Järkikäteen!

Hohhoijaa..

Vähäkö te Ilkan fanittajat kuulostatte ääliöiltä! Jokaises viestis :" Iik! Mä rakastan Ilkkaa! Se on niin ihana! Mä rupeen sen tyttöystäväks!" Haloo! Daa! Eikö teiän aivois oo mitään? Eihän sillä edes ole mitenkään erityinen lauluääni, eikä se edes ole erityisen hyvän näkönen. Se aivankuin keskenkasvuinen pojan viikari siellä lavalla. Se vaan hyppii ja pomppii siellä hullunlailla, vaikka esim. Anastacian Left outside alone:a esittäes pitää olla asennetta. Mutta, eihän näillä pikkulikoilla ole mitään musiikin tuntua. Jos Ilkka voittaa, siitä tulee vain täys floppi.

3

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tellu

Olet ihan oikeassa!! Moneen kertaan Ilkka on ollut kehnoin laulaja, mut pikkutyttöjen äänillä päässyt jatkoon. Luulen et monet piti Agnesta varmana jatkajana eikä siks äänestänyt sitä ja se tippui. Näin ainakin mun kaverit sanoi tehneensä. Mut Ilkka on ihan kiva poika, siinä kaikki. Laulajana karaoke sarjaa...

• -.-

olen samaa mieltä

• Karu totuus
        -.- kirjoitti:

olen samaa mieltä

Eilisessä lähetyksessä särki oikein korvia kun kuuli miten huonosti KAtri, Pete ja Ilkka lauloivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6448
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      83
      4933
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      105
      3191
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3032
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2235
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1616
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1211
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1192
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1106
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      884
    Aihe