Kuinka kauan suomi24:n annetaan pelleillä "palveluineen"? Jatkuvasti on vikaa ja sivut eivät avaudu koska varustaja työntää kolmen tuuman paskaa kahden tuuman putkeen.
Sähköposti toimii lähinnä satunnaisesti. Jos saapuva posti sattuu joskus toimimaankin, lähtevä posti ei koskaan. Valkoinen lakana vaan täyttää näkymän. Mitä ne kuluttajansuojaa vahtivat virkaelätit tekevät?
Huijausta koko pelleily, suomi24
4
787
Vastaukset
- Barbie_nainen
itse en ole koskaan käyttänyt Suomi24:n sähköpostia, enkä myös aiokaan.
Se on minulle ihan yks hailee. - M a k e
Olisko aika hankkia nopeammat letkut? Harvoin mulla on ollu sähköposti jumissa. Sen sijaan ne vois antaa jokaisen käyttäjän valita haluaako roskaposti suodatusta käyttöön. On jättänyt hyödyllisetkin viestit tulematta.
- Nimetön
MINUN letkujeni nopeus kyllä riittää itselleni, sillä KAIKKI muut sivut avautuvat sekunneissa ja tahmomatta. Sen sijaan Suomi24:n kannattaa hillitä palvelujensa yltiöpäistä lisäämistä ilman että konehuoneen kapasiteettia lisätään. Tätä mieltä ollaan jollakin muulla tämän serverin keskustelupalstalla jonka nimeä en nyt muista.
Olen takuulla vähintään puoliammattilainen nörttien sekalaisessa seurakunnassa. Tämän vuosituhannen ajan on tullut päivittäin surffailtua hyvinkin 8 tuntia. Mutta olkoon tämä(kin) kritiikki sitten yksi niistä joihin serverin agentit vastailevat ja serveri lähettää s-posti-ilmoitukset vaikka en ole niitä pyytänyt, en ole rastittanut ruutua.
- Madonna
Miksi valittaa ilmaisesta asiasta ja kun netti on pullollaan vaihtoehtoja sähkäpostille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591