Heipä hei!!

Mä meen ny saunahan! Olen likainen, mutten Harry... :)

15

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löylyhetkiä....=:0)))))

• Kiitos! Merci! Takk! :)

• itsekin mieli saunoa. Pitää varmaan lämmittää ja sit ottaa kunnon löylyt. Olutta vaan ei saa enää näin myöhään:(((

• ...oluthana saunassa! Ostin pannun kirpputorilta ja asensin itse. Eipä tarvitse orjailla onko kaljaa vai ei... :) Paitsi tietenkin joka kuukauden 15.päivä on olutpankin tarkistus. Vesivaraajan viekus on 15 litran pömpeli mallasta! Nyt mä meen maistelemaan..

• tipuliinukka

sää sen sanositkin! ...Mullo... tuutko hakemaan täält? ;))))))
        Mää juaj jo!

• tipuliinukka kirjoitti:

sää sen sanositkin! ...Mullo... tuutko hakemaan täält? ;))))))
        Mää juaj jo!

Siis oonko mä ainoo jolla sitä ei oo? Jos näin on käynyt niin saatte kyllä sitten tarjota mullekin lasilliset.

• tuputuu kirjoitti:

Siis oonko mä ainoo jolla sitä ei oo? Jos näin on käynyt niin saatte kyllä sitten tarjota mullekin lasilliset.

...suoraan hanasta! Kyhäsin letkun hanan nokkaan, joten syystäkin saunan ovessa on teksti: EI LASIA SAUNAAN..! Toimii kuin junan vessa! tihi..:)

• tipuliinukka
        NW4EVER kirjoitti:

...suoraan hanasta! Kyhäsin letkun hanan nokkaan, joten syystäkin saunan ovessa on teksti: EI LASIA SAUNAAN..! Toimii kuin junan vessa! tihi..:)

Viimeks ko mää oli junas nii se vessa mittän toiminu! xDDD

• tipuliinukka kirjoitti:

Viimeks ko mää oli junas nii se vessa mittän toiminu! xDDD

Jos olisi olutta niin joisin vaikka löylykauhasta!!

• galeina
        NW4EVER kirjoitti:

Oluthana saunassa?? No joo, kun susta kyse ni voipi pitää paikkansaki=)

• galeina kirjoitti:

Oluthana saunassa?? No joo, kun susta kyse ni voipi pitää paikkansaki=)

...sellainen MacGyver, etten ole vielä vertaistani
        kohdannut. Mulla on kaikki toisin kuin muilla! Tee kodistasi näköisesi, älä toisten näköinen!

• galeina
        NW4EVER kirjoitti:

...sellainen MacGyver, etten ole vielä vertaistani
        kohdannut. Mulla on kaikki toisin kuin muilla! Tee kodistasi näköisesi, älä toisten näköinen!

...joku päivä vielä katsoon millanen on sun näkönen koti. Voin vaan kuvitella:))

• galeina kirjoitti:

...joku päivä vielä katsoon millanen on sun näkönen koti. Voin vaan kuvitella:))

...vähä vaiheessa, mutta tervetuloa! Nähdään... ;)

• galeina
        NW4EVER kirjoitti:

...vähä vaiheessa, mutta tervetuloa! Nähdään... ;)

See you!

• galeina kirjoitti:

See you!

...your ass that we will!! Öitä..;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3185
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      981
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      820
    Aihe