Jumala,rukous ja sairaudet

Ihmettelejä

Kysyin papilta jos rukoilee parantaako jumala
sairauksia.

Ja hän vastasi

Jumala ei pelasta
sairaudelta (joka on osa elämää), vaan enemmänkin myös sairauden keskellä Jumala
osoittaa elämän olevan arvokasta ja ennen kaikkea Hänen käsissään.

Miksei jumala paranna sairauksista
jos on parantumaton sairaus joka ei tule
lääkkeillä/hoidoilla kuntoon.

4

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nonno

no jo on pappi.
      Älä usko häntä. Minulla on ollut parantumaton sairaus, 5% mahdollista selviytyy, että eiköhän noiden prosenttien kanssa selviytyminen ole Jumalasta tulevaa? Sitäpaitsi mun puolesta silloin rukoiltiin paljon. Eri seurakuntien uskovat.

• Jeesuksen oma

Lue Jobin kirja Raamatusta, siellä käsitellään juuri näitä vaikeimpia asioita.

Jaak 5:14 Jos joku teistä sairastaa, kutsukoon tykönsä seurakunnan vanhimmat, ja he rukoilkoot hänen edestään, voidellen häntä öljyllä Herran nimessä.
      Jaak 5:15 Ja uskon rukous pelastaa sairaan, ja Herra antaa hänen nousta jälleen; ja jos hän on syntejä tehnyt, niin ne annetaan hänelle anteeksi.
      Jaak 5:16 Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.

• tehnyt

elämästään niin suuren numeron. kaikki pyörii vain ihmisen oman navan ympärillä tässä ajassa. Jos ymmärtäisimme iäisyydestä hetkenkin , niin ruumiilisen elämämme korokkeelle nostaminen loppuisi.
      Jumala kyllä tekee kaikissa asioissa niinkuin parhaaksi näkee ja parantaakin sairaita. Se miksi itse en ole parantunut, sitä en tiedä, mutta sen tiedän tänään, että elämäni on kuin ruoho, joka tänään kasvaa ja huomenna jo kuolee (vertauksena iäisyydelle)

• rukoilija

Kerron kokemuksen:
      Äitini kuoli viime helmikuussa syöpään. Hän alkoi käydä kauppaa Jumalan kanssa viime metreillä, että hn uskoo, jos Jumala parantaa hänet. Kysyin häneltä kahdesti uskooko hän, että Jeesus rakastaa häntä. Hän laittoi parantumisen ehdoksi. Hänen puolestaan rukoiltiin hyvin paljon, että hän antaisi elämänsä Jeesukselle ja lopussa Jumala teki ihmeen ja Äitini oli ottanut Jeesuksen vastaan. Jumala ei parantanut, mutta pelasti hänet ja ikuista elämää ajatellen tämä oli paras vaihtoehto, sillä kaikki parannetutkaan eivät löydä aina Jeesusta ja ihminen jää silloin sydämeltään ikuisesti sairaaksi. Siunattua alkavaa vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4204
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3627
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3339
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2880
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2358
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2349
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2082
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1696
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1537
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1526
    Aihe