toivottavasti ilkka ei voita!!! pelle mikä ei osaa laulaa..
ilkka on PELLE!! katri voittoon
6
233
Vastaukset
- joku789
Katri on ihan huono ilkka on paras! Ilkka laulaa paljpn paremmin
ÄÄNESTÄKÄÄ ILKKAAA!!- joku789
siis paljon ei palpn vai mikä nyt olikaa
- _minä_
mielestäsi ilkka saa olla vaikka homo, mutta mielestäni hän käyttää huumoriaan hyvin ja se ei häiritse laulamista! jos olisit ilkka, lopettaisitko pelleilemisin tähän paikkaan vai olisitko oma itsesi etkä välittäisi mitä muut puhuvat? toisin kun katri on niin itseään täynnä, että ei voi edes kommentoida lehdille hennan putoamisesta, koska oli itse pudotus uhan alla! mielummin katselen huumorintajuista ja aitoa ihmistä suomen idolina 2005 kuin itseään täynnä olevaa katria!
- Rebel
_minä_ Oli kirjottanu asiaa! KUUNNELKAA IHMISET SITÄ!
- kiss
paremmin varmaan ku sä!!!!
- Rebel
Katri on ihan P***A!!!!! Se ei osaa laulaa yhtään! Ilkka sentään jotenki osaa laulaa. en oo kyllä mikään Idols-fani, mut kuiteski.Eikä se Ilkkakaan mikään ihana oo, mut paremmin se laulaa kun katri! Ketkä on samaa mieltä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689