Nyt meni ohi hilseen...miten on mahdollista että Ilkka, jolta meni kaikki kolme kappaletta nuotin vierestä ja yliyrittämiseksi, äänestettiin jatkoon! Pohjanoteerauksena vielä teräsbetonin kappale...olin odottanut kyseistä esitystä kun hän joskus sen lupasi laulaa, mutta siitä en saanut mitään muuta kuin hyvät naurut. Miten mies voi laulaa niin huonosti! ja vielä pääsee jatkoon noilla esityksillä! Pete ja Katri olisi kuulunut finaalikaksikkoon...Nyt vain toivon että Ilkka ei voita kilpailua.
pettynyt äänestykseen...
6
508
Vastaukset
- jennniee
Typerät teinit on äänestäny Ilkan jatkoon. perkele
- emppu-86
ole luokanopettaja..? Sitä äänestää aina sen koko luokka, muut opettajat, muut luokat ja lasten vanhemmat.. Voi Voi.. :)
- Gardfield
On hirveä vääryys, että Ilkka on loppukisassa. Ilkka on ollut joka osakilpailun huonoin laulaja. Jollain ilveellä hän on onnistunut hankkimaan vankan kannatuksen. Olin kuolla naurusta Teräsbetonin kappaleen aikana. Välillä ääni mörisi kumeana bassona, sitten välillä kiekaisi kuin kukko.
- olen ollut pettynyt
jo ennen finaalia näihin äänestyksiin, kuinka tv-katsojat eivät tiedä laulamisesta yhtään mitään. Ja kuinka helposti tätä uutta ns. 'kohderyhmää' on helppo manipuloida.
- Ilkka
Eilinen oli Ilkan kaikkien aikojen pohjanoteeraus ja silti jatkoon... Uskomatonta! Kundi laulaa suurimman osan aikaa täysin nuotin vierestä, ääni ei riitä kunnolla ylä- eikä alaääniin ja heiluu lavalla kunnon helluntalaiseen hilluliuskovaiseen tyyliin, vai kaato puuttui. "Kiva olla suomalainen", kun edellä mainittu Idol´s voittaja lähtee "edustamaan" Suomea maailmalle. Kundin ainoa paikka, kun ainoa oikea paikka olisi päiväkodin/eskari-ikäisten lasten laulattaja.
- ylä
Ilkka kirjoitti:
Eilinen oli Ilkan kaikkien aikojen pohjanoteeraus ja silti jatkoon... Uskomatonta! Kundi laulaa suurimman osan aikaa täysin nuotin vierestä, ääni ei riitä kunnolla ylä- eikä alaääniin ja heiluu lavalla kunnon helluntalaiseen hilluliuskovaiseen tyyliin, vai kaato puuttui. "Kiva olla suomalainen", kun edellä mainittu Idol´s voittaja lähtee "edustamaan" Suomea maailmalle. Kundin ainoa paikka, kun ainoa oikea paikka olisi päiväkodin/eskari-ikäisten lasten laulattaja.
Kyllähän se nyt vain oli silleen että minäkin vartuin että Pete olisi jatkanu´t Mutta siltä kertakaikkiaan loppuu ääni. Hengitys tekniikka on puuttellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725