen haisemasta tonne suihkuun.....=;0))))))))))
mukaan ja painepesuri
- millä tullutkin
BBrunetti kirjoitti:
ajattelin viel jatkaa......... huilin pari tuntii...
tuu sääkin...... tarjoon sulle karhuuuuuuu........=:0)))))))))))))))))ei kiitos nyt ei maistu
millä tullutkin kirjoitti:
ei kiitos nyt ei maistu
noh...mä jatkan....parin tunnin päästä....=:0))))))
- paivansadeko
muuten vaan vähän hullut, mihin me mennään?
- rahtari1
mihin haluut ,mut nyt en tarkota pressan linnaa vaan niitä jossa on liituraitapakko ja toinen vaihtoehto on ,täydellä ylläpidolla kellokoski, hesperia tai pitkäniemi
- paivansadeko
rahtari1 kirjoitti:
mihin haluut ,mut nyt en tarkota pressan linnaa vaan niitä jossa on liituraitapakko ja toinen vaihtoehto on ,täydellä ylläpidolla kellokoski, hesperia tai pitkäniemi
nuo ovat. Taidan valita kuitenkin siiderin ja sen metsähallituksen :)
- rahtari1
paivansadeko kirjoitti:
nuo ovat. Taidan valita kuitenkin siiderin ja sen metsähallituksen :)
niin tuun hakee sut koleraaltaaseen vähä miekkakalojen kans uiskentelee ,et parmp et meet sinne mettään vaan ilman sidukkaa ja muista se oli sit simmarit vaan jalas, KYLLÄHÄN ALAT PIRISTYY,lähtee se hulluuski ku kuppa töölööstä
- AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
niin tuun hakee sut koleraaltaaseen vähä miekkakalojen kans uiskentelee ,et parmp et meet sinne mettään vaan ilman sidukkaa ja muista se oli sit simmarit vaan jalas, KYLLÄHÄN ALAT PIRISTYY,lähtee se hulluuski ku kuppa töölööstä
...mie meen mielelläin Sidukan kaa pöpelikkööööö...)))))
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
...mie meen mielelläin Sidukan kaa pöpelikkööööö...)))))
tarkotat niin herra on hyvä vaan ,mut varo ettei sen pers jäädy maahan kii
- paivansadeko
rahtari1 kirjoitti:
noin. Mä kyllä ajettelin et nyt noi mun muutama naapuri täällä maalla luulee mun tulleen lopullisesti hulluksi jos simmarit päällä meen metsään hillumaan. Ne pitäis vähän viisaampana jos sais ottaa sidukan mukaan :)
No nyt lähhden oikeasti sinne metsään. Koirat tarvivat aamulenkkinsä. Pelkkä aamupisu reissu ei niille riitä.
Hyvää aamunjatkoa. - AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
tarkotat niin herra on hyvä vaan ,mut varo ettei sen pers jäädy maahan kii
...siinhä tulloo samal pottukuoppa tehtyy, ko oikee...)))
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
...siinhä tulloo samal pottukuoppa tehtyy, ko oikee...)))
jos emäntä vaan jaksaa maata siin tuntgi tolkul ja saa samal sitä hirveetä ryskytystä,se voi kyl pakkaselki pistää hiet pintaa tommonen kunnon urakka
- rahtari1
paivansadeko kirjoitti:
noin. Mä kyllä ajettelin et nyt noi mun muutama naapuri täällä maalla luulee mun tulleen lopullisesti hulluksi jos simmarit päällä meen metsään hillumaan. Ne pitäis vähän viisaampana jos sais ottaa sidukan mukaan :)
No nyt lähhden oikeasti sinne metsään. Koirat tarvivat aamulenkkinsä. Pelkkä aamupisu reissu ei niille riitä.
Hyvää aamunjatkoa.palaillaan asiaan moro
- AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
jos emäntä vaan jaksaa maata siin tuntgi tolkul ja saa samal sitä hirveetä ryskytystä,se voi kyl pakkaselki pistää hiet pintaa tommonen kunnon urakka
...kyl LHS:an johto närkästyy,jos tehhää pottukuoppa suurmäen alastulorinteeseen..)))))
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
...kyl LHS:an johto närkästyy,jos tehhää pottukuoppa suurmäen alastulorinteeseen..)))))
sitä tee, mielummin siihen nyppyrin nokal ,siihen saa emäntäki sit vähä jalkoja välil roikottaa alaspäin et toi veri alkaa välil kiertää
- AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
sitä tee, mielummin siihen nyppyrin nokal ,siihen saa emäntäki sit vähä jalkoja välil roikottaa alaspäin et toi veri alkaa välil kiertää
...uusiii mäkiennätyksii,ko ponnistaat miun seläst viel..)) ja emäntä mennee puhki..))))
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
...uusiii mäkiennätyksii,ko ponnistaat miun seläst viel..)) ja emäntä mennee puhki..))))
