Ihmisen kehitys

asdf

12

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rat

      Nuo traktit ovat siinä mielessä hauskoja että niitä on varmaan kenenkään vähänkään ajattelevan ihmisen vaikea ottaa tosissaan. Ovat kai siten pikemminkin kristinuskonvastaisia kuin sitä kannattavaa materiaalia. :)

      • Automaton

        Ne onkin kaiketi tarkoitettu ennenkaikkea Amerikan "markkinoille".

        Siellä on paljon päästään ja hermoistaan löysää porukkaa, joka voi mennäkin sekaisin jostain puhelinkopista löytämästään trakusta ja sitten itku kurkussa tunnustaa syntinsä Jessukselle ja hakeutua lähimpään hihhuliporukkaan aivopesun lopulliseksi varmistamiseksi.


      • Huumorin kukka
        Huumorin kukka kirjoitti:

        http://www.chick.com/reading/tracts/0055/0055_01.asp

        Pitää huomauttaa vielä että tuossa sanotaan: (Lucyn luurangosta) "Only 2.9 million? Richard Leakey found a human skull under a layer of rock dated at 212 million years... I'm sorry sir, but most experts now agree that Lucy was only an unusual chimpanzee NOT a missing link*" kun taas toisessa sanotaan ehdottomasti että maailma on 6000 vuotta vanha. Muutenkin, laadukasta argumentointia puolin ja toisin.

        *Viittaus saman firman videoon...


    • yxvaa

      Ihmisellä ei ole havaittu tieteellisesti minkäänlaista kehitystä.
      Kaikki väitteet on todettu vain olettamuksiksi.
      Koskahan ihminen oppii sen asian hyväksymään?

      • paha setä

        Jumalasta ei ole havaittu tieteellisesti olemassaolon viitteitä.
        Kaikki väitteet on todettu vain olettamuksiksi.
        Koskahan ihminen oppii sen asian hyväksymään?


      • yxvaa
        paha setä kirjoitti:

        Jumalasta ei ole havaittu tieteellisesti olemassaolon viitteitä.
        Kaikki väitteet on todettu vain olettamuksiksi.
        Koskahan ihminen oppii sen asian hyväksymään?

        >>>Jumalasta ei ole havaittu tieteellisesti olemassaolon viitteitä.
        Kaikki väitteet on todettu vain olettamuksiksi.
        Koskahan ihminen oppii sen asian hyväksymään?


      • paha setä
        yxvaa kirjoitti:

        >>>Jumalasta ei ole havaittu tieteellisesti olemassaolon viitteitä.
        Kaikki väitteet on todettu vain olettamuksiksi.
        Koskahan ihminen oppii sen asian hyväksymään?

        "Mitäs muuta tiede ei tiedä?
        EI kai mitään?
        Lääketiede on oikealta nimeltään puoskarointi."

        Juu näinhän se on. Eihän hoitokeinojen vaikuttavuutta edes ole todistettu. Pahus, you got me.


      • tapahtuvan 5 sukupolven aikana? sitten evoluutioteorian synnyn.


      • yxvaa
        paha setä kirjoitti:

        "Mitäs muuta tiede ei tiedä?
        EI kai mitään?
        Lääketiede on oikealta nimeltään puoskarointi."

        Juu näinhän se on. Eihän hoitokeinojen vaikuttavuutta edes ole todistettu. Pahus, you got me.

        Lääkkeethän ovat yleensä ja useinmiten elimistölle vieraita aineita.
        Sen vuoksi niiden vaikutus aiheuttaa myönteisten asioiden lisäksi sivuvaikutuksia.
        Lääketiede ei perustu eliön omaan järjestelmään vaan on sille vierasta ja vaikutukset yleensä ovat voittopuolisesti haitallisia.
        Paremmat lääkkeet ovat ainoastaan vähemmän haitallisia kuin aikaisemmin käytetyt ja niiden vaikutus ei perustu luonnon omaan järjestelmään.
        Tällaista sanotaan yleisnimellä puoskarointi.

        En väitä, etteikö oltaisi tultu koko ajan lähemmäs todellista tietämistä mutta se vaatii parempaa tietoa elämän peruskysymyksistä.
        Nyt vielä sitä tietoa ei ole.


    • Porvarisika

      vanhaan natsipropagandaan. Huomatkaa kuinka evoluution opettajat kuvataan rumiksi kyömyneniksi ja uskonnolliset hihhulit kauniiksi ja kirkasotsaisiksi.

      • viimeksi

        peilin ääressä?
        Katso vaikka, pitää paikkansa.
        (ainakin meidän koulussa)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe