LORTTI ON NII MAHTAVASTI TOTEUTETTU ET KAIKKI TRILOGIAN LEFFAT SAA MULTA TÄYDET PISTEET!! MUT KYL KUNIINKAAN PALUU OLI EHDOTTOMASTI PARAS JA ANSAITSI 11 OSCARIINSA TOISENA TULEE FELLOWSHIP OF THE RING JOKA ON MYÖS MELKEIN YHTÄ MAHTAVA KU KOLMONEN VIKANA MUTTA EI VÄHÄISIMPÄNÄ KAKKONEN OLI TRILOGIAN KESKIMMÄINEN JA SIKS VAIKEIN TOTEUTTAA MUT HIENO LEFFA KYL.
FELLOWSHIP OF THE RING: ***** :D:D
TWO TOWERS: ****½ :D
THE RETURN OF THE KING:***** :D:D:D
LOTR ARVOSTELU
TUMPA
4
419
Vastaukset
- balle-nalle
Kakkonen on hyvä, mut siin on enimmäksee vaan sellast miekkaa ja tappamist.. Se vika on vaan nii herkistyttävä
- teinihobitti
Juu samaa mielt.. parhaita on:)
- Antti
Totta. Ei mitkään ylistyssanat riitä kertomaan niistä. Itse antaisin (asteikolla 1-5):
Sormuksen Ritarit: 5-
Kaksi Tornia: 4½
Kuninkaan Paluu: 5
Ennen elokuvia en tiennyt mitään tarinasta. Elokuvat sai lukemaan kirjan ja nyt oon täysin LOTR-fani! - Angie
Mun mielestä Kaksi Tornia taitaa olla paras kaikista :>
En tiedä miks,mutta jotenkin vaan...^^ (Tai sitten se on yhtä hyvä kuin kolmonen.)
Ensimmäisestä tykkään vähiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522097
- 622012
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p131541- 621352
- 501319
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88717Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33688- 40643