ton tempun vast ku on talviolyppialaiset just käynnissä,tveessäkin nousee varmaan katsojaluvut huimiin määriin
- yksitypy evk
nukkua pitkään :=))))
Ja mä en oo ottanut eilen kun pari Legendaa. Sehän ei ees mennyt päähän :=)))- AMR-52
..nukkuu,eteskää pitkään..)))) huomenet typy..)))mie taijan vaihtaa kanaalii.....ratios.. pelkkää joulupimputusta,vähä on aikasee viel..((
- rahtari1
on niin vähä ettei sun tartte teiän pihakaivoon hypätä tai mennä metsähallituksen puolelle bikineissä ,kuhan vartoot muo sit siinä takan eessä karhuntalan päällä ja jotain rekvisiittaa vaan yllä niin mä tuun sen viinikorin kanssa ,tässähän alko jo etumus turpoo pelkäst ajattelust
- yksitypy evk
rahtari1 kirjoitti:
on niin vähä ettei sun tartte teiän pihakaivoon hypätä tai mennä metsähallituksen puolelle bikineissä ,kuhan vartoot muo sit siinä takan eessä karhuntalan päällä ja jotain rekvisiittaa vaan yllä niin mä tuun sen viinikorin kanssa ,tässähän alko jo etumus turpoo pelkäst ajattelust
tuul jo sen viinikorin kans Ouluun. Mustahan ehtii muuten tulla ihan raitis eikä nee viinit enää pian maistukka. Hukkaan menevät vielä :=((( Mä lähden nyt rooibos teelle ja lukeen päivän lehden :=)))
- yksitypy evk
AMR-52 kirjoitti:
..nukkuu,eteskää pitkään..)))) huomenet typy..)))mie taijan vaihtaa kanaalii.....ratios.. pelkkää joulupimputusta,vähä on aikasee viel..((
nukuin puoli yheksään asti. Meni vähän pitkäks, mutta jos sitten ottais tunteja illasta takas :=)))
- AMR-52
yksitypy evk kirjoitti:
nukuin puoli yheksään asti. Meni vähän pitkäks, mutta jos sitten ottais tunteja illasta takas :=)))
...heinäpouta ny..)) hallaa -7 selkeetä,tyyntä,ei tyyneä...)))))
- rahtari1
yksitypy evk kirjoitti:
tuul jo sen viinikorin kans Ouluun. Mustahan ehtii muuten tulla ihan raitis eikä nee viinit enää pian maistukka. Hukkaan menevät vielä :=((( Mä lähden nyt rooibos teelle ja lukeen päivän lehden :=)))
tulee ku saan tän huuhaaporukan viinankäyttäjät ja liimanhaisteliat ekaks kuriin ,vartoo sä vaan iha rauhas siin takan ääres, käyn jo niin kuumana et tarttee varmaan panna aspestihanskat käteen ku tuun teil
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
...heinäpouta ny..)) hallaa -7 selkeetä,tyyntä,ei tyyneä...)))))
sellasii lääkäreit ku mä tarttisin vähä sairaslomaa ,jos sanois syyks et tarttis noi pellot viel puida niin mitä luulet meniskö semmonen selitys läpi
- AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
sellasii lääkäreit ku mä tarttisin vähä sairaslomaa ,jos sanois syyks et tarttis noi pellot viel puida niin mitä luulet meniskö semmonen selitys läpi
...läpi,mutku vihjasoo,et muumilaaksos tuttui, (mie muita)lommaa kopsahtaa kevääseen asti. selvennykses: osasto PHKS:ssa
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
...läpi,mutku vihjasoo,et muumilaaksos tuttui, (mie muita)lommaa kopsahtaa kevääseen asti. selvennykses: osasto PHKS:ssa
syyks ni pitääks ne väkisin niin kauan ,ku mulle riittäs tommonen parinviikon visiitti näin aluks
- AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
syyks ni pitääks ne väkisin niin kauan ,ku mulle riittäs tommonen parinviikon visiitti näin aluks
...eka viikkoo mennee jo nurkattomas huonees..))sit harkitaan,voikos kenties päästää muihe sekaan..)))))
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
...eka viikkoo mennee jo nurkattomas huonees..))sit harkitaan,voikos kenties päästää muihe sekaan..)))))
keksi mulle parempi syy sitten et selviin kahel viikkoo, ei oo välii vaik ois suljetulla ,kuhan vapaus koittaa parinviikon päästä
- AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
keksi mulle parempi syy sitten et selviin kahel viikkoo, ei oo välii vaik ois suljetulla ,kuhan vapaus koittaa parinviikon päästä
...maksamattomii sakkoi,ne voisit sit käyvä konnul nieleksimäs..))) tai sellai pien kolttonen tehä,et koppii vähäks aikaa..))))
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
...maksamattomii sakkoi,ne voisit sit käyvä konnul nieleksimäs..))) tai sellai pien kolttonen tehä,et koppii vähäks aikaa..))))
pientä tuomioo jos yrittäsin ryöstää vaik pankin ,näin aluks
- AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
pientä tuomioo jos yrittäsin ryöstää vaik pankin ,näin aluks
vois kokkeilla jää- silmä-spermapankkii,ois niiko ennakkotappaus...)))) noist rahalaitoksist voip tipahtaa vähintääkii 1 olympiadi..))))
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
vois kokkeilla jää- silmä-spermapankkii,ois niiko ennakkotappaus...)))) noist rahalaitoksist voip tipahtaa vähintääkii 1 olympiadi..))))
no sul on tietysti kokemusta niistä ,ethän sä ystävälles mitään huonoo keikkaa tarjois
- AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
no sul on tietysti kokemusta niistä ,ethän sä ystävälles mitään huonoo keikkaa tarjois
...eihän ommaa pankkii ryöstetä...))))) mut tärräytä junal jonkuu gestapo-pirssin kylkee..))) ottaat ne vähäks aikaa lepäilemään..))))
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
...eihän ommaa pankkii ryöstetä...))))) mut tärräytä junal jonkuu gestapo-pirssin kylkee..))) ottaat ne vähäks aikaa lepäilemään..))))
ton siasta 4sen ratikkaa ja vedän sen stockmanin näyteikkunoista sisään ,ni siit varmaan vapautuu jo kuukaudes
- AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
ton siasta 4sen ratikkaa ja vedän sen stockmanin näyteikkunoista sisään ,ni siit varmaan vapautuu jo kuukaudes
...siit jo ennakkotappaus.. mut syy....nyt ei helle mee läpi..((( heh,kaupunki ei oo laittanna nastoi ratikan kiekkoihin...mennee läpi..))))
