Miesten oikeudet

Miesten oikeudet

Onko se reilua että naiset saavat enemmän palkkaa. Heillä on enemmän eläkevuosia ja kaikille vuosille maksetaan palkkaa. Miehet jäävät tappiolle.

Naiset syyttävät miehiä kaikesta. Silloinkun halutaan suhteesta eroon väitetään:"Mies pahoinpiteli. Se voimakas korsto" Joskus toi tilanne on noinkin. Jos miestä pahoinpidellään sotkemalla taloja. Hajusteilla, irronneilla hiuksilla tms.

Sitten se eläkeikä. Naiset pääsevät yhtävanhoina eläkkeelle... EI hullua

Eduskunnassa on enemmän naisia, jotka haluavat enemmän valtaa omalle sukupuolelleen.

Sitten sekin on miehen vika, jos hän koskee alastomaan naiseen, joka tyrkyttää takamusta. Mies saa syytteen helpommin naisen pahoinpitelystä... Nainen sanoo se ottimua kiinni eikä päästänyt irti... Eikös kumpikin ole olleet rikollisia? Jos mies piti väkisin se on eri asia.

Sitten onko se reilua, että nainen voi lyödä miestä. Tuskinpa nainen siitä mitään saisi. Sitten mies lyö samalla voimalla tai tönäisee hieman. Miehelle langetetaan törkeäpahoinpitely ja naiselle lievä tai hyvällä tuurilla ei mitään.
Pahoinpitelyssä voi soittaa hätänumeroon ja nainen voi aina vedota oikeudessa "Hän ei päästänyt minusta irti" ja sekin lisää miehen tuomioa.

Entäs nuo naisten oikeuksien muut osat. Vaikka tuo pienempi rangaistus rikoksesta...kuten mainitsin---

2

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tara

      Eikös se ollut niin, että miehethän ne saavat enemmä palkkaa, kuin naiset? Naisen eurohan on jotain 80 senttiä. Ja et kai tosissasi voi verrata sitä, että mies hakkaa naista siihen, että nainen tiputtelee hiuksia lattialle. Tuskin ne hiukset sinua kovin pahasti mukiloivat...

      Naiset eduskunnassa ovat siellä tekemässä yhteisiä oloja paremmaksi, eivät sortamassa miehiä. Vaikutat hieman vainoharhaiselta, jos kuvittelet niin.

      • Mietiskelyyn

        Kuules hetkinen - suomessa on akkavalta. Se on paskamaista elämää miehille. Naiset on tehneet itsestään epämiellyttäviä ja onneksi on vapaus vielä olla heihin täällä koskematta. Itse olen päättänyt olla koskematta ja sekaantumatta ainoaankaan suomalaiseen naiseen. Ne haisee pahalle niin sisäisesti kuin joskus ulkoisesti niin , että feminismin haju yököttää.
        Tosiasia on , että naiset ajavat itse itsensä umpikujaan ja tekevät sen niin ettei miehet enää usko heidän valheelliseen ns. rakkauteen. Mielestäni feministin rakkautta ei tarvitse mihinkään. On aivan ihanaa mennä Thaimaahan ja nauttia rehellisyydestä jota oikeasti naiselliset naiset siellä tarjoavat. Ei tarvitse mietiskellä "mitähän tästä seuraa" vaan on selvä peli - kumitakki päälle ja menoksi - laskun maksu ja kaikki on selvää. Ei kusetusta - ei nalkutusta - ei ämmien paheksuntaa - ei oikeudenkäyntejä - ei riitelyä tavaroista , lapsista ja elatusavuista ym. ym...
        Sen tien näyttävät feministit viitoittavan : "lähtekää nussimaan muualle - " -ja -
        NIIN ME TEEMME kasvavalla joukolla !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1609
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1301
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1079
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1058
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. 4
      942
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    Aihe