Enpä juurikaan ihmettele, että Pete putosi. Ihmettelen ja onnittelen samalla häntä kun näin pitkälle pääsi. Tämä hektinen ja ulkomaalaisia, muun rotuisia tai vieraannäköisiä oudoksuen käsittelevä ajanjaksi maamme historiassa ei vain sopinut Petelle. Hänen olisi pitänyt syntyä vasta 10 vyotta myöhemmin, sillä uskon, että kunhan asenteet tässä muuttuvat, niin kyllä 10:ssä vuodessa ihmiset rupeavat enemmän sietämään pakolaisia yms vähemmistöihin kuuluvia ja tajuavat, että he ovat ihan tavallisia ihmisiä.
eilinen äänestystulos osoitti, ettei Suomi valmis vähemmistöille
6
965
Vastaukset
- kassu tu
onkse neiti joku helvetin pakolainen?
- ......
Pete ei ole pakolainen ainakaan, vaan syntyperältään keikyäläinen (lähellä huittista sijaitseva pikku kylä)
Mutta kai tämä kirjoittaja nyt jotenkin yritti leimata peteä homoksi tms...
En tiedä- kassu tu
hahahaha.. no miten sitä voi leimata homoks??
eiköhän se ite oo sen tehny parhaiten....
- Make
siis onko hän homoseksuaali? En tiennyt lainkaan asiaa. aluperäisellä avauksellani viittasin hänen ulkonäköönsä. Hän selästi ulkomaalainen. Hän näyttää ihan ruåtsalaiselta.
- Huhhuh...
No voi elämä!!!
Aina keksitään muka jotain... ARGH!!! Viimeksi Idolsissa juuri tässä vaiheessa myös pudonnutta haukuttiin homoksi ja kaikkea...
Eikö todellakaan ole muuta tekemistä kuin haukkua ihmisiä????!
Aikuistukaa jo.
Pete on hieno, taitava laulaja, josta kuullaan vielä. -Onneksi. :))))
- hopix
En todellakaan ymmärrä tätä aloitusviestiä.Jos itse ollaan noin ymmärtäväisiä ei silloin kannattaisi tehdä skitsofreenisiä viittauksia omasta päästään ja määritellä ihmiset tietämättömyydessään juuri niihin kasteihin joihin muka Suomen kansa finalisteja on määritellyt. Itsehän olet juuri samanlainen silloin.DA?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa853588Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292373Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1402016Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33861En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30780- 43775
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen59722Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet3706- 40677
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87666