Kyllä on tosi että nämä finalistit ei osaa laulaa oikeassa vireessä... Välillä menee pätkä ihan jees... melko heikot finalistit.
Nimim. Ammattimuusikko
VÄÄRIN MENEE
6
375
Vastaukset
- Nuusku^^
Minä olen aihesta tätä mieltä; Katri on hyvä, mutta silloin kun on kappale jossa hänen pitää huutaa ääni menee alavireeseen. Ilkasta toivoisin, että hän alkaisi tehdä musiikkia thdessä aiemmin pudonneen veljensä Heikin kanssa :)
Tämä oli minun mielipiteeni. Kiitos ja kumarrus niille jotka jaksoivat lukea. - Nimetön
En ole ammattimuusikko, mutta silti kuulee epävireen laulussa. Pete lauloi ehkä vielä huonommin. Bon jovia oli karmea kuunnella. Viime vuoden finalistit olivat paljon parempia laulajia, muutoin en ota kantaa.
- ............
Ymmärrettävää kun äänestämässä on MYÖS suuri joukko suomalaisia, joilla ei ole nuottikorvaa. Silloin ratkaisee "muut avut". Minun mielestä loppuun asti äänestys ammattilaisten käsiin
- ihmettelijä
Ei nämä ole ammattilaisia. Idolsiin haetaan uusia kykyjä ja niitä koulutetaan. Amatöörejä kaikki on aluksi, helppo se on muiden arvostella.
- ................
..pitäisi jo kahden finalistin olla siinä vaiheessa, että yleisön ei tarvitsisi kuunnella (karmeaa) epäpuhdasta laulua! Nämä finalistit ei ole mistään kotoisin, kamalia molemmat!
- .................
................ kirjoitti:
..pitäisi jo kahden finalistin olla siinä vaiheessa, että yleisön ei tarvitsisi kuunnella (karmeaa) epäpuhdasta laulua! Nämä finalistit ei ole mistään kotoisin, kamalia molemmat!
Niin ja se piti vielä lisätä, että kyllä arvostella saa. Itsehän ovat tuollaiseen julkiseen kilpailuun menneet. En väitä, että itse osaisin yhtään paremmin, mutta varmasti moni muu idolskokelas kylläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261