Heidi Hautala ainoana presidenttiehdokkaana äänesti EI uudelle pakkotyölaille ja samalla julkisesti tunnusti, että minullakin työttömänä on ihmisoikeus.
Omana tunnustuksenani aion äänestää häntä presidentinvaaleissa, enkä protestina, vaan aitona luottamuksena.
Vihreäthän halusivat aikoinaan robottiveron ja kansalaispalkan. Eipä olisi nykyistä suurtyöttömyyttä, jos oltaisiin piirun verran menty tuohon suuntaan ja ennen kaikkea ei olisi nykyistä kurjuutta kun työttömyys pitkittyy ja pitkittyy...
Kun viimeisetkin kallispalkkaiset työntekijät on korvattu ilmaistyöntekijöillä, niin mitenkäs sitten suu pannaan...
Äänestän Heidiä
3
184
Vastaukset
- se kannattaa
Viikon kysymys
Presidentinvaalit lähestyvät. Yrittäjä, kenestä sinun mielestäsi pitäisi tulla seuraava Suomen presidentti?
Halonen Tarja 8%
Hautala Heidi 9%
Kallis Bjarne 6%
Lahti Arto 7%
Lax Henrik 8%
Niinistö Sauli 39%
Soini Timo 8%
Vanhanen Matti 16%
Ääniä 183 kpl - Vihreä
Hyvä!!!
Älkää hyvät ihmiset munatko eduskuntavaaleja jo nyt. Jos äänestät ensimmäisellä kierroksella jotakin muuta kuin omaa ehdokastamme, olemme seuraavissa eduskuntavaaleissa jo valmiiksi pienpuolue ja kannatuksemme tulee tippumaan.
Älkää menkö sdp:n juoniin. Hoitakoon SAK oman ehdokkaansa ydinvoimineen, hoidetaan me äänet omallemme.- jo kauan
Eli, annamme äänemme Vanhaselle, hän lähinnä vihreitä, jo ekakierroksella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057