Onko siis niin, että enemmistö äänestää Ilkkaa?
Itse en oikein tiedä, että pitäisikö kumpaa äänestää, joten en äänestä.
Mutta innolla odotan, että muut äänestävät, ja valitsevat Idolsin voittajan puolestani. :D
Pidän molempien äänistä oikein paljon.
Luin tuossa yhden keskustelun.
Siinä sanottiin, että me suomalaiset sinisin silmin vakuuttavat että eivät ole rasisteja.
Ja että tämän takia äänestettiin Roni ja Agnes pois.
Minä haluan sanoa sen että minua se keskustelu loukkasi.
Minä en ole rasisti.
Minulla on neljä (tai useampi) ulkomaalainen ystävä.
Pidin Ronin äänestä paljon, ja persoonakin oli hulvaton.
En ymmärrä minkä takia hänet äänestettiin ulos. :/ En uskoisi että suomalaiset olisivat rasisteja. Mutta niin kai on.
Vai onko?
Mutta Agnesin äänestykseen luultavasti vaikutti enemmän lööpit ja nämä Agnesin "pötypuheet". Minua kyllä harmittaa sekin, että hän tippui. :/
Idols
4
229
Vastaukset
- Raivo
Agne äänestettiin pois koska suomalaiset eivät halua puolalaisen stripparin vievän suomalaisten strippareiden töitä!
- Anturajalka
NO EIKÖ TUO OLLUT JO AIKA KOHTUUTONTA? >:(
Jumalauta, tuskin suomalaisia hetkauttaa vaikka veisi strippareiden työt!!
Jumalauta, jos se Agnes nyt olisi voittanut, NIIN TUSKIN SE STRIPPARIKSI OLISI ALKANUT, käytä järkeä hyvä ihminen.... - Raivo
Anturajalka kirjoitti:
NO EIKÖ TUO OLLUT JO AIKA KOHTUUTONTA? >:(
Jumalauta, tuskin suomalaisia hetkauttaa vaikka veisi strippareiden työt!!
Jumalauta, jos se Agnes nyt olisi voittanut, NIIN TUSKIN SE STRIPPARIKSI OLISI ALKANUT, käytä järkeä hyvä ihminen....no kylläpä sitä nyt hyökätään suomalaisen työn laatua vastaan, kyllä suomalainen strippari vastaa kymmentä muunmaalaista stripparia sanon minä!
- suomalaiset
Raivo kirjoitti:
no kylläpä sitä nyt hyökätään suomalaisen työn laatua vastaan, kyllä suomalainen strippari vastaa kymmentä muunmaalaista stripparia sanon minä!
ole persjalkaisia ja rinnat on kuin spanielin korvat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774