Mikä on...

...paras tai hauskin havaitsemasi teksti pipossa, lippiksessä tai paidassa? Itse olen eniten huvittunut tekstistä "PALIKKA!!" Kertoo ilmeisen paljon kantajastaan... :)

50

1946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sola"

..piti heti hankkia sellanen ittellekkii... ;)))

• ...kyseistä slogania. Melko huvittava tuokin, varsinkin kun kantaja kulkee naama norsun v*tulla vastaan...:)

• sola"
        NW4EVER kirjoitti:

...kyseistä slogania. Melko huvittava tuokin, varsinkin kun kantaja kulkee naama norsun v*tulla vastaan...:)

joo ja näkisittepä mummojen ilmeet ko ne tavailee, mitä mun paidassa lukee...Tekee aina mieli illistää kunnolla...;)

• paivansadeko

on. Hieno.

• quistis

B-rapun talkkari oli aikas hauska...Oli pienen pojan pipossa:o))

• ...jolppi tietää että B-rappu tarkoittaa muutakin kuin isukin duunipaikkaa..? :)

• quistis
        NW4EVER kirjoitti:

...jolppi tietää että B-rappu tarkoittaa muutakin kuin isukin duunipaikkaa..? :)

äippä tietää laittaessaan nassikkansa päähän sen pipon..Nauraa:o))))))))))))))))

• quistis kirjoitti:

äippä tietää laittaessaan nassikkansa päähän sen pipon..Nauraa:o))))))))))))))))

:) :) :) :) naurua.....

• quistis
        NW4EVER kirjoitti:

:) :) :) :) naurua.....

lekendaariset hankkialippikset...niitä näkyy viel täällä maalla.....;o))))))

• sola"
        quistis kirjoitti:

lekendaariset hankkialippikset...niitä näkyy viel täällä maalla.....;o))))))

oi QUU, Lähetä KILTTI mulle heti sellanen, jos jossain näät!

MÄ HALUUN!!!

;)

• quistis
        sola" kirjoitti:

oi QUU, Lähetä KILTTI mulle heti sellanen, jos jossain näät!

MÄ HALUUN!!!

;)

LKaikki tosin auringon ja hien haalistamia....Mut saattais ex apin vintiltä löytyä vähän käytettykin...Mustalla muovilipalla;o))

• sola"
        quistis kirjoitti:

LKaikki tosin auringon ja hien haalistamia....Mut saattais ex apin vintiltä löytyä vähän käytettykin...Mustalla muovilipalla;o))

oih, sellanen reuhka ois ihaaana... ;)

• quistis
        sola" kirjoitti:

oih, sellanen reuhka ois ihaaana... ;)

saat jos vain haluut...Nostalgiaa....;o)))....

• sola"
        quistis kirjoitti:

saat jos vain haluut...Nostalgiaa....;o)))....

Jos mie oon oikeen kamalan, kamalan kiltti, niin toiskohan se pukki mulle vielä massikanki. Se sopis nii hianosti mun lätsään sitte... ;)

• quistis
        sola" kirjoitti:

Jos mie oon oikeen kamalan, kamalan kiltti, niin toiskohan se pukki mulle vielä massikanki. Se sopis nii hianosti mun lätsään sitte... ;)

Mut muista olla oikein extrakiltti pukille;o)))))))

• tai jotain sinne päin..... taitaa olla duutsoneitten pipo.....muistaakseni....=:0))))))

• ...mutta tietyissä tilanteissa toimii kuin junan vessa(vaikka monella on omakohtaisia kokemuksia junan vessan toimimisesta..) :)

• NW4EVER kirjoitti:

...mutta tietyissä tilanteissa toimii kuin junan vessa(vaikka monella on omakohtaisia kokemuksia junan vessan toimimisesta..) :)

kulunnut.....
        Junan vessat on ihan karmeita.... vaisen näin talviseen aikaa..... pärsse jäätyy.....=:0))))))

• galeina

Se o siinä*virn*

• ...ja todella vaikuttava teksti! :)

• galeina
        NW4EVER kirjoitti:

...ja todella vaikuttava teksti! :)

..niin totta!=)

• luke67

Oli musta erittäin hyvä.

• ssbadammm

helppo nakki, riippuen tietysti paidan kantajasta :DD
      Kerran näin pipon miehen päässä ja siinä luki homo

• ...ja koruton tuo jälkimmäinen! :)

• luke67

Kamulta synttärilahjaks paidan, mis lukee"ronkelit runkkaa"

• ssbadammm
        NW4EVER kirjoitti:

...ja koruton tuo jälkimmäinen! :)

jos sillä miehellä olisi ollut sellainen paita, jossa olisi selässä lukenut, vaikka vedä tonne ja nuoli alas päin, sillai, niin sitten olisi ollut hempeempi :DD

• luke67 kirjoitti:

...uusi teksti mulle! Melko huvittava tuokin...:)

• ssbadammm
        luke67 kirjoitti:

käyttänyt? :DD

• luke67
        NW4EVER kirjoitti:

...uusi teksti mulle! Melko huvittava tuokin...:)

Toiminu baaris.

