ennenkuin

ssbadammm

lähden viettää Lucia-päivää hymyissä suin, niin kyllä mä purkaan nytten kiukkuni.
En tykkää Lucia-päivästä on se muuten ihan kiva päivä, mutta en tykkää siitä.
Ala-asteella sain tunnin jälki-istunnon, kun sanoin opettajalle, että ihan typerää koko päivä ja ootko värisokea, kun vaalee tukkanen on Luciana ja mitä sitä ruotsiksikin laulaa, kun se on italialainen juhla, italiaksi se pitäisi suomen lisäksi laulaa, eikä ruotsiksi ja siksikään en pidä koko jutusta, kun mulla oli pienenä vaaleat hiukset ja jouduin aina leikkii Luciaa, vaikka inhosin mekkoja ja kaikkee tyttömäistä ja sitten kerran takana oleva tyttö siinä kulkueessa kaatui ja minulla paloi hiuksia ja sitten jouduin olemaan lyhyt tukkainen ja sain jälki-istunnon kun löin sitä tyttöä.
No siinä se sitten tuli ja nytten lähden hymyilee ja viettää sitä tätä päivää, niin ja Huomenta :)))

14

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quuuuuuuuuuuuuu

Äläs välitä...Minälkin jouduin olemaan tuo ikiihana valonneito...Useina vuosina:o)) pelotti hirveesti niiden kynttilöiden kanssa....Mul vain stearinia hiuksiasa....Santaaaaaaaaaaa Luciaaaaaaaa...Vai mitens se menikään....Oikeesti ne oli yhtä kidutusta ja pelottavia päiviä....:o/

• huomenta....=:0))))))))))))

• kippari

tossa tv tota lucian juttua ei tarvii enää olla elävät kynttilät päässä ettei syty ainakaan hiukset flekkaamaan kun tolla pikkulikalla oli sähkö kynttilät päässä:=)Tossa vaan mietin et tätähän ne linnassa onko tää lucianpäivä helppo lusii;=)

• toinennimetön

ollut lucia-neitona. Minusta tuli koulun suosituin tyttö.Ihmettelen miksi kummassa. vai johtuisiko se siitä että kaatusin se kaapu päällä.
      Jouluun kuuluu kaikenlaisia kummia perinteitä.
      Siinä onkin oiva kysymys.Miksi lucia-neidon pitää olla blondi.?viisas vastatkoon tähän kysymykseen.

• quuuuuuuuuuuuuu

niin minulle sanottiin ...silloin joskus;o))

• toinennimetön
        quuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

niin minulle sanottiin ...silloin joskus;o))

pitää olla blondi. mitäs jos haluaisi vaikka ruskeaverikkö lucia-neidoksi. tietynlaista syrjintää.
        tuoko blondi valon ilmeisesti tuo sitten.

• quuuuuuuuuuu
        toinennimetön kirjoitti:

pitää olla blondi. mitäs jos haluaisi vaikka ruskeaverikkö lucia-neidoksi. tietynlaista syrjintää.
        tuoko blondi valon ilmeisesti tuo sitten.

värillä on väliä;o)) Vaalea.....valo...Tumma darkness...;o)) Tän olen vain quullut...Mä ainakin olen ihan pimee tyyppi:o))

• toinennimetön
        quuuuuuuuuuu kirjoitti:

värillä on väliä;o)) Vaalea.....valo...Tumma darkness...;o)) Tän olen vain quullut...Mä ainakin olen ihan pimee tyyppi:o))

ruskeaverikkö nykyisin.
        pienenä tyttönä minulla hiukset olivat vaaleammat. tiesitkö muuten että pellavapää(lapsi)siis hiukset voivat tummeta kun ikää tulee lisää?

• guuuuuuuuu
        toinennimetön kirjoitti:

ruskeaverikkö nykyisin.
        pienenä tyttönä minulla hiukset olivat vaaleammat. tiesitkö muuten että pellavapää(lapsi)siis hiukset voivat tummeta kun ikää tulee lisää?

näyttää käyvän...Ei minusta kai koskaan silti brunettia tule...Vaik eihän sitä tiedä...Mun isäni on punapää;o))
        Quu qellastuu;o)))))))

• toinennimetön
        guuuuuuuuu kirjoitti:

näyttää käyvän...Ei minusta kai koskaan silti brunettia tule...Vaik eihän sitä tiedä...Mun isäni on punapää;o))
        Quu qellastuu;o)))))))

tunne että käryää. se haisee käry tässä minun vieressä.
        ;)

• quuuuuuuuuuuuu
        toinennimetön kirjoitti:

tunne että käryää. se haisee käry tässä minun vieressä.
        ;)

sammuta se äkkiä.....Palokunta hei..apuun!!!!

• toinennimetön
        quuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

sammuta se äkkiä.....Palokunta hei..apuun!!!!

menemällä kylmän suihkun alle.kai tiedät miksi kylmän.iho viileni tuli meinaan todella kuumat paikat.hymyilen vain vähän:)

• Alien-8

Se Lucia on peräisin muinaisesta Luciferistä,joka tarkoittaa Valontuojaa.

Siitä on myös lähtöisin erään aineen nimi,lusiferiini.

• miskak_evk

Lucia kyllä on alunperin Sisilian Syrakusasta eikä sillä ole mitään tekemistä Luciferin kanssa.

Lucifer taas oli langennut arkkienkeli...

Lucia tapettiin uskonvainoista, jonka jälkeen hänestä tuli marttyyri...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe