Onko mielestänne heterous, homouden tai lesbouden vastakohta? Tarkoittaako siis että jos on kokenut elämässään huonoja asioita vastakkaiseen sukupuoleen ja pitää vähemmän vastakkaisesta sukupuolesta alkaakin pitämään enemmän omasta sukupuolestaa ja muuttuu enemmän homoksi tai lesboksi.
Esimerkki yleisestä kommentista naisen kirjoittamana miehelle.(näitä näkee aika usein eri palstoilla)
"Ethän sinä sitten vain ole missään tekemisissä tuon kieron (nais)sukupuolen kanssa? Onneksi homous on ihan pop nykyään."
vastaavasti miehenkirjoittama
"Olet feministi oletko siis lesbo koska et pidä miehistä?"
Joo kaikki mun kaveritkin on homoja koska mun mielestä on mukava olla samaa sukupuolta olevien kavereiden kanssa. Mut yks pete on tyhmä mun mielestä, ni mä oon sit varmaan hetero...hääh?
Eihän ihmiset vaan tosissaan noita kommentteja kirjoittele, vai onko kyse vaan yrityksestä ärsyttää. Itsestäni ei ainakaan tule sen enempää homoa, eikä heterouteni mihinkään katoa vaikka naiset vituttaakin nykyään entistä useammin.
homottelu
4
240
Vastaukset
- niijoo
Ja tietenkin kaunis nainen joka on sinkku on lesbo tai komea mies joka on sinkku on homo. Ei tietenkään voi olla esim että nyt vaan haluaa olla sinkkuna tai ei ole löytänyt sopivaa kumppania, ei ole kelvannut tai pitää rimaa liian korkealla, tai taitai...
- putkiaivo
"lesbofeministi" tal "Lesbian Feminist". Voit yllättyä. Miesviha voi olla niin katkeraa ja syvää, että se johtaa lesbouteen.
- heko
putkiaivo kirjoitti:
"lesbofeministi" tal "Lesbian Feminist". Voit yllättyä. Miesviha voi olla niin katkeraa ja syvää, että se johtaa lesbouteen.
Ja noin väittää biseksuaali mies. Voiko naisviha olla niin katkera ja syvä?
- I.Loyola
Jotainhan argumenttia ne femakotkin tarvitsevat, joten homoksi syyttely käy kun itse asiaa ei löydy.
Maailma lienee erilainen tuollaisten femakkojen tapaisten vakiofeikkaajien silmin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084