Matti Vanhasen katastrofaalisen huonot yritysveroratkaisut ovat johtaneet siihen, että yritykset eivät enää investoi Suomeen.
Vanhasen hallituksen aikana yritykset ovatkin siirtäneet toimintojaan pois Suomesta edullisemman verotuksen ja yrittämismyönteisemmän ilmapiirin maihin.
Työpaikat ovat Vanhasen ansiosta vähentyneet kiihtyvällä vauhdilla ja viikoittain saamme lukea uusista yt-neuvotteluista suomalaisissa yrityksissä.
Miten kauan Suomi kestää tätä mannertenvälistä nahjusta?
Vanhanen ajaa yritykset Suomesta
3
153
Vastaukset
- MiracleMike
http://www.keskusta.fi/apila/uutiset/?article_id=12128
"- Otimme riskejäkin alentamalla sekä palkansaajien tuloverotusta että yritysverotusta. Riskinotto kannatti, saimme talouden uudelleen vahvaan kasvuun. Tämä näkyy nyt myös työllisyydessä, Vanhanen muistutti uusimpiin tilastotietoihin viitaten."
"Nykyinen hallitus on alentanut yritysverotusta, keventänyt yritysten sukupolvenvaihdosten verokohtelua, rohkaissut aloittavia yrityksiä muuttamalla arvonlisäveron alarajan liukuvaksi, parantanut kotitalousvähennystä ja toteuttanut matalapalkkatyön verotuen."- KEPU PETTÄÄ AINA
Varmaan sinä ihan vakavissasi uskot tuota propagandaa, jossa Matti Vanhanen itse selittää omat töppäyksensä voitoiksi.
Otamme osaa. Vilpittömästi. - Kiinaan
KEPU PETTÄÄ AINA kirjoitti:
Varmaan sinä ihan vakavissasi uskot tuota propagandaa, jossa Matti Vanhanen itse selittää omat töppäyksensä voitoiksi.
Otamme osaa. Vilpittömästi.töihin itse Vanhanen. Suomalaisissa on taitoa ja osaamista, miksi Vanhanen aliarvioi Suomalaisia? Koulutusta työttömille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574