KETÄ MUUTA ÄRSYTTÄÄ TOI SAATANAN ELISAN MAINOS KU AINA TÖKKII TOHON KOKO RUUDUN KOKOISENA =))
VITUN ELISA MAINOS >:(
13
1249
Vastaukset
- mua
minuakin v,,tutaaa se
- MUA
MUA, VIHAN SITÄ!
- mieli..
irtisanoa elisan ton takia.
- Elisa Hannele
No heippa. Mua ainaki ärsyttää, koska mielestäni nimeäni käytetään väärin;)) Mutta kyllä mua ällöttää aika paljon toi telefinlandin pomppiva ukkeli jippiin sivuilla:)))
- on..
kato poro
- Puuh...
Meinas mennä hermo kun se idioottimainen poro hillu siinä! Ei sen tarttis olla koko ruudun kokonen!
- melttu
se ei oo hauskaa jos on kiire jonnekki tiettyyn paikkaan ja se on heti estona
- ärsyttää
vähiinpäin KAIKKI Elisan mainokset esim. telkkarissa...ja ne kaks "nörttiä" jotka niissä yleensä hiluu. Ei Elisaa meille!
- 6666yyy
Elisa vois lopettaa vaikka mainostelut kun ei tunnu elisanörttien käsikirjottaja ymmärtävän mitään huumorista, jos huumoria on se että ne jätkät vääntää suomi englantia ni on aika suppea huumorintaju. Ehkäpä top5 menee minun huonoimpiin mainoksiin.
- Anonyymi00012
HEI MUA, SE ELISA NAGIKA RRR!! TULEE JOKA VÄLISSÄ, NIIN TYPERÄ, OMAHYVÄNEN ÄIJÄ YLIMIELINEN ANONYYMI
- Anonyymi00013
HEI MUA, ELISAN 5G MAINOS JA SE SAUNA MAINOS ÄRSYTTÄÄ KATSOJIA TÖRKEETÄ, EDS VASTUUTINTA NIILLÄ. MTV3 KANSSA NEUVOTTELUT MUKA. SITTE, ON OTSAA MAINOSTAA , NIIN EPÄTOIVOSIA ON ETTÄ RY TÖKKII JOKA HEMMETIN KANAVALLA OKSETTAA KATELLA,, 3 KUUKAUTTA MENNY NIITTEN PELIÄ., PELINAPPULOITA OLTU JA SE KUN VAAN JATKUU, KANAVAT PYSYY KIINNI ANONYYMI
- Anonyymi00014
MIKSI EI NÄY KANAVAT VAIKKA VUODENVANHA TV!!!
- Anonyymi00015
MITÄ TOIMITUS SEKOILEE KUN KYSYY MIKSI TV EI TOIMI!!
HULLUKSIKKO KAIKKI TULLEET !!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427