Tekopyhät Halosen kannattajat

retusoivat minkä ehtivät

Totuushan on, että Halonen on fyysisesti hyvin epäviehättävä ja epäedustava. Ihminenhän voi olla puutteineenkin kaunis, jos on sisältä kaunis, mutta Halonen ei taida olla edes sisäisesti kaunis, koska Halosen hymy muistuttaa lähinnä tyrannosaurus Rexin irvistystä.

Mutta turhaan te vasemmistolaiset parjaatte, jos kerromme tämänkin totuuden ääneen. Taidatte itse olla samaa mieltä, koska julkaisette Halosesta vain retusoituja kuvia.

5

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sewee

Kyllä maailman juttua mahtuu. Myös näitä jaloja ja fiksuja arvostettujen kokoomuslaisten punnittuja mielipiteitä.

Ottaako tuo eilinen galluppi tosiaan noin koville? Pitäisikö mennä ihan lääkärille? Sillä vitutukseenkin voi kuolla.

• Ihan tosi joo

Meinaatko tätä "galluppia", jossa Halosen kannatus "laski" 58 prosenttiin kun se maanantaina oli 52 prosenttia.

Valheella tuppaa olemaan yleensä lyhyet jäljet.

Liikuttakaa vain vasurit niitä gallupprosenttejanne kymmeniä prossia sinne tänne, niin voitte olla varmoja, että kansa yhä vähemmän uskoo niihin, sekin marginaalinen mitään mistään tietämätön kansanosa, joka pohjaa valintansa vain ja ainoastaan galluppeihin.

Minulle galluppinne kertoo yhden asian, vasureilla ja Halosella on iso hätä housuissa, sitä enemmän Halosen kuvitteellista kannatusta tykitetään, mitä enemmän Niinistön oikea kannatus nousee.

Luulen, että Niinistö on ohittanut jo Halosen! Sori nyt vaan :) Älkää nyt paskantako housuihinne kuitenkaan vaalipäivänä. Säästyisin mieluummin siltä löyhkältä.

• on tuttu

Halonen. Mutta kuka on se nainen Halosen vaalikuvissa? Kuseeko demu taas silmään?

• T arjalainen

nyt, käsin kosketeltavaa. Varmaan "Gallupismia", sitä on liikkeellä, koska sitä esiintyi aiemmin laajalle levinneenä, keskustalaisuuden "kylkiäisenä". Miten lieneekin siellä pahin "epidemia" lientynyt.

• rakennetaan

ulkoisiin seikkoihin, pintaliiton. Niinstökin näyttää enemmänkin ulkoisesti juoruilevalta eukolta tai toriakalta joka aamuisin pyrkii puheisiin kaikkien kanssa. Niinistöltä puutuu enää liina päästä ja mies kävisi akasta, jollainen hän käytännössä onkin. Muistamme vain pakoilemisen tsunamikatastrofissa.

Mies odotti että suomalaiset adonikset noutaisivat hänet ensimmäisenä puusta.

Miehestä ei ollut edes pankkimieheksi. Pakenee sieltäkin vastuutaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen