Onko kukaan nähnyt tätä leffaa? Joskus oon nähny ja oli todella sairas.
Saako mistään hankittua tätä?
Tromeo & Juliet
Nimetön
5
592
Vastaukset
- kattonu
jos et halua warettaa, niin: http://www.troma.com/movies/tromeoandjuliet/
Kattele tuolta, DVD:t ei välttämättä toimi Suomessa- Nimetön
On kauan aikaa kun viimeksi näin sen.
- ammuu!
Taattua Troma-laatua. B-leffaksi aivan loistava. Mulla on VHS-kopio. Ihmisten ilmeet on jo näkemisen arvoisia kun ne kattoo sitä leffaa.
- Jokkari
Ja leffa tais olla K-18. Todellakin ihmisten ilmeet on näkemisen arvoisia. Saako leffaa mistään suomiteksteillä?
- jfhhg
On Suomessa K16. Ruotsista saa DVD:nä ruotsinkielisillä teksteillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974