nimi ehdotuksia

nylkkäri

otetaan vastaan.
Hankin koiran Labraodinnuotaja uros.
ROMMEL;BENITO,POMO,BONO,DALTON
KEKSIKÄÄ LISÄÄ

20

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hjördis

LAKU
      MANTELI
      URHO
      SULO

• se voisi olla

jekku ainakin kutsumanimeltään koska näillä rotukoirillahan on hieno pitkä nimi rekisterissä yleensä ja kutsumanimi on sitten eri

• AMR-52

....mr.Silver..)))

• ssbadammm

bontso
      täystuho

• yksitypy evk

on sen verran ylväs koira, että sille täytyy antaa joku ylevä nimikin.
      Hmmmm.. miten olis Esim. Cent.

• NYLKKÄRI

OLI CENTLEMAN

• yksitypy evk
        NYLKKÄRI kirjoitti:

OLI CENTLEMAN

shaddämin mainitsema pontso oli kans hyvä, mutta kirjoitettais hienommin eli Pontzo. Sitten yks olis Alfonso. Jos olet kuullut laulun Alfonso ja meri. Kaunis ja hyvä kappale. Laulaa Anneli Saaristo. Että mites nää nimet? :=)))))

• AMR-52
        yksitypy evk kirjoitti:

shaddämin mainitsema pontso oli kans hyvä, mutta kirjoitettais hienommin eli Pontzo. Sitten yks olis Alfonso. Jos olet kuullut laulun Alfonso ja meri. Kaunis ja hyvä kappale. Laulaa Anneli Saaristo. Että mites nää nimet? :=)))))

...myös Otto. Otto von Fieandt suuri sotapäällikkö. miulla oli Otto.ylensin myöhemmin voniksi,eli von Otto.komialta kalskahti...)))

• ottohan on
        AMR-52 kirjoitti:

...myös Otto. Otto von Fieandt suuri sotapäällikkö. miulla oli Otto.ylensin myöhemmin voniksi,eli von Otto.komialta kalskahti...)))

lonkero

• AMR-52
        ottohan on kirjoitti:

lonkero

...niinpä onkin..)) kertoneet tutut miulle...))))

• Lentsu

vaikka jr.nylkkis´

• Savon Susi

raatelin ja söin semmoisen labradoorin ja sen nimi oli NAKKI!

• rahtari1

nimi menis ku KUSTAA

• et vaan

pane nimeks ETKU!Nolo homma jos sattuu juoksulle se koiruus ja joudut huhuileen sitä,ETKUSE ETKUSE.Kyllä joku jalompi nimi pitää olla,oiskos vaikka RUFFE siihen kastiin kuuluva,joka kelpais?No ehdotimpas vaan.

• joku vaan

SEFU
      Kiva nimi ja helppo sanoa Sefu tseh.. anna tassua

• olis hauska........yhden kossu nimisen koiran oon kans nähny..... heh.....=:0))))

• Uppis

niinkuin siin olut mainoksessa.
      Minä olisin laittanu oman koiran
      nimeksi sen, mutta kun oli tottunut
      jo Roni nimeen.

• nylkkäri

nimi tulee olemaan CEASAR

• kaikkia ehdotuksia mutta jos minulla olisi koira antaisin nimeksi Fenris tai Garm, laita googleen niin saat selville miksi. Ja minä tahtoisin itse kilpikonnan jonka nimeksi voisin laittaa Porche.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1189
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1119
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe