A-Pisteen loanheittokampanja verorahoilla

Johnny Walker

Verorahoilla maksetun YLE:n A-Piste alitti journalistisen riman komeasti eilen. Huhuista, juoruista ja toimittajan henkilökohtaisesta vihasta oli koottu sillisalaatti Niinistöä vastaan. Ja tämän me veronmaksajat saamme vielä maksaa. Niinistöä tai hänen lähipiiriään ei haastateltu, näinhän syytettyä on kohdeltu sosialistimaissa vuosia. Läpi paistoi demaripropaganda kirkkaasti. Nyt viimeistään on aika lopettaa YLE: minä en halua maksaa demripropagandaa.

11

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pykälä

Koskeeko YLE:ä hallintolaki?

• Ihmettelevä

Jo on yle tosi alas painunut.
      Millainen siellä mahtaa talouskin olla?
      Ylen teettämät gallupitkin ja niistä uutisointi on omituista. Esimerkiksi viimeistä gallupia uutisoitiin kuinka tv-tentin vaikutus näkyi gallupissa, vaikka senjälkeisten haastattelujen määrän täytyi, koko haastatteluajankohta huomioon ottaen, olla pieni. Päinvastoin gallupissa näkyi punamullan äkkitempaus perustuslakiasiassa, joka aluksi monen mielestä vaikutti sankarteolta. Mutta nyt, varsinkin kun eduskunnan puhemies on saanut tilaisuuden asiaa tarkastella, osoittautui päättömäksi tempuksi.

• Vasurit kaappasi vallan

Markkinointi ja Mainonta-lehdestä luin, kuinka Heinäluoma torpedoi liikkeenjohdon ammattilaisista koostuneen YLEn hallituksen ja vaati vaatimalla saada pitää Jouni Backmanin SDPn hallituksessa.

Jäljet näkyvät. Heinäluoma ja Erkko hallinnoivat tiedotusvälineitä. Molemmat äärisosialisteja ja Halosen kannattajia.

• Korjaus

saada pitää Backmanin YLEn hallituksessa.

Kas kun menee SDP ja YLE sekaisin, kas kun.

• elämä on muutakin

Kauppaketjujen makkaramainoksille riittää MTV3.

• äänestäjä

Paistoi selvästi läpi Halosen kannattajien hätä, siinä ala-arvoisessa ohjelmassa ei ollut mitään asiallista syytä miksen äänestäisi Niinistöä, päinvastoin, nyt olen vielä varmempi että annan Niinistölle äänen sillä vastustajien hätä alitti riman.

• saas nähdä

A-piste on nyt tehnyt lievästi sanottuna "kriittisen" esittelyn Vanhasesta ja Niinistöstä. Seuraavaksi on vuorossa Halonen. Odotamme mielenkiinnolla.

• demarien vihollinen no1

..apistettä, silloin kun Halonen on vuorossa.
        otetaan a-piste boikottiin. En tule katsomaan sitä enää, 3(kolmoselta) tulee silloin parempaa ohjelmaa, jokin hyvä leffa........

• Sauli on elätti

Kokoomus ja Niinistö ovat veronmaksajien elättejä.

Mitä sitä kiertelemään.

Me muut tehdään työtä, jotta voitaisiin kustantaa YLE ja Saulin palkka ja mainostoimisto BOBille hirveet rahat.

Halonen ja Vanhanen sentään ovat oikeissa töissä.

• Uusinen

Kyllä menee satojatuhansia tuon julkisuusvaurion korjaamiseen.

• friikku

Yle pitäisi siivota ylimääräisistä tyhjäntoimittajista. Siellä on liikaa väkeä, kun on aikaa suoltaa työkseen tuollaista paskaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe