Suurin osa täälläkin muistaa suurta kohua aihettaneen onnettomuuden Huopalahdentiellä.
Siinähän toim.joht. ajoi audillaan pikkutytön päälle suojatiellä, suojatien eteen pysähtyneestä autosta välittämättä ja vielä ylinopeutta ja punaisia päin ajaen.
Huopalahdentiellä oli tuolloin 40km/h nopeusrajoitus.
Viranomaiset ja virkamiehet löivät viisaat päänsä yhteen ja miettivät mitä nyt tulisi tehdä, että vastaavilta onnettomuuksilta vältyttäisiin. Kauan pohdittuaan he päättivät alentaa Huopalahdentien nopeusrajoitukseksi 30km/h.
Me tavalliset autoilijat tajuamme, että elleivät kaaharit kunnioittaneet aikaisempaa nopeusrajoitusta, eivät he välitä tästä uudesta yhtään sen enempää.
Uudesta rajoituksesta kärsivätkin vain ne kuskit, jotka ovat ennenkin noudattaneet nopeusrajoituksia. Nyt he joutuvat ajamaan entistäkin hiljempaa, kun taas kaaharit ajelevat entiseen malliin kaahaten.
Armeijassa tällaista rangaistuksen siirtoa syylliseltä syyttömille käytettiin silloin kun haluttiin, että koko tupa rankaisee tätä oikeaa syyllistä sakinhivutuksella.
Tällaisia uusia nahkapäätöksiä syntyy jatkuvasti.
Onko meidän nyt tulkittava nämä viranomaisten järjettömältä näyttävät päätökset viestiksi, että meidän laikuuliaisten kuskien tulisi ottaa oikeus omiin käsiimme ja meidän tulisi laittaa nämä kaaharit kuriin. Kun ei virkavalta siinä onnistu.
Minua on mietityttänyt.
sulevi
3
491
Vastaukset
- totuus on
yhä voimassa,että virkavalta ei kaahareille mahda mitään.
- Arska
sitroen kirjoitti:
jos haluaisi, mutta kun ovat itse samaa porukkaa...
Poliisinkin pitää olla varovainen voi muuten
astua liian isoille varpaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151449- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41088Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171076Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.61852- 32840
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37778Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45770