Huijausta koko pelleily, suomi24

Nimetön

Kuinka kauan suomi24:n annetaan pelleillä "palveluineen"? Jatkuvasti on vikaa ja sivut eivät avaudu koska varustaja työntää kolmen tuuman paskaa kahden tuuman putkeen.
Sähköposti toimii lähinnä satunnaisesti. Jos saapuva posti sattuu joskus toimimaankin, lähtevä posti ei koskaan. Valkoinen lakana vaan täyttää näkymän. Mitä ne kuluttajansuojaa vahtivat virkaelätit tekevät?

4

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Barbie_nainen

itse en ole koskaan käyttänyt Suomi24:n sähköpostia, enkä myös aiokaan.

Se on minulle ihan yks hailee.

• M a k e

Olisko aika hankkia nopeammat letkut? Harvoin mulla on ollu sähköposti jumissa. Sen sijaan ne vois antaa jokaisen käyttäjän valita haluaako roskaposti suodatusta käyttöön. On jättänyt hyödyllisetkin viestit tulematta.

• Nimetön

MINUN letkujeni nopeus kyllä riittää itselleni, sillä KAIKKI muut sivut avautuvat sekunneissa ja tahmomatta. Sen sijaan Suomi24:n kannattaa hillitä palvelujensa yltiöpäistä lisäämistä ilman että konehuoneen kapasiteettia lisätään. Tätä mieltä ollaan jollakin muulla tämän serverin keskustelupalstalla jonka nimeä en nyt muista.
        Olen takuulla vähintään puoliammattilainen nörttien sekalaisessa seurakunnassa. Tämän vuosituhannen ajan on tullut päivittäin surffailtua hyvinkin 8 tuntia. Mutta olkoon tämä(kin) kritiikki sitten yksi niistä joihin serverin agentit vastailevat ja serveri lähettää s-posti-ilmoitukset vaikka en ole niitä pyytänyt, en ole rastittanut ruutua.

• Madonna

Miksi valittaa ilmaisesta asiasta ja kun netti on pullollaan vaihtoehtoja sähkäpostille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      83
      4313
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      163
      3532
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3139
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      195
      1930
    5. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1756
    6. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1747
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1744
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1597
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18