- rahtari1 evk
AMR-52 kirjoitti:
...siit jo ennakkotappaus.. mut syy....nyt ei helle mee läpi..((( heh,kaupunki ei oo laittanna nastoi ratikan kiekkoihin...mennee läpi..))))
nastoja ,kyllä sä antza oot etevä sen mä teenki ,tuleeks sulle lehtiä niin näät sitte mut aidosti keskiaukeemalla tai seuraa uutisia tatrkkaan
- AMR-52
rahtari1 evk kirjoitti:
nastoja ,kyllä sä antza oot etevä sen mä teenki ,tuleeks sulle lehtiä niin näät sitte mut aidosti keskiaukeemalla tai seuraa uutisia tatrkkaan
...ko sotahuuto kottii kannettun muut ilmasjakelut..))))eiköhä sen luokan juttu jo netissäkin näy...))))muute nois venäläisis tavaravaunuis kai ketjut talvel.pirummoinen kolkotus käy,ko hakkaat kiskoi..)))
- Alien-8
rahtari.Kaksi kertaa on tullu Aurajoes uitua,ja molemmil kerroil kännispäiten.Se kun on paikoitellen niin matala,ettei hukkumisvaaraa ole:=)))
- rahtari1
vaan ,huhu huh mikä viinan löyhkä tuli sit on jo ensimmäinen ilmoittanu ittesä aurajokeen
- Alien-8
rahtari1 kirjoitti:
vaan ,huhu huh mikä viinan löyhkä tuli sit on jo ensimmäinen ilmoittanu ittesä aurajokeen
Viime kerrasta on jo 8 vuotta aikaa:)Yritin käydä kuselle,mutta horjahdinkin mul*ku kädessä jorpakkoon..Enkä oo tänä viikonloppuna ottanut tippaakaan..lupasin SY:lle:)Onhan tuolla komerossa kaljaa ja viinaakin,mutta eipä tee mieli:)
- rahtari1
Alien-8 kirjoitti:
Viime kerrasta on jo 8 vuotta aikaa:)Yritin käydä kuselle,mutta horjahdinkin mul*ku kädessä jorpakkoon..Enkä oo tänä viikonloppuna ottanut tippaakaan..lupasin SY:lle:)Onhan tuolla komerossa kaljaa ja viinaakin,mutta eipä tee mieli:)
sä joudat rotevana ahtaajana tänne muo jelppii ku tääl on niin perkeleest tota porukkaa ketkä pitää nakata tonne koleraaltaaseen,niin pääsen minäkin ajoissa himaan
- Alien-8
rahtari1 kirjoitti:
sä joudat rotevana ahtaajana tänne muo jelppii ku tääl on niin perkeleest tota porukkaa ketkä pitää nakata tonne koleraaltaaseen,niin pääsen minäkin ajoissa himaan
Tempasen vain päälle nuo firman huonoimmat haalarit,ja saan kyllä haarukkatrukinkin lainaksi tarpeen vaatiessa.Vois löytyä sopiva konttikin,mihin sitä porukkaa vois sulloa ensalkuun pois kaduilta haisemasta.
- rahtari1
Alien-8 kirjoitti:
Tempasen vain päälle nuo firman huonoimmat haalarit,ja saan kyllä haarukkatrukinkin lainaksi tarpeen vaatiessa.Vois löytyä sopiva konttikin,mihin sitä porukkaa vois sulloa ensalkuun pois kaduilta haisemasta.
kontti mukaan ja ne kaikki jotka ei mahu koleraaltaaseen niin sit kontti täyteen ,ja kontti korkeesaarenlauttaan ja loput korkeesaareen
- Alien-8
rahtari1 kirjoitti:
kontti mukaan ja ne kaikki jotka ei mahu koleraaltaaseen niin sit kontti täyteen ,ja kontti korkeesaarenlauttaan ja loput korkeesaareen
kontti tuli täyteen örveltäjiä,ja siirsin sen samantien proomuun.Satamahinaaja tulee kohta,ja vetää koko roskan Ahvenanmaalle Maarianhaminan rantaan.
- rahtari1
Alien-8 kirjoitti:
kontti tuli täyteen örveltäjiä,ja siirsin sen samantien proomuun.Satamahinaaja tulee kohta,ja vetää koko roskan Ahvenanmaalle Maarianhaminan rantaan.
kontti vai se pitempi 12toista metrinen 40 kymmenen jalan ,ja veit kyllä nyt ne oikeeseen paikkaan parempaa mestaa ne ei löydä mistään
- Alien-8
rahtari1 kirjoitti:
kontti vai se pitempi 12toista metrinen 40 kymmenen jalan ,ja veit kyllä nyt ne oikeeseen paikkaan parempaa mestaa ne ei löydä mistään
Kyllä Ålandiaan mahtuu,vaikka kaikki Mannersuomen tenukepit.Monta kertaa on tullut käytyä kyseises maakunnas,ja kyllä ne asukkaat ovat mielestäni aika nyrpeätä porukkaa verrattuna aitoihin ruotsalaisiin.Jos puhut siellä Suomea,on vastauksena yleensä Jag inte förstår:((
Oon lusinutkin Ruotsissa,ja tosi hyvä kohtelu oli,joten olen kaiketi pätevä vertailemaan...;=)) - rahtari1
Alien-8 kirjoitti:
Kyllä Ålandiaan mahtuu,vaikka kaikki Mannersuomen tenukepit.Monta kertaa on tullut käytyä kyseises maakunnas,ja kyllä ne asukkaat ovat mielestäni aika nyrpeätä porukkaa verrattuna aitoihin ruotsalaisiin.Jos puhut siellä Suomea,on vastauksena yleensä Jag inte förstår:((
Oon lusinutkin Ruotsissa,ja tosi hyvä kohtelu oli,joten olen kaiketi pätevä vertailemaan...;=))kokemusta noist paikois mis on toi liituraita pakko, mut nyt meen lepää vähäks aikaa mut palataan viel asiaan MORO
- Alien-8
rahtari1 kirjoitti:
kokemusta noist paikois mis on toi liituraita pakko, mut nyt meen lepää vähäks aikaa mut palataan viel asiaan MORO
ainahan ne pienet päikkärit piristää:)
- Ykä
Ei oo Porin lähellä Pyhäjärveä!!
