Ihmisen kehitys

asdf

12

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rat

      Nuo traktit ovat siinä mielessä hauskoja että niitä on varmaan kenenkään vähänkään ajattelevan ihmisen vaikea ottaa tosissaan. Ovat kai siten pikemminkin kristinuskonvastaisia kuin sitä kannattavaa materiaalia. :)

      • Automaton

        Ne onkin kaiketi tarkoitettu ennenkaikkea Amerikan "markkinoille".

        Siellä on paljon päästään ja hermoistaan löysää porukkaa, joka voi mennäkin sekaisin jostain puhelinkopista löytämästään trakusta ja sitten itku kurkussa tunnustaa syntinsä Jessukselle ja hakeutua lähimpään hihhuliporukkaan aivopesun lopulliseksi varmistamiseksi.


      • Huumorin kukka
        Huumorin kukka kirjoitti:

        http://www.chick.com/reading/tracts/0055/0055_01.asp

        Pitää huomauttaa vielä että tuossa sanotaan: (Lucyn luurangosta) "Only 2.9 million? Richard Leakey found a human skull under a layer of rock dated at 212 million years... I'm sorry sir, but most experts now agree that Lucy was only an unusual chimpanzee NOT a missing link*" kun taas toisessa sanotaan ehdottomasti että maailma on 6000 vuotta vanha. Muutenkin, laadukasta argumentointia puolin ja toisin.

        *Viittaus saman firman videoon...


    • yxvaa

      Ihmisellä ei ole havaittu tieteellisesti minkäänlaista kehitystä.
      Kaikki väitteet on todettu vain olettamuksiksi.
      Koskahan ihminen oppii sen asian hyväksymään?

      • paha setä

        Jumalasta ei ole havaittu tieteellisesti olemassaolon viitteitä.
        Kaikki väitteet on todettu vain olettamuksiksi.
        Koskahan ihminen oppii sen asian hyväksymään?


      • yxvaa
        paha setä kirjoitti:

        Jumalasta ei ole havaittu tieteellisesti olemassaolon viitteitä.
        Kaikki väitteet on todettu vain olettamuksiksi.
        Koskahan ihminen oppii sen asian hyväksymään?

        >>>Jumalasta ei ole havaittu tieteellisesti olemassaolon viitteitä.
        Kaikki väitteet on todettu vain olettamuksiksi.
        Koskahan ihminen oppii sen asian hyväksymään?


      • paha setä
        yxvaa kirjoitti:

        >>>Jumalasta ei ole havaittu tieteellisesti olemassaolon viitteitä.
        Kaikki väitteet on todettu vain olettamuksiksi.
        Koskahan ihminen oppii sen asian hyväksymään?

        "Mitäs muuta tiede ei tiedä?
        EI kai mitään?
        Lääketiede on oikealta nimeltään puoskarointi."

        Juu näinhän se on. Eihän hoitokeinojen vaikuttavuutta edes ole todistettu. Pahus, you got me.


      • tapahtuvan 5 sukupolven aikana? sitten evoluutioteorian synnyn.


      • yxvaa
        paha setä kirjoitti:

        "Mitäs muuta tiede ei tiedä?
        EI kai mitään?
        Lääketiede on oikealta nimeltään puoskarointi."

        Juu näinhän se on. Eihän hoitokeinojen vaikuttavuutta edes ole todistettu. Pahus, you got me.

        Lääkkeethän ovat yleensä ja useinmiten elimistölle vieraita aineita.
        Sen vuoksi niiden vaikutus aiheuttaa myönteisten asioiden lisäksi sivuvaikutuksia.
        Lääketiede ei perustu eliön omaan järjestelmään vaan on sille vierasta ja vaikutukset yleensä ovat voittopuolisesti haitallisia.
        Paremmat lääkkeet ovat ainoastaan vähemmän haitallisia kuin aikaisemmin käytetyt ja niiden vaikutus ei perustu luonnon omaan järjestelmään.
        Tällaista sanotaan yleisnimellä puoskarointi.

        En väitä, etteikö oltaisi tultu koko ajan lähemmäs todellista tietämistä mutta se vaatii parempaa tietoa elämän peruskysymyksistä.
        Nyt vielä sitä tietoa ei ole.


    • Porvarisika

      vanhaan natsipropagandaan. Huomatkaa kuinka evoluution opettajat kuvataan rumiksi kyömyneniksi ja uskonnolliset hihhulit kauniiksi ja kirkasotsaisiksi.

      • viimeksi

        peilin ääressä?
        Katso vaikka, pitää paikkansa.
        (ainakin meidän koulussa)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe