mun mielest aika hanurist et suomalaist haluis jonku läskin possun heidän idolikseen (katri).
läski idoli?
17
1748
Vastaukset
- jusa
tuommonen tyttö saattaa olla kova naimaan
- miko.
tai sit ei! ehkä hyytyy yhen kerran jälkeen?! :)
- Janne Tuikku
Jannen Tuikku ei syty lihavista tytöistä, eikä punahiuksisista. Laiha iso rintainen blondi on erittäin kiihottava, tämä sama kaava pätee suurimpaan osaan miehistä, poikkeuksia lukuunottamatta.
- laulutaitoinen
läski, kuin tuollainen aivokääpiö! Katri ei edes oo läski, mutta paras jäljelläolevista laulutaidon perusteella. Muutenkin tässä kisassa näyttää olevan pääasia kaikki epäolennainen, kun kaikki parhaat ehdokkaat pudonneet.
- Janne Tuikku
"Katri ei oo ees läski" selvää läskin puhetta, lihavuus = itsekurin puutetta, ellei oo erikoisia mieltymyksiä siihe ulkomuotoon. HILJAA LÄSKI!
- Janne Tuikku
Janne Tuikku kirjoitti:
"Katri ei oo ees läski" selvää läskin puhetta, lihavuus = itsekurin puutetta, ellei oo erikoisia mieltymyksiä siihe ulkomuotoon. HILJAA LÄSKI!
YYYYYYHHHHH Hävettää teidän puolestanne kaikki LÄSKIT! ITSEKURI?
- mäk
Janne Tuikku kirjoitti:
YYYYYYHHHHH Hävettää teidän puolestanne kaikki LÄSKIT! ITSEKURI?
Itsekuria ei ole... en tiedä miksi, mutta ei vaan ole!!!
En pidä Katria lihavana, mutta en laihanakaan..
Sopiva hän on!
Minua hävettää sun puolesta, kuinka voit olla noin lapsellinen, että "huutelet" tuollaisia jossain keskustelupalstalla...
Luulen että olet korkeintaan 15v. poika, jonka ihanne nainen on erittäin laiha... Mutta odota kun ikää tulee. Luulen, että tulet pitämään siitä, että naisessa on mistä ottaa kiinni!!!
Voi voi... Muuten en edes vaivautuisi kirjoittamaan naurettavalle kakaralle, mutta kun ei oo muutakaan tekemistä :D - Janne Tuikku
mäk kirjoitti:
Itsekuria ei ole... en tiedä miksi, mutta ei vaan ole!!!
En pidä Katria lihavana, mutta en laihanakaan..
Sopiva hän on!
Minua hävettää sun puolesta, kuinka voit olla noin lapsellinen, että "huutelet" tuollaisia jossain keskustelupalstalla...
Luulen että olet korkeintaan 15v. poika, jonka ihanne nainen on erittäin laiha... Mutta odota kun ikää tulee. Luulen, että tulet pitämään siitä, että naisessa on mistä ottaa kiinni!!!
Voi voi... Muuten en edes vaivautuisi kirjoittamaan naurettavalle kakaralle, mutta kun ei oo muutakaan tekemistä :DVoi lapsoseni luuleppa sinä mitä luulet, "voi voi..." suosittelen että menet ottamaan sitä lihavaa naistasi jenkkakahvoista kiinni ja koitat etsiä läskien seasta jotain johon piilottaa pikku lihasi, tosiaan kun ei ole muuta tekemistä? naista sinulla ei selvästikkään ole ja tekstistäsi ilmenee, että et itsekkään odota saavasi mitään laadukasta. Naurettava olen mutta en kakara, sinuun verrattuna olen supermies.
- mäk
Janne Tuikku kirjoitti:
Voi lapsoseni luuleppa sinä mitä luulet, "voi voi..." suosittelen että menet ottamaan sitä lihavaa naistasi jenkkakahvoista kiinni ja koitat etsiä läskien seasta jotain johon piilottaa pikku lihasi, tosiaan kun ei ole muuta tekemistä? naista sinulla ei selvästikkään ole ja tekstistäsi ilmenee, että et itsekkään odota saavasi mitään laadukasta. Naurettava olen mutta en kakara, sinuun verrattuna olen supermies.
Todellakin luulen, ja nyt vielä enemmän, sinua kakaraksi. Ei kukaan täysipäinen puhu tuolla tavalla!!
No minulla ei kyllä ole naista, oikeassa olet. Sillä minulla on mies, koska olen NAINEN!!!!!
Minusta Katri ei edelleenkään ole lihava, hieman pyöreä!
Todella törkeetä... - laulutaitoinen
Janne Tuikku kirjoitti:
ja järjen puutetta ainakin tuollaisella Janne Tupilla!
- jepitön
jeppi idari kirjoittelee itelleen muahahaaa..taitaa olla akenpop kersa puikoissa :p
- neiti nuu
Mä en ymmärrä, mistä te nyt olette saaneet päähänne, että Katri olis läski... Katri on kaunis ja hyväkroppainen nuori nainen. Jos Suomen kansan mielestä tuon kokoinen nainen on läski, niin kyllä ollaan huonoon suuntaan menossa! Kohta varmaan passitatte Ilkankin painonvartijoihin...
- 16/9
tv:n aikaan kaikki näyttää läskeiltä. Se on luonnossa ihan normaali. Suomalaiset on yleensä
ottaen paljon lihavempia.- Toni
Katri pieras mäkki jonossa kesällä, häpes niin paljon että juoksi kassalta ulos
- romantika
Toni kirjoitti:
Katri pieras mäkki jonossa kesällä, häpes niin paljon että juoksi kassalta ulos
typeriä juttuja tässä tulee esille. Katri on kaunis, nuori nainen, eikä edes tän tyyppistä typerää keskustelua pitäis täällä käydä. Koittakaa lukea läpi nuo viestit mihin on päädytty eka alotusviestistä. Karmeeta luettavaa!
- huh huh
Toi on jo aika paksua vaikka tän foorumin taso onkin tosi alhanen. Jotain rajaa sentään! Sulla varmaan onkin varaa arvostella jotakin "läskiksi possuksi"
- mitä idiootteja
Vaikka ne ihmiset on vapaaehtosesti halunneet julkisuutta ton formaatin kautta ni kyllä tää nettikirjottelu on todella ala-arvoista. Sama oli Bb:ssä. Ihan tavallisia ihmisiä ne on, outoa että viesteissä suorastaan vihataan heitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724657
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h714449Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv732873Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222186Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151699- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121389- 1851298