- rahtari1
mut siin porinprikaatin lähel on semmonen järvi mihin te kyl kaik mahutte,meinaan tänpäivän saaliit
- rahtari1
rahtari1 kirjoitti:
mut siin porinprikaatin lähel on semmonen järvi mihin te kyl kaik mahutte,meinaan tänpäivän saaliit
prikaati oo nyt lähelläkään porin keskustaa
rahtari1 kirjoitti:
prikaati oo nyt lähelläkään porin keskustaa
lopetat sen kumiliiman haistelun,sehän oli rekan sisärenkaiden paikkaukseen,ai mut sul onkin tubelexit...
nyt on markkinat,tai jotain?mut kenen kissa on käynyt tarpeillaan mun suuhun,oisko naapurin roope?
- rahtari1
mikä viinan löyhkä tänne tuli ,ei muuta ku nyt pistät ne rahtikamppees päälle jä levität niihin mäntysuopaa ja harjaat jo etukäteen ne kynsiharjalla niin tuleehan neki kerran 3meen vuoteen pestyy ja sit vaan kohti koleraallasta ,siel onki tänään käyny jo aika vilske
rahtari1 kirjoitti:
mikä viinan löyhkä tänne tuli ,ei muuta ku nyt pistät ne rahtikamppees päälle jä levität niihin mäntysuopaa ja harjaat jo etukäteen ne kynsiharjalla niin tuleehan neki kerran 3meen vuoteen pestyy ja sit vaan kohti koleraallasta ,siel onki tänään käyny jo aika vilske
vika kun se myy noita tärpättejä eikä se pas....rahtaritakki lähe puhtaaks ku kunnon aineilla...
- leidi_10
Mitäs se rahtari taas mesoo tääl..? Mä oon ton suurmäen alastulorinteen laskenu muovipussilla...auts...:)))))
- rahtari1
näköjään eilen otettu ja huoment vaa ,sä voit valita kummalla sä lasket ton mäen pulkalla vai kanootilla ,mut melaani mä en voi antaa ku sille on koko illaks käyttöö
rahtari1 kirjoitti:
näköjään eilen otettu ja huoment vaa ,sä voit valita kummalla sä lasket ton mäen pulkalla vai kanootilla ,mut melaani mä en voi antaa ku sille on koko illaks käyttöö
tiedän sun käyttös,käyt vaan kättelemässä sitä niinku linnan juhlissa mut harvemmin..
- rahtari1
manxman kirjoitti:
tiedän sun käyttös,käyt vaan kättelemässä sitä niinku linnan juhlissa mut harvemmin..
kohtaan jätin sulle toho ylemmäs viestin ja mun melaani kurittaa yks oululainen rekvisiitat päällä mut en voi sanoo kuka ettei vaan tuu colteista
rahtari1 kirjoitti:
kohtaan jätin sulle toho ylemmäs viestin ja mun melaani kurittaa yks oululainen rekvisiitat päällä mut en voi sanoo kuka ettei vaan tuu colteista
toi Altia pistää pöntön ihan sekaisin
- rahtari1
mites helvetis niis ketjut kestää
- AMR-52
...ovatko ovaalin muotoset rattaat sit..)))) eiköstä venäjäl oo eri raideleveys,muistelen...vai vaivaako taas osapäivädemis..(((
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
...ovatko ovaalin muotoset rattaat sit..)))) eiköstä venäjäl oo eri raideleveys,muistelen...vai vaivaako taas osapäivädemis..(((
sun kanssa väittelee kato sul on niin paljo kokemusta muo enempi ja mä ajelen vaan kumipyöril
BBrunetti kirjoitti:
miltä mää nyt haisen....=:8))))))))))))))))
et tuoksut ihan hurmaavalta DDD
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
miltä mää nyt haisen....=:8))))))))))))))))
moottorinpesuaineelta mut parempi ja tutumpi haju mulle ku toi viina ,kyl sä nyt kelpaat ,muuten nyt se sun rahtikarjus on tos sen nimimerkki on nyt vaan manxman
- AMR-52
rahtari1 kirjoitti:
sun kanssa väittelee kato sul on niin paljo kokemusta muo enempi ja mä ajelen vaan kumipyöril
...päivätorkkui aika..))) ainiin telkust jottai mäkihyppyyy johokii aikaa,pittää tarkistaa. päivän jatkoi..))))
rahtikarju kirjoitti:
et tuoksut ihan hurmaavalta DDD
suihkus käynti autto...... kuulemma haisin vanhalle viinalle..... voit säääää kuvitella.....=;0))))))))
BBrunetti kirjoitti:
suihkus käynti autto...... kuulemma haisin vanhalle viinalle..... voit säääää kuvitella.....=;0))))))))
en voi sinusta kuvitella,enkä haluukkaan ees ajatella et voisit joltain vanhalta tuoksuu..
