Kun vertaan niitä aikoja jolloin kirjoittelin tänne ja kerroin teille pelastuksen sanomaa ja jopa pelotteena ikuinen kärsimys (joka on ihmis-mielen, eli "kirkollisten" lisäämä orjuuttaja, että ihmiset heihin turvaisivat); niin te, uskosta osattomat, olette rakkaampia ja ymmärtäväisempiä, kuin ne jotka sanovat olevansa uskovia, mutta eivät edes tunne Herraa Jumalaa.
Eivät tunne, koska heille kuollut kirjain on täydellinen totuus, vaikka se olisikin ristiriidassa itsensä kanssa. Koska ramaattu on heidän jumalansa, eikä Herra Jumala Kaikkivaltias, kaiken maan ja taivaan Luoja, Jeesus, lihaksi tullut Kristus.
Joten käykääpä tutkiskelemassa näitä linkkejä, ja sanokaa mielipiteenne, onko se jumala, josta valheveljet kiivailevat minua vastaan, vai se Armollinen Jumala, josta minä kerron: http://www.uskontie.net/modules.php?name=Forums&file=vi ewtopic&t=1091
http://www.uskontie.net/modules.php?name=Forums&file=vi ewtopic&t=1106
http://www.uskontie.net/modules.php?name=Forums&file=vi ewtopic&t=1053
Siunausta ja rauhaa kaikille
Kuulkaa
14
324
Vastaukset
- EKSYNYT
luin nuo sivut ja miehethän ovat puhtaasti uskossa ja tuntevat Raamatun. Tee parannus!
- Hengellinen
Onko se puhdasta, että uskoo Luojan kiduttavan ikuisesti luotuaan?
Minun Luojani ja Herrani Jeesus, ei ketään ikuisesti kiduta, vaan ne jotka kadotukseen joutuvat, lakkaavat olemasta, eikä heitä enää ole.
Kerro kumpi on oikeamielisen Herran tuomio; se, että antaa luodun kuolla kokonaan pois, vai se että antaa luodun kärsiä ikuisesti?
Jos sinä olet uskossa Jumalaan Jeesukseen, lihaksi tulleeseen Kristukseen, niin sinä tulet huomaamaan, että tuo on ihmis-mielen väärentämä tuomio.
Mutta jos uskot kolmipersoonaiseen epäjumalaan, niin sitten kidutus tuomio on sinulle rakas, etkä huomaa sen väärämielisyyttä.
Koska ei Herra Jumala ole väärämielinen tuomari, vaan Armollinen ja Laupias. - olet luopion tiellä
Hengellinen kirjoitti:
Minun Luojani ja Herrani Jeesus, ei ketään ikuisesti kiduta, vaan ne jotka kadotukseen joutuvat, lakkaavat olemasta, eikä heitä enää ole.
Kerro kumpi on oikeamielisen Herran tuomio; se, että antaa luodun kuolla kokonaan pois, vai se että antaa luodun kärsiä ikuisesti?
Jos sinä olet uskossa Jumalaan Jeesukseen, lihaksi tulleeseen Kristukseen, niin sinä tulet huomaamaan, että tuo on ihmis-mielen väärentämä tuomio.
Mutta jos uskot kolmipersoonaiseen epäjumalaan, niin sitten kidutus tuomio on sinulle rakas, etkä huomaa sen väärämielisyyttä.
Koska ei Herra Jumala ole väärämielinen tuomari, vaan Armollinen ja Laupias.Sinä opetat Vartiotornilaisten ja Seitsemännen Päivän Adventistien toista evankeliumia.
- Hengellinen
olet luopion tiellä kirjoitti:
Sinä opetat Vartiotornilaisten ja Seitsemännen Päivän Adventistien toista evankeliumia.
En edes tiedä minkälainen heidän oppinsa on. Kaiken opin olen ottanut Isältä, joka minua Henkensä kautta opettaa kaiken Totuuden tuntemukseen, jonka on luvannut, niille jotka HÄNTÄ etsivät kaikesta sydämestään.
- ihminen
Hengellinen kirjoitti:
En edes tiedä minkälainen heidän oppinsa on. Kaiken opin olen ottanut Isältä, joka minua Henkensä kautta opettaa kaiken Totuuden tuntemukseen, jonka on luvannut, niille jotka HÄNTÄ etsivät kaikesta sydämestään.
Ei ihminen ole mitään arvostelemaan Jumalaa, koska ihminen on Hänen luomistekojansa.
- shy
Hengellinen kirjoitti:
Matteuksen evankeliumi:
5:26 Totisesti minä sanon sinulle: sieltä et pääse, ennenkuin maksat viimeisenkin rovon.
Luukkaan evankeliumi:
12:59 Minä sanon sinulle: sieltä et pääse, ennenkuin maksat viimeisenkin rovon."
Mutta kuitenkin;
2.Timoteuksen kirje:
3:16 Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,
Kun jotain oppii, niin siitäkin neuvotaan;
San.l.10:14. Viisaat kätkevät, minkä tietävät, mutta hullun suu on läheinen turmio.
Älä kerro kaikkea mitä uutta olet tänään oppinut.
Kätke ne vähäksi aikaa sisimpääsi.
Kyllä kaikelle tulee käyttöä aikanaan.
Oppia ikä kaikki;
Sananlaskut:
4:20 Poikani, kuuntele minun puhettani, kallista korvasi minun sanoilleni.
5:1 Poikani, kuuntele minun viisauttani, kallista korvasi minun taidolleni
15:31 Korva, joka kuuntelee elämän nuhdetta, saa majailla viisasten keskellä.
15:32 Joka kuritusta vieroo, pitää sielunsa halpana; mutta joka nuhdetta kuuntelee, se saa mieltä.
17:4 Paha kuuntelee häijyjä huulia, petollisuus kuulee pahoja kieliä.
21:28 Valheellinen todistaja hukkuu, mutta kuunteleva mies saa aina puhua.
22:17 Kallista korvasi ja kuuntele viisaitten sanoja ja tarkkaa minun taitoani. - -I-
ihminen kirjoitti:
Ei ihminen ole mitään arvostelemaan Jumalaa, koska ihminen on Hänen luomistekojansa.
Oääasia on, että sinulla on Jeesus! Se, että kidutetaanko ihmisiä ikuisesti vai kuolevatko he vaan lopullisesti ei ole pelastuksen kysymys. Mitä ikinä Herra tekeekin niin se on vanhurskasta!
- mitä teit
shy kirjoitti:
Matteuksen evankeliumi:
5:26 Totisesti minä sanon sinulle: sieltä et pääse, ennenkuin maksat viimeisenkin rovon.
Luukkaan evankeliumi:
12:59 Minä sanon sinulle: sieltä et pääse, ennenkuin maksat viimeisenkin rovon."
Mutta kuitenkin;
2.Timoteuksen kirje:
3:16 Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,
Kun jotain oppii, niin siitäkin neuvotaan;
San.l.10:14. Viisaat kätkevät, minkä tietävät, mutta hullun suu on läheinen turmio.
Älä kerro kaikkea mitä uutta olet tänään oppinut.
Kätke ne vähäksi aikaa sisimpääsi.
Kyllä kaikelle tulee käyttöä aikanaan.
Oppia ikä kaikki;
Sananlaskut:
4:20 Poikani, kuuntele minun puhettani, kallista korvasi minun sanoilleni.
5:1 Poikani, kuuntele minun viisauttani, kallista korvasi minun taidolleni
15:31 Korva, joka kuuntelee elämän nuhdetta, saa majailla viisasten keskellä.
15:32 Joka kuritusta vieroo, pitää sielunsa halpana; mutta joka nuhdetta kuuntelee, se saa mieltä.
17:4 Paha kuuntelee häijyjä huulia, petollisuus kuulee pahoja kieliä.
21:28 Valheellinen todistaja hukkuu, mutta kuunteleva mies saa aina puhua.
22:17 Kallista korvasi ja kuuntele viisaitten sanoja ja tarkkaa minun taitoani.Annoit juuri eksyneelle korvasyyhyyn sanoja, jotta hän ei tekisi parannusta.
- EpäileväTuomas
Hengellinen kirjoitti:
Koska ei Herra Jumala ole väärämielinen tuomari, vaan Armollinen ja Laupias.>>Onko se puhdasta, että uskoo Luojan kiduttavan ikuisesti luotuaan?>>
Ei, se on täysin sairasta. Tai usko siihen on korkeintaan epätoivoa, sellainen luoja on sairas.