• ssbadammm kirjoitti:

jos sillä miehellä olisi ollut sellainen paita, jossa olisi selässä lukenut, vaikka vedä tonne ja nuoli alas päin, sillai, niin sitten olisi ollut hempeempi :DD

Sinä se osaat! Täysin heterona, on pakko sanoa, että vaikka olisin b-rapun rassaaja.. en perkeles kehtaisi pukea päälleni vaatteita, jotka vain vahvistavat seksuaalisen suuntautumiseni muille! :)

• luke67
        ssbadammm kirjoitti:

Käyttäny

• ssbadammm kirjoitti:

Enkä käytä. :)

• ssbadammm
        NW4EVER kirjoitti:

Sinä se osaat! Täysin heterona, on pakko sanoa, että vaikka olisin b-rapun rassaaja.. en perkeles kehtaisi pukea päälleni vaatteita, jotka vain vahvistavat seksuaalisen suuntautumiseni muille! :)

enkä kyllä välttämättä käyttäis muita vastaaviikaa ja heterona sanon minä, ei mulla niin paljoo pokerii olis et laittais päälle, vaikka helppo nakki paidan tai vastaavii, enkä kyllä aikoinaan suostunut käyttää paitaa jossa luki varattu :DD

• ssbadammm

minusta on aika hauskoi, kun pienen lapsen päällä nähny paidan, jossa lukee vaarallinen :DD

• Pirustako noista velliperse-pleikkari-syndroomasta kärsivien viattomien pikku lapsosten naamasta näkee, ovatko he OIKEESTI VAARALLISIA...:/

• galeina

...varattu mutta vapaamielinen..

• ...olen tavannut liikenteessä, tosin en yhdessä vaan erikseen! :)

• galeina
        NW4EVER kirjoitti:

...olen tavannut liikenteessä, tosin en yhdessä vaan erikseen! :)

*reps*

• galeina kirjoitti:

*reps*

*reps* mahtaa tarkoitta mitä? Olen hieman jäässä tämän nykynuorison ihme lyhenteistä... hymiöt vielä ymmärrän juuri ja juuri.

• galeina
        NW4EVER kirjoitti:

*reps* mahtaa tarkoitta mitä? Olen hieman jäässä tämän nykynuorison ihme lyhenteistä... hymiöt vielä ymmärrän juuri ja juuri.

*nauraa*...no ehkä toi *reps* on samaa suunnilleen kuin "repeää nauruun"...ja vielä syystä.

• galeina kirjoitti:

*nauraa*...no ehkä toi *reps* on samaa suunnilleen kuin "repeää nauruun"...ja vielä syystä.

...on hyvä käydä yöpuulle! LÄMMIN KIITOS KAIKILLE VAIVAUTUNEILLE! Palataan asiaan keväämmällä...:)

• Pikkukolli
        NW4EVER kirjoitti:

...on hyvä käydä yöpuulle! LÄMMIN KIITOS KAIKILLE VAIVAUTUNEILLE! Palataan asiaan keväämmällä...:)

Oot vitun tyhmä!!

• galeina
        Pikkukolli kirjoitti:

Oot vitun tyhmä!!

Ei hän tyhmä ole, vain...ööö...omanlaatuisensa*wrn*

• Pikkukolli kirjoitti:

Oot vitun tyhmä!!

Hyvää joulua vaan sullekin! Ja etenkin uutta vuotta!!

• pelle rohkea

olis´ edessä lukee JOKERIT ja takana NARRIT. (kuulemma itse tehty pipo)

• Nimetön

ihmisen pipossa lukee AHTAAJA. Vaikka hän onkin pikkutyttö. ;-))

Carm

• nylkkäri

Selvänä olen symppis
      selässä:Humalassa huppujätkä

• selässä luki

Kaaos kulkee kannoillani.

• kähkönen II

p1llu tätä maailmaa pyörittää

• paivansadeko

lukea, mutta mulla on paita jossa lukee. Ei tartte auttaa.
      Siinä on joskus hymyjä saanut kun on jotain tiililetkaa raahannu. Tai koiranäyttelyissä kun käsissä on kolme -neljä koiraa, kärryt joissa pari häkkiä, pari kassia ja ym.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3195
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    Aihe