Heipä hei!!

Mä meen ny saunahan! Olen likainen, mutten Harry... :)

15

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löylyhetkiä....=:0)))))

      • Kiitos! Merci! Takk! :)


    • itsekin mieli saunoa. Pitää varmaan lämmittää ja sit ottaa kunnon löylyt. Olutta vaan ei saa enää näin myöhään:(((

      • ...oluthana saunassa! Ostin pannun kirpputorilta ja asensin itse. Eipä tarvitse orjailla onko kaljaa vai ei... :) Paitsi tietenkin joka kuukauden 15.päivä on olutpankin tarkistus. Vesivaraajan viekus on 15 litran pömpeli mallasta! Nyt mä meen maistelemaan..


      • tipuliinukka

        sää sen sanositkin! ...Mullo... tuutko hakemaan täält? ;))))))
        Mää juaj jo!


      • tipuliinukka kirjoitti:

        sää sen sanositkin! ...Mullo... tuutko hakemaan täält? ;))))))
        Mää juaj jo!

        Siis oonko mä ainoo jolla sitä ei oo? Jos näin on käynyt niin saatte kyllä sitten tarjota mullekin lasilliset.


      • tuputuu kirjoitti:

        Siis oonko mä ainoo jolla sitä ei oo? Jos näin on käynyt niin saatte kyllä sitten tarjota mullekin lasilliset.

        ...suoraan hanasta! Kyhäsin letkun hanan nokkaan, joten syystäkin saunan ovessa on teksti: EI LASIA SAUNAAN..! Toimii kuin junan vessa! tihi..:)


      • tipuliinukka
        NW4EVER kirjoitti:

        ...suoraan hanasta! Kyhäsin letkun hanan nokkaan, joten syystäkin saunan ovessa on teksti: EI LASIA SAUNAAN..! Toimii kuin junan vessa! tihi..:)

        Viimeks ko mää oli junas nii se vessa mittän toiminu! xDDD


      • tipuliinukka kirjoitti:

        Viimeks ko mää oli junas nii se vessa mittän toiminu! xDDD

        Jos olisi olutta niin joisin vaikka löylykauhasta!!


      • galeina
        NW4EVER kirjoitti:

        ...suoraan hanasta! Kyhäsin letkun hanan nokkaan, joten syystäkin saunan ovessa on teksti: EI LASIA SAUNAAN..! Toimii kuin junan vessa! tihi..:)

        Oluthana saunassa?? No joo, kun susta kyse ni voipi pitää paikkansaki=)


      • galeina kirjoitti:

        Oluthana saunassa?? No joo, kun susta kyse ni voipi pitää paikkansaki=)

        ...sellainen MacGyver, etten ole vielä vertaistani
        kohdannut. Mulla on kaikki toisin kuin muilla! Tee kodistasi näköisesi, älä toisten näköinen!


      • galeina
        NW4EVER kirjoitti:

        ...sellainen MacGyver, etten ole vielä vertaistani
        kohdannut. Mulla on kaikki toisin kuin muilla! Tee kodistasi näköisesi, älä toisten näköinen!

        ...joku päivä vielä katsoon millanen on sun näkönen koti. Voin vaan kuvitella:))


      • galeina kirjoitti:

        ...joku päivä vielä katsoon millanen on sun näkönen koti. Voin vaan kuvitella:))

        ...vähä vaiheessa, mutta tervetuloa! Nähdään... ;)


      • galeina
        NW4EVER kirjoitti:

        ...vähä vaiheessa, mutta tervetuloa! Nähdään... ;)

        See you!


      • galeina kirjoitti:

        See you!

        ...your ass that we will!! Öitä..;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe