Jos halusi on asteittan hyljätä Lutherin uskon puhdistus työn saavutukset. Silloin sinun on parasta seurata Nimimerkki uskova 1 den toimia hän opastaa kaikki vapaat Protestantit Hiljalleen
Maria kultin palvontaan. Se ettei hänen tarkoitustaan kukaan huomaisi hän aloitta varjotyönä toisten uskovaisten mustamaalaamisen.
Tämä on hänen suoja muurinsa ja kilpensä alkaessaan hävittää hiljalleen Lutherin linnoitusta. Pian ei enää laulet kirkossa, laulua, että Jumala ompi linnamme, Vaan pian aletaan ylistää Maria on turvamme. Totuushan on
Että Jeesus kristus on meidän Vapahtajamme eikä Maria. Pankaa turvanne Jeesukseen kokosydämisesti ettei teitä eksytä Uskovaisuuden
ulkokuori joka kieltää sen voiman.
Haluatko Marian palvonta kulttiin
17
687
Vastaukset
- sokea antti
Nopein tapa hyljätä puhdas evankeliumi ja uskopuhdistuksen saavutukset on liittyä adventistiksi!
Vaarallinen harhaoppi, jota on heti vaikea havaita harhaopiksi. Lopputulos on samanlainen kultti kuin mormooneilla ja jehovantodistajilla.- Varoittaja
olekaan mielestäsi harhaa. Kyllä sinä jesuiitan kyydissä pääset varmasti Perille Inkvisiittion
iloiseen ilotulitukseen jossa lihasi kärvennetään
ihan elävänä. Joten voit ottaa hyvä lyhtnäköinen laput silmiltäsi. Minä En ole maininnut tässä kirjoituksessa mitään epä-evakelista asiaa En ole tuonut esille mitään muuta kuin Lutherin Työn mitätöimisen tuhoamista
Oliko Martti niin vähäpätöinen, että hänen saavutuksensa pitää mitätöidä Marian uhrialttarilla. Haluatko pitää Jäännös Lutherilaisuuden Koirana joka palaa oksenukselleen. Tähänkö on pyrkimyksesi. Sinulla on ainakin hyvä näkö pahantekoon. Olisipa luonteesi hyväänpäin alit silloin oikeilla jäljillä. - maalaispoika
Varoittaja kirjoitti:
olekaan mielestäsi harhaa. Kyllä sinä jesuiitan kyydissä pääset varmasti Perille Inkvisiittion
iloiseen ilotulitukseen jossa lihasi kärvennetään
ihan elävänä. Joten voit ottaa hyvä lyhtnäköinen laput silmiltäsi. Minä En ole maininnut tässä kirjoituksessa mitään epä-evakelista asiaa En ole tuonut esille mitään muuta kuin Lutherin Työn mitätöimisen tuhoamista
Oliko Martti niin vähäpätöinen, että hänen saavutuksensa pitää mitätöidä Marian uhrialttarilla. Haluatko pitää Jäännös Lutherilaisuuden Koirana joka palaa oksenukselleen. Tähänkö on pyrkimyksesi. Sinulla on ainakin hyvä näkö pahantekoon. Olisipa luonteesi hyväänpäin alit silloin oikeilla jäljillä.Inkvisitio näyttää olevan heti mielessä kun saadaan merkittävä naisprofeetta puolustettavaksi.
Palapeli ei ole valmis ilman "taivaan kuningatarta.".
Edenin kuvio toistuu. - Orpheus
maalaispoika kirjoitti:
Inkvisitio näyttää olevan heti mielessä kun saadaan merkittävä naisprofeetta puolustettavaksi.
Palapeli ei ole valmis ilman "taivaan kuningatarta.".
Edenin kuvio toistuu.Mihin näytökseen nyt myydään pääsylippuja. Onko nää suuret näytäkset sen Inkvisiittion yhteydessä
Mitä varten tää inkvisiittio polttaa elävältä
Tuleeko liha näin tuoreempa käyttöön. onhan noilla valtameren saarilla vilä tapan monilla kansalaisilla syödä omat kuolleensa, kuitenkaan nää inkvisiitiolaiset eivät voi tappaa uhrejaan
vaan he polttavat elävänä. En ole tullu koskaan kysyneeksi sitä,että syökö nää polttajat todella
nää paistetut ihmiset. Manalaanhan tulevat vain luut. - unohdatko
Orpheus kirjoitti:
Mihin näytökseen nyt myydään pääsylippuja. Onko nää suuret näytäkset sen Inkvisiittion yhteydessä
Mitä varten tää inkvisiittio polttaa elävältä
Tuleeko liha näin tuoreempa käyttöön. onhan noilla valtameren saarilla vilä tapan monilla kansalaisilla syödä omat kuolleensa, kuitenkaan nää inkvisiitiolaiset eivät voi tappaa uhrejaan
vaan he polttavat elävänä. En ole tullu koskaan kysyneeksi sitä,että syökö nää polttajat todella
nää paistetut ihmiset. Manalaanhan tulevat vain luut.Me olemme herätysliikkeet palstalla.
Sinun kirjoituksesi aihe ei kuulu tälle palstalle. - Johannes1
Uskonpuhdistuksen saavutukset on uskon tekojen historiaa, niitä on ilo lukea.. Uskonpuhdistusta tarvitaan joka päivä, tämä tuottaa harhaopeissa vaeltajissa kielteisiä kannanottoja. Miksi olen adventikirkossa, se on vähiten harhaoppinen! Kiitos Jeesukselle joka Pyhän-Hengen johdolla johtaa seurakuntaa, jossa elää keskinäinen rakkaus toisia syntisiä kohtaan.Seurakunta on tavallaan syntisten sairaalla.Se riittää minulle. Herra on hyvä, ihminen on mitä on.
Jumalan siunausta kaikille, jotka Hänet vastaan ottavat. Maran ata
Ainoa, mitä Mariasta olen sanonut on, että hän tuli neitsyenä raskaaksi Pyhästä Hengestä, synnytti Jeesuksen ja sen jälkeen poikia ja tyttäriä. Hän ei ollut neitsyt enää senjälkeen, kun oli synnyttänyt Jeesuksen ja yhtyi mieheensä Joosefiin. Ikuinen neitsytoppi on katolisten ja adventistien oppi.
Hän oli tavallinen perisyntinen ja syntinen kuolevainen, joka tuli elämänsä aikana uskoon. Hän on nyt taivaassa, niinkuin kaikki uskossa kuolleet, ei sen kummempaa.
Olet nyt tarjonnut minulle Mithraa, jesuiittoja, paavia, kaikenmaailman hummuzeja ja tammuzeja ja nyt Mariaa. Onhan tässä oma hupinsa seurata mielikuvituksesi lentoa.
Ainoa yhteyteni katolisiin on se, että olen evankelioinut heitä uskoon, jotkut ovat tulleet uskoon jotkut eivät.- Antti
Kyllähän kaikki sen tietää, ettei kukaan synnyttänyt nainen ole enää netsyt. kuitenkin uskon tunnusten mukaan hänet mainitaan netsyeksi?
Kyllä se vieläkin on Lutterin oppi mitä olen viimeiksi Lutteria kuullut.
Jos olet käynyt minun vapaalla palstalla, olet huomannut sen että minä olen asioiden esiin kaivaja. Olen löytänyt Maailman historian lehdiltä aarteita. Siksi sieltä on paljastunut
asioita joista halutaan vaijata. Miksi Onko Maailman laajuinen Kristin usko Epäuskon kantimissa. Nykyisin on käynnissä kuohunta liike
Lutherilaisia viedään salakarien kautta takaisin
Äidin helmaan.
Todenäköisesti hän ei ole vielä taivaassa, sillä jos hän olisi, niin silloin olisi Raamattu valehtelia. Eile vielä kovinkaan pitkää aikaa, kun olin Hautajaisissa, Siis Lutherin kirkon
hautajaisissa ja täällä pappi piti hautaus puheen ja mainitsi sen, että maasta sinä olet tullut ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman
kunnes Jeesus sinut viimeisenä päivänä herättää.
Jos haluat joskus tutustua Kristillisyyden alku-
taipaleihin. Oli Jeesuksella vielä edeltäjänsä
usko tallella Rooman Valtakunnassa. Samaisessa
Betlehemissä oli syntynyt Tummuz Isis Jumalattaresta. Aika eroa oli vain 1500 vuotta.
Tämä Tummuz oli Nimroodin Vaimon Isis Neitsyen poika. Todellinen Aurinkopoika. Koska tämä Tummuz syntyi neljä vuotta Nimroodin kuoleman jälkeen. Siksi Häntäkin sanottiin neitseestä syntyneeksi. hänkin Tummuz teki paljon ihmeitä ja kuoli väkivaltaisen kuoleman. Joten näin voimme helpommin ymmärtää neitsellisen syntymän salaisuuden.
Minä en tarjoa mitään muuta kuin unohdettua tietoa, joka yleisesti lakaistaan maton alle.
Olen kuitenkin huomannut sen Ettei tallaisista
asioista voida keskustella. Jos historia on mielikuvitusta, Niin kuinka sinä sitten voit uskoa edes Jeesuksen syntymään? sehän voi olla jonkun huuliveikon sepittämä tarina? vai kuinka.
Eikö kaikilla asioilla pitäisi olla Facta takana
Kaikki mitä kerron on kaikkien saatavilla olevia tietoja, siksi totean vain, ettei mitään uutta ole auringon alla jota ei olisi aikaisemmin ollut. Sinun on hyvä Evankelisoida Catolilaisia
koska sinulla ja heillä on jo luonnostaan paljon yhteistä ja hyvin pian olette kokonaan yhtä mieltä kaikesta. Eikös niin. Näet minä Shakin pelaajana laitoin Kysymyksen johon ei teistä kukaan pysty vastaamaan. Tästäkysymyksestä on
luvattu vuonna 1903 5000 Punnan Palkkio. Eikä Rahan noutajia ole vielä tullut. Jote. luulen olevani ajan tasalla. En ole koskaan keskittynyt muuhun kuin Uskonnon alku historiaan, Joten tiedän jotain siitäkin.
Siunausta
vaan jatkossa - shy
Antti kirjoitti:
Kyllähän kaikki sen tietää, ettei kukaan synnyttänyt nainen ole enää netsyt. kuitenkin uskon tunnusten mukaan hänet mainitaan netsyeksi?
Jos olet käynyt minun vapaalla palstalla, olet huomannut sen että minä olen asioiden esiin kaivaja. Olen löytänyt Maailman historian lehdiltä aarteita. Siksi sieltä on paljastunut
asioita joista halutaan vaijata. Miksi Onko Maailman laajuinen Kristin usko Epäuskon kantimissa. Nykyisin on käynnissä kuohunta liike
Äidin helmaan.
Todenäköisesti hän ei ole vielä taivaassa, sillä jos hän olisi, niin silloin olisi Raamattu valehtelia. Eile vielä kovinkaan pitkää aikaa, kun olin Hautajaisissa, Siis Lutherin kirkon
hautajaisissa ja täällä pappi piti hautaus puheen ja mainitsi sen, että maasta sinä olet tullut ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman
Betlehemissä oli syntynyt Tummuz Isis Jumalattaresta. Aika eroa oli vain 1500 vuotta.
Tämä Tummuz oli Nimroodin Vaimon Isis Neitsyen poika. Todellinen Aurinkopoika. Koska tämä Tummuz syntyi neljä vuotta Nimroodin kuoleman jälkeen. Siksi Häntäkin sanottiin neitseestä syntyneeksi. hänkin Tummuz teki paljon ihmeitä ja kuoli väkivaltaisen kuoleman. Joten näin voimme helpommin ymmärtää neitsellisen syntymän salaisuuden.
Minä en tarjoa mitään muuta kuin unohdettua tietoa, joka yleisesti lakaistaan maton alle.
asioista voida keskustella. Jos historia on mielikuvitusta, Niin kuinka sinä sitten voit uskoa edes Jeesuksen syntymään? sehän voi olla jonkun huuliveikon sepittämä tarina? vai kuinka.
Kaikki mitä kerron on kaikkien saatavilla olevia tietoja, siksi totean vain, ettei mitään uutta ole auringon alla jota ei olisi aikaisemmin ollut. Sinun on hyvä Evankelisoida Catolilaisia
koska sinulla ja heillä on jo luonnostaan paljon yhteistä ja hyvin pian olette kokonaan yhtä mieltä kaikesta. Eikös niin. Näet minä Shakin pelaajana laitoin Kysymyksen johon ei teistä kukaan pysty vastaamaan. Tästäkysymyksestä on
luvattu vuonna 1903 5000 Punnan Palkkio. Eikä Rahan noutajia ole vielä tullut. Jote. luulen olevani ajan tasalla. En ole koskaan keskittynyt muuhun kuin Uskonnon alku historiaan, Joten tiedän jotain siitäkin.
Siunausta
vaan jatkossaEikö adventisti tiedä palstan aihetta.
Mitä varten sinä koko ajan tarjoilet aiheeseen kuulumatonta tekstiä tänne?
Toimit adventismin hyvänä mainospoikana asiattomien viestiesi kanssa.
Tänne eivät kuulu pakanuudesta puhumiset eikä sinun rakas Tammuksesi.
Ei kuuluu Iziz neitsyet eikä muut höpinät:
>>>>>Minä en tarjoa mitään muuta kuin unohdettua tietoa, joka yleisesti lakaistaan maton alle. Antti kirjoitti:
Äidin helmaan.
Siunausta
vaan jatkossaTummuzesta en tiedä, mutta Tummeli on utarevoide. Aletaankin keskustelemaan siitä. Kuuluisi yhtä paljon herätysliikepalstalle kuin nuo sinunkin Tummuzisi.
- sen olen huomannut
shy kirjoitti:
Eikö adventisti tiedä palstan aihetta.
Mitä varten sinä koko ajan tarjoilet aiheeseen kuulumatonta tekstiä tänne?
Toimit adventismin hyvänä mainospoikana asiattomien viestiesi kanssa.
Tänne eivät kuulu pakanuudesta puhumiset eikä sinun rakas Tammuksesi.
Ei kuuluu Iziz neitsyet eikä muut höpinät:
>>>>>Minä en tarjoa mitään muuta kuin unohdettua tietoa, joka yleisesti lakaistaan maton alle.Sinulla ei ole pienintäkään tietoa. kuinka Kristin usko on saanut taistella alkujen aikoina totuuden säilyttämisen pulesta. Loppujen lopuksi todellinen totuus kadotettiin näköpiiristä. Tummuz Kristus Avioliiton tuloksena.
Vilkaise Lapsi valelua jota he kutsuvat kasteeksi, Se tulee meille suoraan sieltä Tummuz
Uskosta. Samoin nämä munkki ja nunna lahkot ovat saaneet lisä väriä Buddhisteilta. Ja näistä kaikista ujopoika haluaa olla tietämätön. Tuskin
ujo pooika tuntee vielä edes Jeesuksen Kristuksen opetuksiakaan, Vaan hän ehkä seuraa
eksytys opettajien satuja. Lue hyvä ujous! että selviät selville vesille Kristuksen tuntemisessa. - jaska vaan
sen olen huomannut kirjoitti:
Sinulla ei ole pienintäkään tietoa. kuinka Kristin usko on saanut taistella alkujen aikoina totuuden säilyttämisen pulesta. Loppujen lopuksi todellinen totuus kadotettiin näköpiiristä. Tummuz Kristus Avioliiton tuloksena.
Vilkaise Lapsi valelua jota he kutsuvat kasteeksi, Se tulee meille suoraan sieltä Tummuz
Uskosta. Samoin nämä munkki ja nunna lahkot ovat saaneet lisä väriä Buddhisteilta. Ja näistä kaikista ujopoika haluaa olla tietämätön. Tuskin
ujo pooika tuntee vielä edes Jeesuksen Kristuksen opetuksiakaan, Vaan hän ehkä seuraa
eksytys opettajien satuja. Lue hyvä ujous! että selviät selville vesille Kristuksen tuntemisessa.Eikö ne oikein hyväksy sinua pastorikseen?
Olenko ymmärtänyt väärin? - paljon
jaska vaan kirjoitti:
Eikö ne oikein hyväksy sinua pastorikseen?
Olenko ymmärtänyt väärin?etsittävää. Kuinka ennen on eletty, kuinka vanhat kulttuurit ovat toimineet, ikivanhat jumaluus muodot. Uskon sotien raakuus,Inkvisiittiot, Uskontojen pakollinen syöttö ihmisille. Alexsadrian kirjaston poltto
Jossa kristin uskon perus arvoja näytettiin.
Muslemit tekivät täydellisen tuhon polttaessaan
viimeisetkin rippeet Alexsandrian kirjastosta.
Kristittyjenhän pitäisi olla luova voima eikä
tuhovoima - Aramiz
uskova_1 kirjoitti:
Tummuzesta en tiedä, mutta Tummeli on utarevoide. Aletaankin keskustelemaan siitä. Kuuluisi yhtä paljon herätysliikepalstalle kuin nuo sinunkin Tummuzisi.
Tällä kultilla on vahva pyhiin vaellus paikka
Portugalissa Ja Loundersin lähde Ranskassa, Lisäksi ympäri maailman on lukuisia pienempiä pyhitys paikkoja. Maria kultilla on enemmän Jäseniä mitä koko Lutherilaisella maailmalla on jäseniä.
Oletko mahtanut lukea Jesuiitta Malakia Martinin
Kirjan nimeltä. Avaimet Hänen vereensä. Tämä kirja antaa hieman ajattelua, Näet tähän kirjaan
on otettu Fatiman Lentävästä lautasesta Saaduista papereista tehty kirja. Tämä tarinahan
on tapahtunut October 13 1917. Tämä Fatiman päähenkiö on kuollut 97 vuotiaana.
Tässä oli vain pieni osa tästä Maria kultista, joka ihmeineen on kovin leviävä usko.
Lopuksi Kyllä Tummuz oli ihan oikea Aurinko poika koska hänen uskonsa vielä eli silloin. Kun Jeesus usko vasta heräämään. - joooooooooo
Aramiz kirjoitti:
Portugalissa Ja Loundersin lähde Ranskassa, Lisäksi ympäri maailman on lukuisia pienempiä pyhitys paikkoja. Maria kultilla on enemmän Jäseniä mitä koko Lutherilaisella maailmalla on jäseniä.
Kirjan nimeltä. Avaimet Hänen vereensä. Tämä kirja antaa hieman ajattelua, Näet tähän kirjaan
on otettu Fatiman Lentävästä lautasesta Saaduista papereista tehty kirja. Tämä tarinahan
Tässä oli vain pieni osa tästä Maria kultista, joka ihmeineen on kovin leviävä usko.
Lopuksi Kyllä Tummuz oli ihan oikea Aurinko poika koska hänen uskonsa vielä eli silloin. Kun Jeesus usko vasta heräämään.Tummelia tänne huusi mutsi
muuten kutsuu lypsylehmää skutsi
Joo, joo vastas Tummuzi
onkos valmiina jo putsi - kukas toi on?
Aramiz kirjoitti:
Lopuksi Kyllä Tummuz oli ihan oikea Aurinko poika koska hänen uskonsa vielä eli silloin. Kun Jeesus usko vasta heräämään.Voi pyhä yksinkertaisuus!!
Koska herätyskristillisyyskin on alkanut Mariaa saarnaamaan?
Kaikea harhaoppeja ne adventistit julistaa.
Eikö niille löydy omaa karsinaa johon voivat mennä keskenään Mariastaan ja Tummuksistaan puhumaan??
>>>>Tällä kultilla on vahva pyhiin vaellus paikka
Portugalissa Ja Loundersin lähde Ranskassa,>>>>>
Kuinkas monta pyhiinvaeltajaa luulet tuolle lähteelle täältä saavasi?
Luulisi jo ymmärtävän ettei täällä ole kiinnostusta noille jutuille.
- Ei ihmis- eikä kuvapalvonta...
Rauhaa!
Lukekaapa Paavo Hiltusen kirja "Marian kolmet kasvot". Hyvä kirja lukea tutustumismielessä, jos aihepiiri ahdistaa kovasti ja sen jälkeen voidaan keskustella Mariasta enemmänkin.
P.S. Maria odottaa ylösnousemusaamua kuten muutkin kuolevaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674192Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D853783- 423265
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222457Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa552286- 482115
- 471808
- 361760
- 301586