Ostetaan suomenhevonen

Bonnie

Hei!

Olen 12v. tyttö ja asun omakotitalossa (siis sillein, tai siis joo.. xD) Niin. Olen aloittelija ja harrastanut ratsastusta jonkin aikaa, eli en vielä osaa mitään avosulkuja, pohkeenväistöi tms. Mutta laukkaa, ravia, käyntiä, kaikkii eri suunnanvaihdoksii jne. Aivan varma en vielä ole, onko meillä varaa edes pitää sellaista, mutta keväällä katsomme tarkemmin. Käykö hevoselle kaveriksi koira ja kissa? Hevosen pitäisi olla sopiva aloittelijalle ja helppo käsitellä jne. Mielellään yli 150 säkäkorkeudeltaan. Ja tarvikkeineen myytävä ja halpa. Siis alle 1000€ Talli tulee navettaan ja laitsa pellolle ja aitaus mettään, kun raivaa sieltä puita. Hevosen tulisi olla myös maastovarma ja sillä tulisi olla tasaiset askellajit. Asun Mäntsälässä, joten jostain täältä (aika) läheltä saisi olla ja ensin pitäisi tietysti päästä katsomaan ja kokeilemaan ratsastusta sillä :)

Yhteyttä voi ottaa sähkäriin: [email protected]

10

1408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bonnie

      Täytän helmikuus 13 :)

      • winstar

        Etkös ole hieman nuori ostamaan omaa hevosta?
        Sanoisin että sitten kun olet ollut hevosten kanssa yli 8 vuotta voisit harkita ostoa. Koskaan ei voi tietää mitä yläaste ja lukiot/ammattikoulut tuovat mukanaa ja olisiko sinulla enää aikaa hevoselle. Se vaati työtä.


    • ope

      Bonnie, ei taida olla vielä oman hevosen aika, vähän vielä enemmän kokemusta.

      • omaa

        hevosta vielä. Pitää myös muistaa, että hevosen omistaminen vaatii muutakin tietoa, kuin avot tai sulut;) Myös lisäisin vielä, että jos noin "halpaa" hevosta olet ostamassa, niin harvoin se ihan aloittelijan polle on. Kunnon koulutetut hevoset ovat lähinnä 3000e->. Eli tässäkään tapauksessa halpa ei ole hyvä!


      • esteri06
        omaa kirjoitti: