Olen tossa ihmetellyt aikaisemminkin SP2:n jälkeen tulleita toimimattomuuksia lähinnä muiden kun MS:n ohjelmissa. Nyt kävi ilmi että rinnakkaisportin toiminnassa on jotain eroja esim SP1:een verrattuna. Skooppiohjelma eikä audiospektrianalysaattori eikä oikeastaan mikään mikä toimii LPT:n kautta toimi. Onko kellään tietoa ja mitä voi tehdä, onko vaan asennettava uudestaan ja SP1:een saakka? Onko jollakin kikkaa, oon nyt koettanut muutella kaksisuuntaiseksi ja muut vaihtoehdot osoitetta myöten mutta ei.
Maha jo kipee kahvin juonnista ja yläpäässä alkaa viitraamaan.
SP2 EROT AIKAISEMPAAN....
Juhana Herttua
1
229
Vastaukset
- Exch...
Silloin kun SP2 julkaistiin jouduttiin softan ja ajurien kanssa aikamoiseen päivitysrumbaan. Taitavat mahdollisutesi olla aika vähissä jos laite- ja softavalmistajien sivuilta ei löydy päivityksiä tai Hotfixejä jotka auttaisivat asiaa.
Aina silloin tällöin on kuitenkin tullut eteen tapauksia, että SP2 ei ole toiminut nimenomaan "päälleasennettuna", mutta jos asennus on tehty pelkälle käyttöjärjestelmälle ennen muiden kilkkeiden asennusta, niin homma onkin toiminut. Kokeilemallahan senkin näkee, jos jaksaa nähdä sen vaivan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760