Teuvo Loman on nimittäin luvannut tulla Jokerien pikkujouluihin heiluttamaan bebaa. Onhan mies aiemminkin ollut koko Jokeri-joukkueen kanssa saunomassa ja ottamassa bisseä. Uskon ja luulen vahvasti, että tämä piristää ja vankistaa koko Jokeri-joukkuetta yhtenäisemmäksi baletiksi ja nostaa myös useiden pelaajien itseluottamusta.
Areenalta kajahti tänään myös kummia kun Hjallis sanoi, että Jokerit saattaa voittaa Lomanin ansiosta kaikki loput ottelut. Joko naapurien puntti alkaa tutista!?
Helsinki City Boys=JOKERIT!
HIFK on hädässä!
Jokerihani
4
520
Vastaukset
- hehee
Että siellä ifk leirissä on paljon homoja! Fanit ainakin on suurimmaksi osaksi linnassa olleita homospurguja vailla omaa elämää.
- Ilmalan Jali
missä on meidän Jokelit?mul ei oo kivvaa.muutetaa takas maalle.
- hehee
Ilmalan Jali kirjoitti:
missä on meidän Jokelit?mul ei oo kivvaa.muutetaa takas maalle.
oon kyllä aina asunu Stadissa ja syntyny, mitä apina siihen sanot?
- aaaaahö
Tiedä vaikka Curre ja Teuvo rupeisivat vielä styylaan.Suomen super-jokerit:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872