Kysymys: onko kukaan saanut lainaa vimeisen viikon aikana Pikapankista?
Onko kukaan saanut lainaa Pikapankista...?
10
2226
Vastaukset
- paskapankki
ei oo mitään kuulunu eivät voi maksaa käyttämälleni tilille kuulemma... ainahan noita syitä löytyy perkeleen paska ei sitten osaa olla auki vituttaa armottomasti. sulkis vittu koko paskan kokonaan!!!
- Loveangel
mää sain sieltä just vähän aikaa sit...
- Juha
Loveangel kirjoitti:
mää sain sieltä just vähän aikaa sit...
Loveangel...missä pankissa sulla on tili...?
- Loveangel
Juha kirjoitti:
Loveangel...missä pankissa sulla on tili...?
mulla on tili osuuspankissa.. avopuolisonikin sai.. ja sil on sampon tili
- anu
Olen viikko sitten maksanut laskun pikapankille ja yrittänyt saada uutta vippiä, enkä ole saanut minkäänlaista vastausta viestiini. Sähköpostitse olen kysellyt viestieni perään, heillä ei kuulemma näy suoritustani...pitää ehkä käydä heiltä perimään lähes 6 euron viestimaksujani..uskomatonta, onkohan laillista touhua..?
- pikapankin
kotisivuilla lukee että ei pysty maksamaan nordean tilille, että kai niillä siitä pankista on rahat loppu
- taas..
ennen aikojaan meni kiinni...Huoh
- maaria
Mäkin oon lähettäny sinne viestejä vaikka kuinka ja MITÄÄN vastausta ei ole tullut,paitsi se että "viestisi on vastaanotettu,saat lainapäätöksen hetken kuluttua";vaen eipä ole minkäänlaista vastausta tullut!!!ei ees kielteistä!Todella raivostuttavaa,ja rahaa on mennyt noihin tekstareihin,ne varmaan rahastaa niillä!!!!Helvetti!!!Vaaditaan takasin ne tekstarirahat!!!!Ja ne ei vastaa edes palautteeseen,jota olen lähettänyt sinne myöskin monta kertaa!!!!TÖkeröä toimintaa!ja vituttaa oikeesti toi että menee turhaa rahaa noihin tekstareihin!!!
- meijulainen
Koska luultavasti tosiaan veloittavat nämä viestit ja moni varmaan yrittää monestikkin laittaa viestin, äkkiä tulee iso lasku ja mitään ei saa. Eiköhän tuo pikapankki kohta mene nurin, kun joka asiassa mättää. :(
- möllis
Eilen tipahti postiluukusta perinätoimiston kirje voi perk...
Laskun olin maksanut ko firmaan 25.11. muutaman päivän myöhässä toisin ja perintätoimiston kirje oli päivätty 10.12.
Mikähän tossa zeepra mobilessa oikein on vikana, jos kerta suorituksetkaan ei perille mene....
Kannattaa kiertää PIKAPANKKI (ZEEPRA MOBILE ENTERTAINMENT OY) kaukaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862