Ketkä kaikki on ollu salkkareiden alusta asti niissä ja on vieläkin? Ainaki ulla ja seppo.
aina vaan
13
799
Vastaukset
- dallis
sit ismoooo mut ennen sen maha oli pienempi nyt sillä on tollanen kaljamassu :)
- jussilaanez
Laurahan ja sit Kari kävi äsken sallareis nii seki o..
- Minäpä muistan!
Kari ei ole ollu ihan alusta asti salkkareissa. Sillonkun salatut alko Kari istu linnassa vielä eikä siitä juuri mitää puhuttu sit se Kari tulla tumpsutteli pihlajakadulle. Kuitenkin melko alusta mut ei ihan alusta asti.
- amppari
JENNI MYÖS, ONKO AMI OLLU ALUSTA ASTI?????? Onko mä en muista??
- ossisami
mitä mieltä ossi puolakasta
- Satu-nen
Ami tuli salkkareihin Salineihin lastenhoitajaksi, silloin kun Sofia oli pieni.
- TeemuAaron ihailija
Seppo ja Ulla, Elina, Laura, Ismo
- ossisami
millonka sun fanius aaroa kohtaan alkoi mä ihailen tota ossia
- khullu
Jaa ossi.. Mä en oikein tiedä, tykkäätkö sä siitä HULKKIEN takia? :p
- Rhanna
ossisami kirjoitti:
Alusta asti sarjassa ovat olleet mukana Ulla, Seppo, Ismo, Laura ja Jenni.
- ossisami
khullu kirjoitti:
Jaa ossi.. Mä en oikein tiedä, tykkäätkö sä siitä HULKKIEN takia? :p
ehkä vähän siksikin mutta onhan se aika komea mies ja onhan toi rikukin komea uros
- TeemuAaron ihailija
ossisami kirjoitti:
joskus lokakuun 20. päivän tienoilla. Yhtäkkiä vaan rupesi Aaro kummittelemaan mielessäni ja sitten en enää saanutkaan silmiäni irti TeemuAarosta ja piti ruveta ihan nauhoittamaan Aaro-kohdat, että saa kuolata häntä välipäivinä, jolloin Aaroa ei näy töllöttimessä.
Taitaa olla lääkitys pielessä meikäläisellä, kun nuo pahisroolien vetäjät ihastuttaa ;-).
- Salkkarit is the best!
Ei kyllä taida olla enää hirveesti paljasjalkaisia näyttelijöitä. Ulla,Seppo,Elina,Laura,Ismo,Jenni. Muita ei taida olla vai muistanko väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286