- rahtari1
AMR-52 kirjoitti:
...päivätorkkui aika..))) ainiin telkust jottai mäkihyppyyy johokii aikaa,pittää tarkistaa. päivän jatkoi..))))
ja palataan asiaan myöhemmin ,mut muista seuraa ensviikol netistä tai uutisia tarkkaan jos mä satun jo sillon lainaa vähän sitä ratikkaa
rahtari1 kirjoitti:
moottorinpesuaineelta mut parempi ja tutumpi haju mulle ku toi viina ,kyl sä nyt kelpaat ,muuten nyt se sun rahtikarjus on tos sen nimimerkki on nyt vaan manxman
ja karjunen on sama.......=;0))))))))))))
mut en haise öljyille tai sellaisille...toffee on päivän tuoksu....=:0)))))))))))))))))))rahtikarju kirjoitti:
en voi sinusta kuvitella,enkä haluukkaan ees ajatella et voisit joltain vanhalta tuoksuu..
tilasin kankkuseen lääkettä..... pitsaaaaaa....
tosin eihän se ku hetkellisesti auta.........*wirn....*rahtari1 kirjoitti:
kyllä sanoutuu irti tollasest kauhiast rahtikarjust,mie oon vaan tavallinen peräkamari poika...
BBrunetti kirjoitti:
tosin eihän se ku hetkellisesti auta.........*wirn....*kohta jo Hennalassa,mites siit eteenpäin?
BBrunetti kirjoitti:
tosin eihän se ku hetkellisesti auta.........*wirn....*toi manxxi pääs sit brunen pizzeriaan,kun minä viel kotonain kuhnailen,kele
manxman kirjoitti:
kohta jo Hennalassa,mites siit eteenpäin?
aikas lähel......=;0))))Wink......
rahtikarju kirjoitti:
toi manxxi pääs sit brunen pizzeriaan,kun minä viel kotonain kuhnailen,kele
pitsaa..... ot säää jälkiruoka....wirnnnn..
rahtikarju kirjoitti:
alkaa polttaa?
polttaaaaaa........ sitkö jo kuumeneeeeeeeet oot tosi lähel..........=:0)))))
BBrunetti kirjoitti:
pitsaa..... ot säää jälkiruoka....wirnnnn..
hyppään mittariin,ja kärsä kohti Hennalaa.. wirn))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
ja karjunen on sama.......=;0))))))))))))
mut en haise öljyille tai sellaisille...toffee on päivän tuoksu....=:0)))))))))))))))))))lempeä tuoksu tännekkin, sori se haju tuli mun naapureilta ku ne kävi eilen ostaa 5iiden päivän ruuat itelleen ja tyttärelleen tyttärel 5iis purkkii hernekeittoo ja niille itelle 10nen pulloo kossuu ja 5iis salmiakkiaskii,kyl niil taas viikon pärjää
rahtikarju kirjoitti:
hyppään mittariin,ja kärsä kohti Hennalaa.. wirn))
karjunen...... Brune oottaaaaa........=;0)))))
rahtari1 kirjoitti:
lempeä tuoksu tännekkin, sori se haju tuli mun naapureilta ku ne kävi eilen ostaa 5iiden päivän ruuat itelleen ja tyttärelleen tyttärel 5iis purkkii hernekeittoo ja niille itelle 10nen pulloo kossuu ja 5iis salmiakkiaskii,kyl niil taas viikon pärjää
minäkin...meinasin vedellä sua korville.....=;0))))))
BBrunetti kirjoitti:
karjunen...... Brune oottaaaaa........=;0)))))
aika on pitkä,mutta lopussa kiitos seisoo
rahtikarju kirjoitti:
aika on pitkä,mutta lopussa kiitos seisoo
päikkäreille......
oot muun oikees et pitkä on mut lopuussa sit se kiitos.......
nyt toi sänky huutaa mua et nukkumaaaaaan.......=;0)))))) tuutko päikkäreille....- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
minäkin...meinasin vedellä sua korville.....=;0))))))
et sä vetäisit muo mu,,,,,tarkotin ponnarista mut enhän mä täs oo ollu se ryyppäävä osapuoli
BBrunetti kirjoitti:
päikkäreille......
oot muun oikees et pitkä on mut lopuussa sit se kiitos.......
nyt toi sänky huutaa mua et nukkumaaaaaan.......=;0)))))) tuutko päikkäreille....aattelin samaa,mut millä puolella mä saan nukkuu?
rahtikarju kirjoitti:
aattelin samaa,mut millä puolella mä saan nukkuu?
ja sää vasemmalla ja sit välil ollaan samal puolel....köh...köh...päällekkäin.......=;0)))
rahtari1 kirjoitti:
et sä vetäisit muo mu,,,,,tarkotin ponnarista mut enhän mä täs oo ollu se ryyppäävä osapuoli
soo....soo... en vedä... ainaskaan mu.....=;0)))))mut ponnarista juu nappaan.....
ajattelin tänäänkin olla kännis.........- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
soo....soo... en vedä... ainaskaan mu.....=;0)))))mut ponnarista juu nappaan.....
ajattelin tänäänkin olla kännis.........nyt kyllä lähet het matkaan sinne mäkeen ja tuut kyllä kanootilla alas nyt sul on melaki jos ton rahtikarjun peliä nyt voi ees melaks sanoo no joku rima kumminki
rahtari1 kirjoitti:
nyt kyllä lähet het matkaan sinne mäkeen ja tuut kyllä kanootilla alas nyt sul on melaki jos ton rahtikarjun peliä nyt voi ees melaks sanoo no joku rima kumminki
saatan mää mennäkin sinne mäkeen.............
jaahas....melat taas..... mieles........=;0)))))))- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
saatan mää mennäkin sinne mäkeen.............
jaahas....melat taas..... mieles........=;0)))))))tänään ja sullahan ne melat aina mieles on ,taidat olla pervoin ihminen sitte mun jälkeen tällä palstalla
rahtari1 kirjoitti:
tänään ja sullahan ne melat aina mieles on ,taidat olla pervoin ihminen sitte mun jälkeen tällä palstalla
ollaan......mut ei haittaaa......=:0)))))))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
ollaan......mut ei haittaaa......=:0)))))))))
vois palkita meitä esimerkiksi muo jollain kultasella pystyasennossa olevalla melalla jonka laittasin lapselleni ja lapsenlapselle sit näytil kirjahyllyyn ja sulle sama homma mut nyt patsasta en mainitse menee muuten liian härskiks
- Uppis
oon ollunna selvinpäin jo
ties kuinka kauan. En muista
ittekkään koska viimeks otin
ja ois ollu kankkunen.
Mut parannusta pukkaa vielä
toivottavasti tän vuoden puolella.
Eihän sitä aivan raivoraittiiks osaa
ruveta. Alkaapi uskovaiset ovikelloo
pimputella tiuhemmin :))))- Uppis
rahtikarju kirjoitti:
jehovii,kysy onko vartiotorni viel pystys?
....vaan kättä aina oven raosta
ja päivän jatkoja toivottelen.
En rupia kyseleen, koht ovat
väkisin sisällä :))) - rahtari1
mä en oo dokannu vähän yli vuoteen ,mut kyl mä kerkesin pistää parit kerrostalorahat kurkusta alas ,kuinkas oot toipunu leikkauksesta
- Uppis
rahtari1 kirjoitti:
mä en oo dokannu vähän yli vuoteen ,mut kyl mä kerkesin pistää parit kerrostalorahat kurkusta alas ,kuinkas oot toipunu leikkauksesta
parempaan päin. Lääkekuuritkin
loppu et sais ottaa paukuukin,
mut eihän toi tee vaan mieli.
Huomen ois viel synttärit,
ja olis pitäny niit lähtee juhliin
kamujen kaa, mut saavat mennä ihan
omalla porukalla :)))) - rahtari1
Uppis kirjoitti:
parempaan päin. Lääkekuuritkin
loppu et sais ottaa paukuukin,
mut eihän toi tee vaan mieli.
Huomen ois viel synttärit,
ja olis pitäny niit lähtee juhliin
kamujen kaa, mut saavat mennä ihan
omalla porukalla :))))suo nyt jo vähän niinku varastoon et onnex olkoon ettei sit huomenna satu unohtuu ja tossa sulle 50 kymmentä ruusua ja maljakon ostin tommosen iittalan ämpärin kokosen et kaik ruusut sit mahtuu
- Uppis
rahtari1 kirjoitti:
suo nyt jo vähän niinku varastoon et onnex olkoon ettei sit huomenna satu unohtuu ja tossa sulle 50 kymmentä ruusua ja maljakon ostin tommosen iittalan ämpärin kokosen et kaik ruusut sit mahtuu
Miten löysitkii noin ihanan
ämpärin :))))
Ja mikä ihana ruusujen tuoksu.
*Nuuhh*. Tän mä muistanki
piiiiitkääään.
Kiitti rahtari1 - rahtari1
Uppis kirjoitti:
Miten löysitkii noin ihanan
ämpärin :))))
Ja mikä ihana ruusujen tuoksu.
*Nuuhh*. Tän mä muistanki
piiiiitkääään.
Kiitti rahtari1sä paranet kunnolla niin kyl mul on sit ehdotuksii miten sä voit muistella
- Uppis
rahtari1 kirjoitti:
sä paranet kunnolla niin kyl mul on sit ehdotuksii miten sä voit muistella
....ottaa ihan aluksi ensi kotosalla,
ettei vaan jalat ensimmäisenä
alta mene. Varovasti se on otettava
kun harvoin maistelee :)))) - rahtari1
Uppis kirjoitti:
....ottaa ihan aluksi ensi kotosalla,
ettei vaan jalat ensimmäisenä
alta mene. Varovasti se on otettava
kun harvoin maistelee :))))kotosalla mut ei sun ekaks tartte maistella mitään ,kuhan katot sit vaan ettei lapset oo kotosalla
- ssbadammm
onneks eilen olin selvinpäin ja tänäähän saa sitten juoda? ethän huomenna tuu nakkaa kolera-altaaseen, ei haluu sinne, kun siellä on haamuja jo ennestään :DDD
- rahtari1
vähä pahempaa tiedos mut ei sitä koleraallasta tartte pelätä ,sinne vaan miekkakalojen sekaan, mut sulle mä voin kyl järjestää yksityiskäsittelyn, mut lapset sit pois kotoo ku se alotetaan esileikeillä tarkotin kyl niiku esikouluski alotetaan
- ssbadammm
rahtari1 kirjoitti:
vähä pahempaa tiedos mut ei sitä koleraallasta tartte pelätä ,sinne vaan miekkakalojen sekaan, mut sulle mä voin kyl järjestää yksityiskäsittelyn, mut lapset sit pois kotoo ku se alotetaan esileikeillä tarkotin kyl niiku esikouluski alotetaan
mä oonkin jo iso tyttö. Aamulla herätessäni olinkin vuoden vanhempi, nii et kyllä mä kestän :DD
- rahtari1
ssbadammm kirjoitti:
mä oonkin jo iso tyttö. Aamulla herätessäni olinkin vuoden vanhempi, nii et kyllä mä kestän :DD
