Lahjatoiveet

Lammash

Mitä ostat vanhemmillesi?

Ostatko mitään itsellesi?

Mitä ostaisit rakkaallesi?

5

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _tonttuilija_

-äidille ostettiin siskojen kanssa yhteisenä lahjana verenpainemittari ja isälle ostin termospullon, kun sellaista toivoi

-en

-kulta toivoo erästä cd-levyä, joten sen ostan hänelle ja pitää siihen kehitellä vielä jotain pientää kivaa ;)

• Emppu

-Äidille ristikkolehden, alushousut & nalle puh-sukat =)

-Meikkejä ja vaatteita. Kyllä haluan, että jouluna mulla on jotakin uutta. Ja kun toisille ostaa lahjoja, niin itsellekin haluttaa sit jotain ostaa.

-Jonkin vaatteen ainakin

• Mitä ostat vanhemmillesi?
      Äidille ostin reseptikirjan johon voi itte laittaa reseptejä...isällä on vilja-allergia niin siihen saa laittaa kaikki gluteenittomat reseptit.

En.

Mä ostin mun rakkaalleni tällä kertaa Axen deodoranttia ja suihkusaippuaa sekä jouluvalot pihalle.

• Joulu

Mitä ostat vanhemmillesi? En voi ostaa muutakuin kynttilän heidän haudalle

Ostatko mitään itsellesi? Joo, ison kinkun!

Mitä ostaisit rakkaallesi? Ostin jo auton ja lisäksi saa syödä mun kinkkua ainakin pari siivua!

• Nanna-

- Äidille tein hemmottelupaketin sekä ostin hyvän kirjan. Isälle ostin harrastukseen liittyvän kirjan ja sukat. Yhteiseksi lahjaksi heille ostin jalkakylvyn.

- Ostin itselleni korvakorut sekä kirjan. Pitäisi vielä ostaa suklaarasian :)

- Rakkaalleni en ole vielä päättänyt, mitä ostan. Saatan ostaa pari hyvää kirjaa, bändipaidan, harrastukseen liittyviä asioita tai jotain ihan muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe