missäs IHKU-viestit ovat??

LOL !

missäs IHKU-viestit ovat??

Nyt äkkiä rustaamaan näitä IHQ ja

8

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <3 Ilkka <3 :D

Ja sitten vielä IIIIIIK!!! :D :D :D

On se sitten niiin ihaana..... Muisk!

• XDD

NO LOLOLOLOL. TeiniX teiniX. No ei. Ilkka on *******, Katrilla on parempi ääni ja Katri on PAREMPI

• tykkää....
        XDD kirjoitti:

NO LOLOLOLOL. TeiniX teiniX. No ei. Ilkka on *******, Katrilla on parempi ääni ja Katri on PAREMPI

Älä yritäkään käännättää tyttöjä lesboiksi... ;D Ite en oikein naisäänistä diggaile, kun itse olen nainen... Ilkan ääni on niin sulattava, että turha teidän on yrittää romuttaa sitä ihanuutta meidän mielistämme... ;D

• XDD
        tykkää.... kirjoitti:

Älä yritäkään käännättää tyttöjä lesboiksi... ;D Ite en oikein naisäänistä diggaile, kun itse olen nainen... Ilkan ääni on niin sulattava, että turha teidän on yrittää romuttaa sitä ihanuutta meidän mielistämme... ;D

Minäkö koittasin tyttöjä lesboiks käännyttää? :o
        No en.
        Ei mulla kyllä ole mitään niitä vastaankaan.
        Onhan sillä Ilkallakin hyvä ääni, mutta en tiedä.
        Pidän enemmän Katrista.
        En ole lesbo. :D
        Olen hetero. :D

• Mietin vaan...
        XDD kirjoitti:

Minäkö koittasin tyttöjä lesboiks käännyttää? :o
        No en.
        Ei mulla kyllä ole mitään niitä vastaankaan.
        Onhan sillä Ilkallakin hyvä ääni, mutta en tiedä.
        Pidän enemmän Katrista.
        En ole lesbo. :D
        Olen hetero. :D

Just joo! Sori nyt kaikille Ilkan kannattajille, mutta kun kuunteli noita "viime hetken hittejä" ja tiesi, miten ne OIKEESTI menee, esim. Anastacian Left outside alone, niin Ilkalla meni ja reippaasti päin mäntyä, LAULOI JOPA SANOISSA VÄÄRIN. Tarkoittaako siis, ellei kannata miehiä, että on lesbo? Jos miehet kannattais Ilkkaa, niin ne olis homoja? Näinkö siellä aatellaan?
        Repeen oikeesti...
        Se on selvää, että Katri osaa laulaa. Ilkka vois mennä kyllä opettelemaan johonkin hornantuuttiin.

• Ei teini...
        tykkää.... kirjoitti:

Nii Ilkka on perempi! Ei tyttöjen tarvii olla lesboja! oon vaan sitä mieltä että Ilkka on parempi!
        T. Minä ( Nainen )! A.T on kyl parempi! :D ;)
        ( nimimerkki: Ei teini... )

• tykkää"
        Ei teini... kirjoitti:

Nii Ilkka on perempi! Ei tyttöjen tarvii olla lesboja! oon vaan sitä mieltä että Ilkka on parempi!
        T. Minä ( Nainen )! A.T on kyl parempi! :D ;)
        ( nimimerkki: Ei teini... )

Aivan totta! Mä tykkään kans Tuiskusta, sitä varmaan tarkotit? Mä ymmärrän sen, ettei kaikki naisetkaan pidä miehistä, joiden ääni ei ole mörisevän miehekäs, mutta kyllä minä ainakin olen sulaa vahaa Tuiskua ja Jääskeläisen Ilkkaa kuunnellessani...! ;D

• Ei teini...

Parempi vaan ettei oo IHKU-viestejä, tiiän itekin että on teini-ikä, mutta ei tarvii olla teini! Käytä jotain muita vaatteita, kun pinkkejä ja älä puhu IhQ ja x- kieltä. Hohhoh. Tv. Minä. :) A.T is the best. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      68
      4500
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      111
      3387
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      29
      1940
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1192
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      90
      939
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      912
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      817
    Aihe