>>Minun Luojani ja Herrani Jeesus, ei ketään ikuisesti kiduta, vaan ne jotka kadotukseen joutuvat, lakkaavat olemasta, eikä heitä enää ole.>>
Todennäköisesti alkuperäinen Raamatullinen oppi. Tosin itse uskon kaikkien pelastuvan. Ja se taas on käsitelty moneen kertaan aiemminkin...
>>Kerro kumpi on oikeamielisen Herran tuomio; se, että antaa luodun kuolla kokonaan pois, vai se että antaa luodun kärsiä ikuisesti?>>
Tai sitten, että rangaistuksen kärsittyään pelastuu?
>>Mutta jos uskot kolmipersoonaiseen epäjumalaan, niin sitten kidutus tuomio on sinulle rakas, etkä huomaa sen väärämielisyyttä.>>
En lähtisi sotkemaan kolminaisuutta ja perinteistä helvettioppia toisiinsa.
>>Koska ei Herra Jumala ole väärämielinen tuomari, vaan Armollinen ja Laupias.>>
Toivon mukaan niin, no eiköhän se niin ole :DDD - Hengellinen
ihminen kirjoitti:
Missä olen arvostellut Jumalaani?
Minähän pyrin vain kirkastamaan hänen nimeänsä (Jeesus) ja tahtoansa (että kaikki pelastuisi eikä kuolisi toisessa kuolemassa, joka on tuli- ja tulikivi-järvi). - Hengellinen
mitä teit kirjoitti:
Annoit juuri eksyneelle korvasyyhyyn sanoja, jotta hän ei tekisi parannusta.
Eikö ne ole eksyneitä, jotka uskovat kolmipersoonaiseen epäjumalaan?
Koska Herra on yksi. Herra on Henki ja hänen Sanansa on Kaikkivaltias.
- Trubaduuri
Ethän sinä voikkaan osoittaa saavasi ymmärrystä heiltä osaksesi, jotka katsovat sinun olevan sivuraiteilla kristinuskoa koskien, joten turha sinun on heitä syyttää, syytä itseäsi vaan.
Ja noin yleensä ottaen, kyllä ihmiskunnnan tekijä ja suunnittelija, Luoja, taivaallinen Isä tuntee ihmisen luonteen läpikotaisin ja tietää jokaisen ihmisen sydämen tolan ja sitten viimeisenä tuomion päivänä myös jokaisen ihmisen hyvät ja pahat teot, joten ei niistä tarvitse listaa tehdä täällä maan päällä tai pitää erikseen kirjaa elämämme aikana, ei siis omista, eikä muiden kuvitelluista teoista tai niistä jotka ovat tekemättä jääneet. Ja tuota vasten ajatellen, on turha edes kaivella esiin toisista ihmisistä yksityiskohtaisia tekoja.
Koska jos tosisaan luottaa Luojaansa, niin toki silloin on myös luotettava, eikä vain näytellä, jotta luottaa. Oikeuskin toteutuu vasta sitten kun oikeus kokoontuu ja tuomari julistaa tuomionsa ja sitäkin joutuu itsekukin syytetty odottamaan omalla vuorollansa ja vieläpä kärsivällisesti.- Hengellinen
Mutta tahdoinkin näyttää todeksi sen, että monet paimenet ovat sisältä raatelevaisia susia.
- Trubaduuri
Hengellinen kirjoitti:
Mutta tahdoinkin näyttää todeksi sen, että monet paimenet ovat sisältä raatelevaisia susia.
Kun on vaan yksi oikea Paimen, ja hän on kirkastettu ja voideltu ihmisen poika, Kristus, niin miksi et käänny hänen puoleensa tai taivaallisen isän puoleen , kun sinua ahdistaa joku maallinen asia. Se on kyllä totta, monet ihmiset haluavat paimentaa toisia ihmisiä ja he tekevät sitä omaksi turmiokseen, mutta ovat kuitenkin kelvottomia lähes kaikilta osiltaan, ja heihinkin täytyy vain osata tottua jja suhtautua oikein, eikä pidä milloinkaan toivoansa menettää kesken maallisen taivalluksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328