jos mä otan parit filmit mukaan NOIN SATA niin päästään niillä jo esimakuun katos ku mul ei mee semmosen hivakan katteluu ku puolituntii puheineen päivineen ja sit ruvetaanki nautti jo päivän antimista
- rahtari1
rahtari1 kirjoitti:
jos mä otan parit filmit mukaan NOIN SATA niin päästään niillä jo esimakuun katos ku mul ei mee semmosen hivakan katteluu ku puolituntii puheineen päivineen ja sit ruvetaanki nautti jo päivän antimista
eilen oo ollu synttäreitä
- ssbadammm
rahtari1 kirjoitti:
eilen oo ollu synttäreitä
tänään, että missäs mun lahja viipyy??? kysynpähän vaa :DDD aamulla kello 8.03 vanhenin :DDD
- rahtari1
ssbadammm kirjoitti:
tänään, että missäs mun lahja viipyy??? kysynpähän vaa :DDD aamulla kello 8.03 vanhenin :DDD
koko sydämmelläni sun lahjas tulee heti livenä teille kuhan pääsen pois puk,,,, perkele tarkotin parturista
- ssbadammm
rahtari1 kirjoitti:
koko sydämmelläni sun lahjas tulee heti livenä teille kuhan pääsen pois puk,,,, perkele tarkotin parturista
jään odottamaan :DDD *miettii* "mitäköhä se mahtaa olla" :DDD (varmaa ryppyvoidetta)
- rahtari1
ssbadammm kirjoitti:
jään odottamaan :DDD *miettii* "mitäköhä se mahtaa olla" :DDD (varmaa ryppyvoidetta)
lähelle se ei oo ryppyvoidetta mut kyl se voiteestakin käy ,ethän sä vaan sit oo alaikänen ku en haluu sinne linnaan mis on liituraitapakko
- ssbadammm
rahtari1 kirjoitti:
lähelle se ei oo ryppyvoidetta mut kyl se voiteestakin käy ,ethän sä vaan sit oo alaikänen ku en haluu sinne linnaan mis on liituraitapakko
olla sakkolihaa, ellei syntymätodistusta oo väärennetty :DDD Kysyttii minulta vasta papereita, kun kävin tupakkaa ostaa ja kun ei ollu mukana, ei saakeli myyty, että rupee kyllä pikkuhiljaa itteeki epäilyttää onko minun syntymätodistus ja sos.turvatunnukset väärennettyjä :DDD
- rahtari1
ssbadammm kirjoitti:
olla sakkolihaa, ellei syntymätodistusta oo väärennetty :DDD Kysyttii minulta vasta papereita, kun kävin tupakkaa ostaa ja kun ei ollu mukana, ei saakeli myyty, että rupee kyllä pikkuhiljaa itteeki epäilyttää onko minun syntymätodistus ja sos.turvatunnukset väärennettyjä :DDD
selvitä ensiks se syntymätodistukses ,ennen ku mä rupeen mihkään toimenpiteisiin, kakolaanha mä muuten joudun jos jään rysän päältä kii,tai konnunsuolle
- Kuunkulkija
jolla on mielipiteitä! Tässä ei varmaan erotella poliittisin perustein. Eikös stadissa ole ulkopaikkakuntalaiset perinteisesti heitetty kolera-altaaseen kesäaikaan?
Kiinnostaakin mihin ryhmään kuulun kun olen stadista ja en löytänyt eilen viinaa mistään kaapeista ja niinpä menin talliin ja kaadoin kaikista merkitsemättömistä purkeista sekoitteen. Haistelin ja maistelin ja toivoin että joku osa-aineista olisi oikea toivottuine vaikutuksineen.
Nyt aamulla sitten huomasin olevani alaosasta vihreä ja yläosasta keltainen ja naamasta eroittuvat roikkuvat sinertävät hampaat häiritsevästi. Olin unohtanut sen hampaitten valolaitteen, mitä mainostetaan, yöksi suuhuni, sekaisin kun olin. Viiden tunnin kuluttua pitäisi mennä esiintymään ja ihmettelenkin miten näyttäisin taas normaalilta.
Vinkit ovat enemmän kuin tervetulleita koska kuitenkin joutuu räppäämään Joululauluja ja siniset hampaat ovat aika kornin näköisiä siinä touhussa.- rahtari1
nyt panit kyl niin kovaa textii et tommost mä en ottanu tos mun hommas mukaan ollenkaa ,osaiskohan ne eduskunnassa neuvoa suo ,kysy vaikka pääministeriltä nyt ku oot noin oudon näkönen niin käytä ilmasukeinona irakin kieltä
- Kuunkulkija
rahtari1 kirjoitti:
nyt panit kyl niin kovaa textii et tommost mä en ottanu tos mun hommas mukaan ollenkaa ,osaiskohan ne eduskunnassa neuvoa suo ,kysy vaikka pääministeriltä nyt ku oot noin oudon näkönen niin käytä ilmasukeinona irakin kieltä
pääministeri oo niin kauheen harmaa ettei se mitään osaa mihinkään suoraan sanoo...
Tuli tosta presidentinvaalihommasta mieleen että eikös ne vaalit vois siirtää muutamalla kuukaudella eteenpäin niin vois löytyä joku kunnollinenkin ehdokas? Sellainen joka osaa asettaa kellot oikeaan aikaan.
Suomalaisia Joululauluja Irakiksi... vois olla aika hauskaa! Mitähän porukka tuumais... - rahtari1
Kuunkulkija kirjoitti:
pääministeri oo niin kauheen harmaa ettei se mitään osaa mihinkään suoraan sanoo...
Tuli tosta presidentinvaalihommasta mieleen että eikös ne vaalit vois siirtää muutamalla kuukaudella eteenpäin niin vois löytyä joku kunnollinenkin ehdokas? Sellainen joka osaa asettaa kellot oikeaan aikaan.
Suomalaisia Joululauluja Irakiksi... vois olla aika hauskaa! Mitähän porukka tuumais...pnit kyl ton sun ekan viestin niin pahan ,et mä oon ollu tähänasti yli vuoden raittiina mut tänään sun takia retkahtaminen on kyl aikas lähellä
- Kuunkulkija
rahtari1 kirjoitti:
pnit kyl ton sun ekan viestin niin pahan ,et mä oon ollu tähänasti yli vuoden raittiina mut tänään sun takia retkahtaminen on kyl aikas lähellä
ole ihan hyvä. Silloinhan se on niinsanotusti "elämästä irtiottoa" vai kuinkahan se nyt menikään....
Lähdetään kimpassa pelottelemaan lauluillamme ihmisiä karaokebaareihin ja järkätään niille unohtumaton Joulu! - kaikki juomanen
niin mites ois vaikka kokovartalopesu ulkoisesti ja sisäiseti kloriitilla.Sen kun sanotaan olevan hyvä kaikenlaiseen valkasuun!En tosin ole kokeillu kuinka hyvin toimii noin vaikeissa tahroissa,mut ehdotin ny vaan,kun sulla toi esiintyminenkin tänään.
- oisitkos kuitenki
rahtari1 kirjoitti:
pnit kyl ton sun ekan viestin niin pahan ,et mä oon ollu tähänasti yli vuoden raittiina mut tänään sun takia retkahtaminen on kyl aikas lähellä
selvinpäin,ja käy hakmassa vaikka pilailukaupasta värejä,ja kokeile niitä.Ei tuu taas tukittua päätä pensaaseen ja lärvejä ruttuun.Paljon fiksumpi olo huomenna tällä keinolla,eikä kaulalla paha mieli.
- rahtari1
Kuunkulkija kirjoitti:
ole ihan hyvä. Silloinhan se on niinsanotusti "elämästä irtiottoa" vai kuinkahan se nyt menikään....
Lähdetään kimpassa pelottelemaan lauluillamme ihmisiä karaokebaareihin ja järkätään niille unohtumaton Joulu!se irrottelu kyl sujuu liianki hyvin ,mut siin on vaan yks huonopuoli ,sä päädyt vaan kisahallinputkaan ja mä taas vastaavasti sukevalle, missä on liituraitapakko
- Kuunkulkija
rahtari1 kirjoitti:
se irrottelu kyl sujuu liianki hyvin ,mut siin on vaan yks huonopuoli ,sä päädyt vaan kisahallinputkaan ja mä taas vastaavasti sukevalle, missä on liituraitapakko
kaverilla on talli Kisahallin lähellä, sinnehän voidaan mennä jatkaan kun putkasta päästään. Ja sitten taas uudelle kierrokselle!
Eiks siellä Sukevalla oo ihan huonepalvelu ja kaikki.... - Kuunkulkija
kaikki juomanen kirjoitti:
niin mites ois vaikka kokovartalopesu ulkoisesti ja sisäiseti kloriitilla.Sen kun sanotaan olevan hyvä kaikenlaiseen valkasuun!En tosin ole kokeillu kuinka hyvin toimii noin vaikeissa tahroissa,mut ehdotin ny vaan,kun sulla toi esiintyminenkin tänään.
juttua. Mutta jotenkin täytyy saada toi lamppu pois suusta kun se on niin naurettavan näkönen. Kaikki lepakot ja yöpöllöt on turhan kiinnostuneita siitä ja näyttää toimivan hyttyshoukuttimena kans aika hyvin... oon meinaan raapinut hyttysiä pois hampaista ison osan aamua.
- rahtari1
Kuunkulkija kirjoitti:
kaverilla on talli Kisahallin lähellä, sinnehän voidaan mennä jatkaan kun putkasta päästään. Ja sitten taas uudelle kierrokselle!
Eiks siellä Sukevalla oo ihan huonepalvelu ja kaikki....ja kaikki mukavuudet paremmin siel on asiat ku mul himas ,kuhan nyt selviin tol 2el vuodel ,mul ei oo ku aikaa harjotella sun seuraaviin jouluihin niit lauluja irakiks ja opettajat mä tilasin jo ennakkoon ,tulee meinaan toi kanttores-minores kuoro opettaa muo
- Kuunkulkija
rahtari1 kirjoitti:
ja kaikki mukavuudet paremmin siel on asiat ku mul himas ,kuhan nyt selviin tol 2el vuodel ,mul ei oo ku aikaa harjotella sun seuraaviin jouluihin niit lauluja irakiks ja opettajat mä tilasin jo ennakkoon ,tulee meinaan toi kanttores-minores kuoro opettaa muo
opettamassa. Cantores Minoreseissa ei ole muuta pelättävää kun että astuu vahingossa niiden päälle kun ne on niin pieniä.
Nyt täytyy mennä että pääsee kiusaamaan ihmisiä. Ai että mä nautin. - rahtari1
Kuunkulkija kirjoitti:
opettamassa. Cantores Minoreseissa ei ole muuta pelättävää kun että astuu vahingossa niiden päälle kun ne on niin pieniä.
Nyt täytyy mennä että pääsee kiusaamaan ihmisiä. Ai että mä nautin.moro ja palataan asiaan
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847152Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik885341Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415130Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3013420